Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przemysl czy nie lepiej kupic cos 133 lub 145 bo tez pare lat temu kupilem 110 ,54 mialem 30 ha teraz mam 50 i juz jest za maly za dlugo schodzi musze wymienic na wiekszy

 

renault do transportu jest cienki przynajmniej 110 bo jest ciezki a jak mu zapniesz z tylu ze 20 ton ladunku z przyczepami to trzeba troche powachlować pod gorki za mala moc tak ja uwazam....

 

Jeśli chodzi o transport to ładunki w granicach 6-12 t, przeważnie poniżej 10. Jeśli chodzi o te mocniejsze ciągniki też się zastanawiałem. Tylko obecnie jeśli ciągnik który będzie miał ok 100km nie będzie wykosrzystywany 100% swoich możliwości to po co kupować jeszcze większy. A jeżeli tak bym zwiększył gospodarstwo jak Ty, to wtedy można pomyśleć nad 155.54. a ten mniejszy wykoszystać do innych prac polowych (dlatego też zastanawiam się nad 103.54 bo takiego przy gospodarstwie ok 50 ha można wykorzystać przy opryskiwaaczu bądź rozsiewaczu, chociaż wiadomo troche za ciężki)

Oczywiście wszystko od stanu ciągnika jaki się trafi. Jak będe miał okazje kupić np. 120.54 w dobrym stanie i za dobre pieniądze to pewnie nie będe się zastanawiał czy wykorzystam jej możliwości.

Opublikowano

110 czy 120 to zadna roznica moim zdaniem jak uwazasz ja mam tez 90 34 to lzejszych prac na dugi rok kupie sobie 155 i tak 75.14 na waskich kolach do opryskow bo przy 90.34 mam szerokie opony a nie chce mi sie przekrecac za duzo roboty nie mam zamiaru kupowac nowych ciagnikow bo przy takiej gospodarce to sie nie oplaca a nowy nie oznacza ze bedzie chodzil bezawaryjnie co juz widzialem.... i z tego co widze to co robili wczesniej bylo o wiele lepsze a na pewno trwalsze bo nie oszczedzali na materiale....

poza tym stare reno sa tanie w naprawach i uzytkowaniu oleje itd.

Opublikowano

110 czy 120 to zadna roznica moim zdaniem jak uwazasz ja mam tez 90 34 to lzejszych prac na dugi rok kupie sobie 155 i tak 75.14 na waskich kolach do opryskow bo przy 90.34 mam szerokie opony a nie chce mi sie przekrecac za duzo roboty nie mam zamiaru kupowac nowych ciagnikow bo przy takiej gospodarce to sie nie oplaca a nowy nie oznacza ze bedzie chodzil bezawaryjnie co juz widzialem.... i z tego co widze to co robili wczesniej bylo o wiele lepsze a na pewno trwalsze bo nie oszczedzali na materiale....

poza tym stare reno sa tanie w naprawach i uzytkowaniu oleje itd.

 

Zgadzam się z Tobą odnośnie z nowych ciągników. Kiedyś firmą produkującym np. ciągnik chodziło żeby zarobić TYLKO na jego sprzedaży, a teraz najpierw chcą zarobić na jego sprzedaży a potem na jego serwisie.

Opublikowano

pewnie nie taki maly nie wiadomo co sie zepsulo jak rozkrecisz to bedziesz wiedzial a ile za taki ciagnik chce? bo te 75.12 nie sa drogie wiec musi byc pewnie tani? tryby mozesz dorobic albo dokupic czesci jest duzo na allegro

Opublikowano

ciagniki renault z serii 14/54 sa dosc lekkie, waga takiej 6cyl. to ok. 5t, wiec kolego nie pisz ze jest ciezka, zgodze sie ze ciagnie niezle

 

co do skrzyni trudno powiedziec bez zdjecia pokrywy, moze tylko wodzik lub synchronizator, a moze trzeba robic cala, mysle ze remont calosci zamknie sie w 10tys.

 

a co do ciagnika na 25ha, przemysl kolego powaznie 133, roznice w cenie i spalaniu niewielkie, a bez problemu da rade nawet na 50ha, chyba ze trafisz jakas 120 na szerokich kapciach

Opublikowano

Znajomy dał za nią 12tyś silnik igiełka ale ta skrzynia to nie ciekawa, rewers zgrzyta i wyje na kazdym biegu a lewarki od biegów to jak szmaty latają. w mojej 110-54 to lewarki idealnie i rewers tak samo.Rozbierzemy to zobaczymy co tam sie dzieje. Budżet na remont to około 7-8 tyś z malowaniem. Tak na marginesie to we wszystkich renówkach ktore spotkałem w komisach to te lewarki od biegów to w kazdej rozchlapane a w ojca jest idealnie, czyżby regenerowane? przebieg 3200mth jak kupiona teraz 4700 po 7 latach

Opublikowano

koledzy chciałbym wymienić/dolać olej w przednim moście..

gdzie się go wlewa? i gdzie jest jakaś kontrolka stanu?

tak patrzyłem pobieżnie to nic mi do głowy nie przychodzi...

w przodzie wlewa się ilej do zwolnic i gdzieś jeszcze???

Opublikowano

Panowie wczoraj pojawił się problem - pękła mi linka od sprzęgła ;[

Wieczorem ją wymontowałem i na allegro nie ma do reni 110.54 (kabina na sztywno) niby są podobne do tych

http://allegro.pl/linka-linki-sprzegla-ciagnik-renault-i4029596672.html

http://allegro.pl/linka-sprzegla-renault-ceres-7700045792-i3998729103.html

ale nie ma do 110.54 z kabiną bez amortyzacji.

Mam do was prośbę - ma ktoś katalog aby podać nr linki?? Gdyby gościu nie maił katalogu to nie chcę wysyłać kilka razy i przymierzać

Opublikowano

Różnica powinna być pomiędzy kabinami stałymi a amortyzowanymi, te długości według mojej starej się nie zgadzają.

Ja pochodzę z okolic Krakowa po zachodniej jego stronie. Nie dam za linkę ponad 3-ech stów, słyszałem że w krakowie też zakówają linki. Jak nie dostanę u gościa z allegro takiej linki to będę szukał zaklinacza linek (bo nie wiem gdzie jeszcze przez internet kupię), najgorsze że ciągnik stać nie może ;) (dobrze że chociaż robotę deszcz przerwał).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v