Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wężyk ściągam leci  ropa tydzień temu zalałem 20l on   z 10l jest w baku  a jak odpowietrzyć trzeba bo kurde nie wiem  czytałem żeby tymi śrubkami  na filtrach 

Opublikowano

Musisz wiedzieć jak dobrze odpowietrzyć,instrukcja jest na necie i tam jest opisane bo mi się tłumaczyć i pisać się nie chcę.Zaglądałeś do środka czy z ropy się nie zrobiła kasza?

Opublikowano

Raz miałem taki motyw że mój utalentowany braciszek zalał 30 litrową bańkę ropą,

a w niej było 2-4 litry oleju hydraulicznego z koparki i zakitowało równo filtry.

Opublikowano (edytowane)

Może być też syf w baku bo znajomy miał taki przypadek w ursusie 902 ze mu gasł co chwilę a okazało się żę bak był zasyfiony i się kranik oraz wąź zapychał i musiał gibać ręczną pompkę i potem zapalał normalnie i potem znowu zgasł i potem znowu to samo,czyli przez syf w baku też mogą być kłopoty z odpaleniem,najlepiej przelecieć układ paliwowy i będzie wiadomo.

 

@maniekz To trochę dziwne.Ja pierwszy raz słyszę o takim przypadku żeby w filtrze powietrza była woda.

Edytowane przez jackob1997
Opublikowano

autor tematu powinien odkrecić  odstojnik wyczyścić sprawdzić czy do niego dociera paliwo ,czesto przytyka sie na śrubunku przed odstojnikiem  później  odpowietrzenia nad filtrami paliwa ,jesli nie leje się paliwo podczas pompowania pompką to albo pompka albo dalej gdzieś zawalony układ ,pompką rób pełne ruchy ,i powoli ,

prawidlowo działająca przepchnie nadmiar  paliwa do zbiornika przelewem

Opublikowano

U mnie sąsiad to miał tak że jak wymieniał przewód zasilający ten gumowy to założył go na odwrót i opaski też założył na odwrót i paliwo zamiast lecieć z baku to pompy to chodziło odwrotnie czyli wysysało mu paliwo z baku przelewem przez wtryski i pchało zasilaniem przez pompę do baku. Podobno jak by go tak odpalił to by silnik chodził na odwrót i miał 10 biegów do tyłu i dwa do przodu.

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, bears napisał:

U mnie sąsiad to miał tak że jak wymieniał przewód zasilający ten gumowy to założył go na odwrót i opaski też założył na odwrót i paliwo zamiast lecieć z baku to pompy to chodziło odwrotnie czyli wysysało mu paliwo z baku przelewem przez wtryski i pchało zasilaniem przez pompę do baku. Podobno jak by go tak odpalił to by silnik chodził na odwrót i miał 10 biegów do tyłu i dwa do przodu.

teraz to niezłą bajkę żeś je....nął

jak wsadzisz sobie czopek to też chodzisz do tyłu ?!

Edytowane przez przekręt
  • Haha 1
Opublikowano

@przekręt No tak mi somsiad mówił, podobno kiedyś tak zrobił, odwrócił do tyłu koła z tyłu i obrabiał pole do tyłu bo mówił że lepszy ma uciąg ciągnik i go nie podrywa do góry. Tylko podobno szyja boli od takiej jazdy i chciał dorabiać jakąś przekładnie żeby się wygodniej jeździło ale nie wiem co tam dalej było.

Opublikowano
3 godziny temu, przekręt napisał:

teraz to niezłą bajkę żeś je....nął

jak wsadzisz sobie czopek to też chodzisz do tyłu ?!

Gdybyś się mniej pierdołami zajmował wyczuł byś  ironię w słowach kolegi.  Mówiąc pospolicie....... robi sobie z tego bekę. I ma rację. Kolega odpowiedz dostał napisze jak mu poszło a wy opowieści snujecie jak małe brzdące przy kakao.

  • Haha 1
Opublikowano

co jak co, ale wymiana filtrów, wyczyszczenie odstojnika, odpowietrzenie pompy rzędowej z wymuszonym ale grawitacyjnym zasilaniem w paliwo i uruchomienie to nie ma prostrzego silnika do odpalenia.

  • Like 1
Opublikowano

To nie od dziś wiadomo ale jak widać niektórzy mają problem,może zamiast posiadać ciągnika przy którym obsługa jest tak problematyczna powinni koniem dalej obrabiać 

  • Haha 1
Opublikowano

Teraz u niektórych internet wyłaczył zdolność samodzielnego myślenia... Pytania jak wymienic olej, filtry, odpowietrzyć itd... Żarówka się spaliła hmm... co by tu zrobić trzeba zapytać o radę na forum...  Takim osobnikom tylko pieszo chodzić, a nie czymś jeździć. Daj im rower to będą pytania jak łancuch nasmarować :) 

  • Haha 1
Opublikowano

Panowie mam problem od jakiegoś tygodnia raz powraca raz jest spokój a mianowicie czasami c-360 ciężko pali rozrusznik kręci normalnie ale silnik jak by nie dostawał paliwa.Dzieje się tak po postoju gdy chcę przepompować ręczną pompką to nie ma tego charakterystycznego dźwięku brzęczenia dopiero po długim i szybkim machaniu pompką ręczną zaworek się odzywa.Czy to może być ten zaworek na powrocie u góry pompy? Czy pompka zasilająca już pada?

Opublikowano
Witam wszystkich, dawno tu nie zaglądałem więc przepraszam jeśli w złej kategorii itd. Mój problem polega na tym, że moja 40-tka ciężko pali. Aku naładowane kręci kręci nie da rady się przełamać rozładowując przy tym aku. Po ponownym lądowaniu wkoncu zapali i już będzie palić za każdym razem. Postoi noc i znów to samo. Jaki może być problem ? Pompa , wtryski ? Dodam że filtry zmienione. Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v