PIOTREK79

Members
  • Ilość treści

    285
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

1 obserwujący

O PIOTREK79

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 04/02/1979

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2915 wyświetleń profilu
  1. http://www.trattore.com/ katalogi czesci
  2. A pomiar na czym sprawdzałeś??
  3. Z tego co pamiętam to oring jest osadzony pod łapką pociągową osi dzwigni. Odkręcasz nakrętkę M6 zdejmujesz łapkę i po nią w obudowie jest wciśnięty oring między korpus a oś dzwigni .
  4. Hydraulicznie wyciskanie sprzęgła ma być wyłączone . Na zaciągniętym max 30sek. Jak kolega wyżej pisał na zaciągniętym mogą powstać uszkodzenia łożyska, łapek , tarczy.
  5. Dokładnie tak. Ponieważ elektrozawór otwiera strumień ciśnienia na dwa kosze jednocześnie. Jeden załącza a drugi rozłącza. Brak odpowiedniego ciśnienia powoduje ze dwie różne prędkości są załączane na raz tzn jednego nie zapina dobrze a drugiego nie rozpina i skutkuje to jak pisałeś tzw (duszenie silnika)
  6. Rurka przy górnej cewce. A jeśli przedni napęd działał prawidłowo to ciśnienie powinno być ok brane jest z tego samego dzielnika.
  7. Poślizg jest na koszach {żółw- zając} . Ciśnienie jak pisałem wyżej 23 atm. Rurki wchodzące w skrzynie są dwie jedna od smarowania a druga od zasilania koszy bo olej podaje do obu na raz jeden rozpina a drugi zapina stąd przy niskim ciśnieniu ciężko (dusi) silnik .
  8. Kupiłeś niedawno? 1. Jaki pełny bieg? Jak napęd nie ciągnie to przystawka do przeglądu, napęd jest załączony to ciśnienie go rozłącza. Brak ciśnienia nie powoduje poślizgu napędu w sprawnym układzie. 2. Wpiąć się można w dolot ciśnienia do przystawki powinno być tak około 23atm. 3. Da się podregulować ale najpierw sprawdzić.
  9. Nad rozrusznikiem z tyłu bloku masz rurkę od płynu co idzie do nagrzewnicy często pęka przy opasce lub od wycieku oleju z orbitrola.
  10. zaloguj się na stronie class-a i zobaczysz
  11. http://partsdoc-public.claas.com/ipp/jsp/main.jsp?sig=57C88B059EFEECB3F555271D7E960929062C5490D41CD12E1C192C73DBEDD686E5286B9299329D75D41442511C2AFC4C7FBC413DF6585CAB5DDEA3311C11DC6C&doAction=catalogAssy&k_vari=&k_ver=&image=-2&k_lfdnr=&nodeId=22 http://partsdoc-public.claas.com/ipp/jsp/main.jsp?sig=A9D21C4ED23B3867EC02285F22131C259405A36256E50811606DC36DE5F74F3A97F8DE0F52180E7037B6C4E0611216E1B0EF1814B3CCEAF64006FF6F0BD56F8E&doAction=catalogAssy&k_vari=&k_ver=&image=-2&k_lfdnr=&nodeId=21
  12. No to kup. Stwierdzasz fakt zakupu czy chcesz konkretnie coś wiedzieć? Jeśli szukasz do kupna przydały by się fotki jaki masz suport , rozmiary itp.
  13. Jeszcze można sprawdzić dopasowanie opon przód i tył . Przy załączonym napędzie jeśli mamy inne rozmiary kół (opon) po dłuższym czasie eksploatacji może również ukręcić wałek ataku.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj