Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

trudno powiedzieć bo jak były wszystkie oleje pozalewane i nie padał na nią deszcz to skrzynia most podnośnik mogą być ok. silnik jak nie dostał wody to też nie musi być zardzewiały od środka ewentualnie mogą być zapieczone pierścienie, z pewnością po takim czasie mogły zbutwieć elementy gumowe jak symeringi ale to wyjdzie dopiero w pracy, dobrze oceń go zewnętrznie posprawdzaj oleje sprawdz czy silnikiem da się obrócić ( śrubokręt i kręc za wieniec koła zamachowego przez okienko) sprawdz jak wchodzą biegi jak skręca kierownica , jeśli masz możliwość to zalej trochę paliwa przepompuj przez układ i spróbuj zapalić pewnie trzeba na zaciąg ale jak możesz to spróbuj bo może się okazać że mimo tylu lat postoju jak ciągnik był dobrze garażowany i nigdzie go woda nie pozalewała to ciągnik odpali i będzie jeździł jak nie zapali to też nie jest tragedia, moim zdaniem jak był olej w skrzynim i moście to nie musisz sie o nie martwić, gorzej z silnikiem ale to też nie jest tragedia bo nawet jak byś musiał zrobić remont to podejrzewam że tylko tłoki tuleje panewki i układ paliwowy bo jeśli był olej w silniku to wał korbowy i rozrząd powinny być ok

Opublikowano

Wychodzi na to, ze masz na oku prawie nowy ciagnik. Jezeli cena jest ok dl aciebie, a po doliczeniu ewentualnych poprawek( wiadomo elementy gumowe, pompa wody, kika kabelkow, ostatecznie te nieszczesne tuleje i tloki ciaz uznajesz, ze warto, to bym bral.

 

Dobra jedno ale. Dlaczego ona tam stoi tyle latek. I czy masz jakies info jak byla uzytkowana przez te 5 lat? Bo maszyne mozna zarznac w godzine.

Opublikowano

Mam juz od dawna taki problem ze jak jest ciepły nie chce odpalić to znaczy stęka i rozrusznik nie moze przekręcić . Miałem tak przed remontem jak i po remoncje silnika wiec na pewno nie jest gdzieś przytarty czy coś innego . Niewiem czy to wina rozrusznika czy akumulatorów . Co o tym myslicie . Czekam na różne propozycjie . Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

ja w T25 to samo miałem naładowałem akumulatory i nic to nie radziło więc kolega zaprop[onował i kupno nowego rozrusznika więc kupiłem nowy Litewski szybkoobrotowy z przekładnią planetarną i problem się skończył teraz to bez ruznicy czy zimny czy ciepły tak samo pali :D Pozdrawiam :)***

Opublikowano

ten typ tak ma, ponieważ baki są u dołu i paliwo się wraca jedyne rozwiązanie to dobra pompa wtryskkowa, lub zaworek jednokierunkowy prz filtrach, czyli przy rurce która idzie do filtra odkręcasz śrube która ja trzyma i wkręcasz śrube która ma zaworek wbudowany.

Opublikowano

Odpalanie w 60 zależy od pompy mi 60 paliła przy -35 C bez wody na dotyk ale pare dni temu rozerwała mi pompę paliwową i założyłem po regeneracji i jest 0 C a 60 nie odpala i taka jest prawda startery itp są niepotrzebne tylko dobra pompa.

Opublikowano

tak zależy od pompy ale jak wtryski będą ujechane to chociażby nie wiem jak pompa biła to przy - 20 nie zaskoczy

a Ty opowwiadasz że paliła Ci na dotyk przy -35 stopniach . Nierealne bez ciepłej wody . Przecież kadłub jest przemarznięty , olej gesty i jak Ty sobie wyobrażasz odpał na dotyk Takie bajki do lamusa

Gość Profil usunięty
Opublikowano

a kiedy u nas w Polsce było -35 stopnie chyba z 5 lat temu, mnie u3512 przy -20 nie chciał odpalić a tobie c360 odpala na dotyk, tylko pozazdrościć wspaniałego traktora :lol:.

Opublikowano

olej odpowiednio zimowy czyli 0W zachowuje płynność do -35*C, a wiadomo, że polski rolnik nie będzie stosować olejów sezonowych ;[ z wielosezonowych jako spotykany przeze mnie olej najniższy jest syntetyk 5W/40 i wytrzymuje on do -30*C, a wątpie, ze ktokolwiek leje go do C-360. ja jak za czasów PRL-u do swojej C-330 lałem olej syntetyczny z Austrii to ludzie mnie wyśmiewali, bo 4/5 wsi posuwała na Superolu CC, którego jakość pozostawia wiele do życzenia :lol: także podsumowywując kolega pisze bzdury, chyba, że grzeje paliwo w całym układzie, olej w misie i przelewa ciągnik wrzątkiem trzymając suszarkę przy kolektorze ssącym ;[

Opublikowano

nic nie popęka, nawet w instrukcji obsłubi ciągnika pisze że w niskich temperaturach przepłukać układ gorącą wodą 90-100*C i nasepnie wlać wody o tej samej temp i odpalać

Opublikowano

Wiesz w instrukcji pisze, a co się może stać to 2 sprawa. Od wlewania wrzątku już spotkałem pęknięte tuleje...

Czyżby.... woda najpierw przechodzi przez chłodnice i traci temperaturę .......... do tuleji napewno wrzątek nie dociera .........
Opublikowano

Najlepiej załozyc grzałke do c-360, moja jest na plynie i chodzi w paszowozie, w stodole. Pompa jest juz na tyle slaba, ze jest problem odpalic juz przy temp 0 stopni. Jak załozyłem grzalke to teraz przy -18 wystarczy 15-20 minut grzania i pali. (grzałka 1400W)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v