Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Z ON letniego przy ujemnej temperaturze szybciej wytrąci się parafina i zablokuje przewody paliwowe i/lub filtr niż ma to miejsce w przypabku paliwa zimowego. Przypuszczam, że przy ujemnej temperatuże słabo odpala ciągnik i z tąd to pytae, jeśli pojawia sie biały dym przy próbie rozruchu to paliwo silnik dostaje, problem może być z akumulatorami, na mrozie spada ich pojemność i słabo kręcą i jest trudniej uruchomić silnik, niesprawne swiece żarowe/płomieniowe jeśli takowe wystepują lub układ wtryskowy niesprawny, ewentualnie słaba kompresja na cylindrach.

Opublikowano

Tej zimy pierwszy raz wystąpiły problemy z rozruchem. Podczas kręcenia pojawia się biały dym, układ wtryskowy oprócz pompy jest sprawdzony i sprawny. Ciągnik jak już załapie, wkręci się na powiedzmy 1400obr to wystarczy delikatnie ująć gazu i gaśnie. Kąt wtrysku, zawory ustawione. Ciśnienie sprężania bez rewelacji ale 27-28 pokazało na wszystkich 4 cylindrach. Paliwo nie schodzi wszystkie podkładki i zaworek nowy. Tamtej zimy przy -15 odpalał bez problemu, teraz -5 już stanowi wyzwanie.

Opublikowano

Osobiście w C 330 miałem sytuacje, że przy spadku temperatury w okolice 0 stopni nie odpalał(pompa i wtryski zostały zrobione i problem znikł), jak jest opisane wyżej pompa wtryskowa niebyła sprawdzana, rok temu mógł zapalać a teraz jest za niskie ciśnienie wytważane przez pompę wtryskową i nie rozpyli odpowiednio paliwa. Można się od biedy poratować doraźnie założeniem grzałki płynu chłodzącego montowanej na przewód od chłodnicy ale to tylko przedłużanie męki tego silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v