Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

według mnie do sprawdzenia pompa i wtryski a przy okazji kompresja .

Ciśnienie oleju ok 4atm na ciepłym i 3 na zimnym więc nie jest źle oczywiście na małych obrotach 

Filtry paliwowe wymieniane po żniwach 

Edytowane przez rolkam72
Opublikowano

wtryski ci leją - posprawdzaj , a paliwo  jak wyglada? mętne?  czy klarowne? 

W sumie to nie wiem jakie jest paliwo a z wtryskami to może być to bo dodam że ostatnio zaczął bardziej kopcić w pracy typu agregatowanie .

A z tą wymianą wtryskiwaczy to wystarczy kupić nowe i zainstalowac czy trzeba cos regulować ?

Opublikowano

kup końcówki nowe.ale najpierw niech ktoś ci sprawdzi czy faktycznie końcówki leją.bo może to być także wina pompy .j miałem tak w zetorze. padł regulator w pompie i ciągnik kopcil jak parowóz. moje zdanie to tak wtryski do sprawdzenia przy okazji sprawdzić kompresję i jeśli wtryski są dobre i sprężanie to pompa do pompiarza

Opublikowano (edytowane)

Już wtryski już pompa... Tylko narzucicie nie potrzebne może koszta.Przede wszystkim  zacznij od układu paliwowego czy są drożne przewody potem do filtrów  sprawdź czy nie jest zapowietrzony dodatkowo sprawdź dziurkę korka w baku ona pełni funkcję odpowietrzania ile ludzi się głowiło czemu się zapowietrza  to nie chce odpalić może być winna pompka zasilająca.Jeżeli nie jest zapowietrzony paliwo dochodzi okey to końcówki wtrysków do sprawdzenia wyjmujesz wtryskiwacze i niesiesz do zakładu i oni ustawiają na odpowiednie ciśnienie 160 lub 165 bar można pompę od razu.Kiedy silnik był robiony czy w ogóle? Bo jak się okaże pompa  i wtryskiwacze okey to winna głowica że nie jest szczelna wina zaworów lub  że nie ma kompresji to wina pierścieni a z tym zazwyczaj leci generalka.Jeszcze można sprawdzić kąt wtrysku ale jak silnik nie był robiony i pompa nigdy nie demontowana to zrób co napisałem wyżej.

Edytowane przez Adi96
Opublikowano

Sam nie wiem co dokladnie bylo przyczyna. Silnik rozebralem, wyczyscilem glowice, zawory dałem nowe i gniazda wypolerowałem pastą,nowe wtryski, złozylem  wszystko , ustawilem luzy i chodzi . Na drugim tlok u od kabiny bylo troche wody. Teraz pali dobrze i jest duzo silniejszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v