Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy ten zawór / sprężynka jest umieszczona w podstawie filtrów, od dołu i wykręca się to poprzez (chyba to) korek na płaski klucz?? próbowaliśmy odkręcić i nie za bardzo daje rade..

Opublikowano

hmmm dzisiaj tak spojrzalem na odme w mojej reni to tak jak koleka wyzej napisal-nie widac tylko czuc... Choc jak sie spojrzy pod odpowiednim katem na czarnym tle to mozna zauwazyc ta chmurke:) ale zauwazylem tez ze koncowka odmy jest lekko brudna od oleju... Podkladajac chusteczke nic nie widze ale z tego wynika ze raz kiedys musi cos tamtedy poleciec...

Opublikowano

Filterek jest na końcu odmy u góry-tam gdzie łączy się z blokiem.Trzeba odkręcić tylko 1 śrubkę plus obejmkę do przewodu który przytrzymuje przewód od chłodnicy.Na końcu odmy u góry jest taka jak by metalowa rurka długości ok.4-5 cm ,i w tej rurce jest krążek z cienkiej blaczki z otworami ,trzeba go podwarzyc i wyciągnąć włosień i go umyć.Poprawa w 100 procentach.

Opublikowano

pompy dwusekcyjne kosztuja od 1200 w góre, tej za 1200 nie radze bo to szrot tak za ok 1500 da sie juz dobra kupic.

 

a filtr od pompy hydraulicznej trzeba wymieniać ??

 

Po to sa filtry, rzeby cos filtrowały -> tzn. zatrzymywały jakies czasteczki-> te zatrzymywane czasteczki je zabrudzaja-> czyli trzeba wymieniac;p ot prosta zasada:p

Opublikowano

Pierwszym powodem może być rozerwanie filtra, nadwyrężanie pompy. Gdy robili mi jeszcze w pomie silnik do c360 to byłem przy odpaleniu - miał 7atm. Bez zastanowienia odkręcali misę i obniżali do 4. Czy jest jakiś konkretny powód nie przekracznia 6 atm to nie wiem ale o tej granicy ciśnienia słyszałem od nie jednego mechanika, nawet w silnikach przy autobusach (ok 280km) nie przekraczają 6atm.

Powyżej 6 Atm następuje "wymywanie silnika"

Opublikowano

takiej nie wymieniałem, ale mniej nie kosztuje na pewno. zeby ja wyjac trzeba przednim mostem odjechac(chyba). Tam przy niej okreca sie przewód czesto i traci sie tam cisnienie.

Opublikowano

Cieknie mi ropa w pompie wtryskowej w 133-14 przez drążek do ktorego podłącza się cięgno od gazu-wchodzi to w pompę i zwiększa dawkę paliwa.Kapie mi przez górę i nie wiem jak to uszczelnić ,czy wyciągnę przez górę i założyć chyba nowa gumkę.

Opublikowano

Witam Koledzy mam pytanie zaciera mi dzwignie zaworowa na 6 cylindrze tak jak by nie bylo cisnienia na popychaczu czy moze mi ktos pomóc i doradzic :( powazny problem

Opublikowano (edytowane)

witam jeszcze jedno mozna sprawdzic czy olej dochodzi do dzwigienek tzn odkrecic pokrywe zaworow i odpalic silnik i powinno byc widac czy olej dochodzi do dzwigni jesli drozne sa kanaly popychaczy a nie ma smarowania dalej to trzeba sprawdzic szklanki popychaczy

Edytowane przez PIOTREK79
Opublikowano (edytowane)

dzieki koledzy ale lipa jak nie wiem co musze wymienic popychacze dzwignie i chyba szklanki nie ma cisnienia w nich i nie smaruja koników ma cisnienie na wolnych 2,2 a na wysokich 4.0

Edytowane przez KRISTOFORn
Cytowanie poprzedniego posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v