Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Suszarka podgrzewalem chlodnice i kranik az puscilo. 

A powiedzcie gdzie jest czujnik temperatury wody bo jak zmniejszyłem mu obroty to temp. Skoczyla do 120

Opublikowano (edytowane)

To jest włącznik pompy hydrauliki. Pod nim w zbiorniku od dołu masz korek do spuszczenia oleju, jakbyś kiedyś potrzebował.

Do góry dźwignia - pompa włączona, na dół - wyłączona. Ja jak nie potrzebuję w zimie to wyłączam - łatwiej kręci rozrusznik. Wałek WOM też odłączam dźwignią pod siedzeniem.

Edytowane przez jahooo
Opublikowano (edytowane)

A czy moglby ktos z was zrobic mi zdjecie tej dzwigni od podnośnika ktora znajduje sie przy siedzeniu w pozycji stop, gdyz nie moge tego wyczuc zeby zalaczyc ta dzwignie przy kierownicy. A tej dzwigni przy siedzeniu jak uzywam to podnosnik sam mi opada.  

 

 

Albo moze ma ktos kompletne naklejki wewnątrz kabiny i moglby wrzucic ich fotki 

Edytowane przez Bolo77
Opublikowano
1 godzinę temu, Bolo77 napisał:

A czy moglby ktos z was zrobic mi zdjecie tej dzwigni od podnośnika ktora znajduje sie przy siedzeniu w pozycji stop, gdyz nie moge tego wyczuc zeby zalaczyc ta dzwignie przy kierownicy. A tej dzwigni przy siedzeniu jak uzywam to podnosnik sam mi opada.  

 

 

Albo moze ma ktos kompletne naklejki wewnątrz kabiny i moglby wrzucic ich fotki 

postaram się jutro jak nie zapomnę (dziś już ciemno) porobić foto tej dzwigni i naklejek albo zrobie film z całej kabiny co jak i gdzie choc nie wiem czy już zbyszek takiego nie nagrła kiedyś

Opublikowano

to i tak na niewiele sie zda ,wystarczy że bedzie inaczej wyregulowana na cięgiełku i kiszka ,ani opis ani zdj nie pomoże

,to chyba metoda prób i błędów szybciej bedzie 

u mnie stop jest gdy dźwignia odbije od skrajnie wychylonego do tylu ,

od tego punktu podnoścnik zaczyna reagować na opuszczanie po ok 2-3cm przesunięcia do przodu ,czyli zakres STOPu dość spory ,jednak nie dziala w tym monecie dźwignia przy kierownicy ,

działa tylko wraz z wychylona na max do tyłu .

Opublikowano
2 minuty temu, robi57362 napisał:

no dobra te 3 dzwignie od prawej 1 tylne wyjscia 2 wyjscia z przodu po prawej 3 wspomaganie podnosnika a gdzie wyjscia po lewej stronie z przodu ?

Lewe wyjscia przednie i tylne są połączone razem 2 to wyjścia przednie prawe a 3 to podnośnik

Opublikowano
14 minut temu, robi57362 napisał:

to u mnie jest chyba inaczej 99r bo kiedys prubowalem ta wajcha najblizej kierownicy wspomagac podnosnik i w zadnym polozeniu nic nie pomagalo

wajcha od dzwi a nie od kierownicy

Opublikowano
To wspomaganie podnośnika to może na takiej zasadzie że regulator już nie domyka dobrze zaworu przelewowego a ruszenie dźwignią przy kierownicy powoduje jego zamknięcie i dlatego podnośnik lepiej podnosi nawet w układach gdzie rozdzielacz jest tylko od wyjść zewnętrznych.
Opublikowano

Normalnie jeśli kraniki są drożne to węża zdejmować nie trzeba.  Jeśli zamarzła ci woda w bloku to grzałka nic nie da bo woda nie krąży. To tak samo jak byś ją bez płynu załączył z nadzieją że silnik rozgrzeje.

Opublikowano

He he  żeby wymusić w grzałce cyrkulację. Zimna woda jest cięższa więc wpływa  dołem w miejsce ciepłej która lżejsza ucieka sobie górną częścią do bloku i głowicy.  Nie trzeba pompek srompek chodzi sobie elegancko. 

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v