Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panie 12 Joskina i Fliegla mam poniżej 60tyś z tylnim automatycznym zaczepem, mediami na 2 przyczepe, zapasówką z koszem, plandeką, pomostem i nowymi oponami. Także Twoja oferta szału nie robi.

Opublikowano

Nie podeślę Ci oferty bo mam je na papierze.

Tak jak pisałem wyżej. Joskin 16m3 Fliegl 15m3 (chociaż nie pasuje mi po przeliczeniu wymiarów, muszę dryndnąć do dilera i się dopytać), pomost, plandeka, tylni zaczep automatyczny z mediami na 2 przyczepe, nowe opony 385/22,5 zapasówka z koszem no i oczywiście oświetlenie.

Co nazywasz wynalazkiem?

Opublikowano

tandem 10t z plandeką, stelażem, pomostem i drabinką, zaczepem tylnym automatycznym i kołem zapasowym

ceny w zaleznosci od dealerów, bo u kilku pytałem

metal fach 42,5-45 netto

pronar 43!-48 netto

autotech (też dziesiątka, ale skrzynia long i z burtami takimi, ze spokojnie mozna załadowac 12-13 t, poza tym na nowych kołach) 50-53netto

 

Zeby mi wystarczyło funduszy, to bym brał tego autotecha, bo to przyczepa wręcz pancerna, ale chyba poprzestane na metal-fachu.

Opublikowano

nie wiem jak z jakoscia wykonania i wytrzymałoscia tych przyczep, ale za 30kzł brutto powinienes miec 6t od Marpola/Gomara (nadstawki juz w standardzie, hak z tyłu tez) jedynie za plandeke i koło zapasowe musiałbys dopłacic jakbyś chciał.

Może za całkiem nieduzo wiecej dałoby rade dorwac Metal Facha, ale to juz musiałbyś sie dobrze targowac z dealerem. MAm od nich tandema i jak narazie nie narzekam. W każdym razie od sugrowanej ceny katalogowej da sie duzo zejsc, jak dealerowi bedzie zalezało na sprtzedazy. Ja zapłąciłem za tego swojego z kołem zapasowym, nadstawkami, plandeką, stelażem, drabinką tyle, co w cenniku za zupełnego golasa.

Opublikowano (edytowane)

POwiem tak- długo sie wahałem przed zakupem czy brac MF czy Pronar, wziałem MF (był pare tysięcy tańszy)- ot bardziej mi sie podobało wykonanie.

I żyłem tak sobie w nieświadomosci aż na skupie zboża latem spotkałem człowieka, ktory kupił dwie nowe pronarki.

Sypało z nich sie tak zboże, ze aż szczęka opadła.

JAk tylko ruszął to i z boku burt i na dole pod burtami ziarna leciało aż grubo. I to z obu.

Totalna masakra jakosc spasowania.

Po tym doświadczeniu utwirdziłem sie w przekonaniu, ze dobrze zrobiłem odrzucajac pronara.

Widac maja tak wysoki udział w  rynku, ze nie nadązja z produkcja i robią na odwal. Byle była sztuka.

 

ps

po wycene przyczep odezwij sie do Roltechu w Kielcach.

Oni maja dosc tanio i duzy wybór

M. in pronary, metal fachy i sipmy.

Rzecz jasna nie musisz tam kupowac, ale zadzwon i sie rozeznaj.

606730106. Z ta babką od nich kiedys gadałem i była pomocna.

Edytowane przez nunu85
Opublikowano (edytowane)

Przeciez nie mówie ze z każdej tak leci. Ja widziałem dwie w sierpniu, pod Młynami Szczepanki, bodajże 12 albo 14 tonówki  i mi to starczy, zeby wyrobić sobie opinię (przynajmniej na temat ich kontroli jakosci)

Ot zaręczam na cokolwiek chcesz, ze pisze prawdę. Z resztą nikt mnie tu jeszcze na bajkopisarstwie nie złapał, a postów juz mam sporo.

Teraz z perspektywy czasu żałuje, ze nieporobiłem zdjęc telefonem.

 

Ten właściciel przyczep sam był zdziwiony i mocno zdenerwowany, bo po drodze dobre 2-3 tony ziarna zgubił jak sie okazało.

Ot pierwszy raz jechał z nowymi przyczepami pewien, ze muszą być ok, więc nawet nie sprawdzał szczelnosci.

 

edit

Wczesniej wiosną w tym dsamym miejscu widziałem człowieka z jednym nowym metaltechem i nową pronarką, zapytałem o wrażenia i stwierdził, ze nie widzi różnicy.

Wiec jemu trafił sie dobry egzemplarz.

Nie mówie wiec, ze Pronar to badziew, pisze tylko, ze zdarza im sie wypuścic wyroby poskładane na odwal, ot byle szybciej i to mi sie nie podoba.

Edytowane przez nunu85
Opublikowano

nie wiem jak daleko jechał, ale zgubić 2-3 tony ziarna, jeżeli to w ogóle prawda, to albo burta niedomknięta albo pokrzywiona. z resztą przecież taka ilość to musiało się już grubo walić przy załadunku i niby jak tego nie zauważyć? nie widzę zadnych szczelin gdzie mogłoby uciekać zboże w nowej 12t, a burty wydają sie być solidnie zrobione. w końcu wazy to 4,3 tony i chyba ze 200 kg ciezsza od wieltona

Opublikowano
Dnia 12.10.2017 o 19:06, AleksanderX napisał:

Mam pronarki od 7 lat są wykonane perfekcyjnie nie sądzę by jakość wykonania tak spadła i dlaczego ją kupują Niemcy czyżby lubowali się w szajsie

 

Z tym perfekcyjnym wykonaniem to popłynąłeś. Już bez jaj, każdy wie, ile to warte i dlaczego ich cena jest taka a nie inna. 

 

Opublikowano

Metal tech, skorupa 10t  ts10 nastawy 300mm opony nowe 445 cena 65tys. Netto

Opublikowano

ja mam akurat 2 pronarki 8 ton i jestem bardzo zadowolony ze szczelności bo uszczelka idzie tylko do rzepaku i to na jedną przyczepe. jakośc wykonania jest ok farba sie trzyma na burtach wiec jak się co kumu trafi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v