leman

Renault ares 640 kontrolka kluczyka

Polecane posty

leman    0

Witam

Po ostatnich pracach ciągnikiem zauważyłem ze na stałe zapaliła się pomarańczowa kontrolka z kluczykiem oraz zamiast obrotów na wyświetlaczu widać motogodziny. Zawsze po odpaleniu ciągnika kontrolka znikała i widać było obrotościomierz ciągnika. Czy spoktał się może ktoś z takim przypadkiem i co może być jego przyczyną ? Czy to po prostu kontrolka inspekcji po ilus przejechanych MTH się zapaliła jak w zwykłym aucie osobowym czy problem może być poważniejszy ? dzięki pozdrawiam

 

post-24173-0-14191400-1357332494_thumb.jpg

post-24173-0-14191400-1357332494_thumb.jpg

Edytowano przez leman

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

na logikę to serwis, ale niech wypowiedzą się lepiej wiedzący, ja jestem jeszcze nowicjusz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5593

Z tego co wiem jest tak jak napisałeś a więc pora na jakiś kolejny przegląd...jednak dla pewności jeśli nie trafisz na instrukcję do Renault to zadzwoń do serwisu Claasa bo przecież wczesne Claasy Aresy to nic innego jak Renault Ares tak więc u nich powinieneś się dowiedzieć jaki to ma być przegląd i czy do "likwidacji" kontrolki nie jest podpięcie do ciągnika laptopa z oprogramowaniem....takie są "uroki" nowocześniejszych traktorów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!!! Od czego jest kontrolka , pokazana na zdjęciu kolegi Lemana (Chodzi mi o drugą świecącą od prawej strony, obok kontrolki z kluczem). W naszej Renówce od pewnego czasu świeci ta kontrolka i nie wiemy za bardzo od czego jest.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Witam

Po ostatnich pracach ciągnikiem zauważyłem ze na stałe zapaliła się pomarańczowa kontrolka z kluczykiem oraz zamiast obrotów na wyświetlaczu widać motogodziny. Zawsze po odpaleniu ciągnika kontrolka znikała i widać było obrotościomierz ciągnika. Czy spoktał się może ktoś z takim przypadkiem i co może być jego przyczyną ? Czy to po prostu kontrolka inspekcji po ilus przejechanych MTH się zapaliła jak w zwykłym aucie osobowym czy problem może być poważniejszy ? dzięki pozdrawiam

 

post-24173-0-14191400-1357332494_thumb.jpg

Doszedłeś już do ładu z kontrolką,czy pisać coś?

 

Witam!!! Od czego jest kontrolka , pokazana na zdjęciu kolegi Lemana (Chodzi mi o drugą świecącą od prawej strony, obok kontrolki z kluczem). W naszej Renówce od pewnego czasu świeci ta kontrolka i nie wiemy za bardzo od czego jest.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

Ta kontrolka sygnalizuje przypchany filtr hydrauliki zew. czujnik jest na jednym z dwóch skośnie ustawionych filtrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

witam zamierzam kupic renault ares i mam do was pytanie jakie kontrolki powinny sie swiecic i w jakim kolorze po przekreceniu kluczyka,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Po przekręceniu kluczyka powinny zapalić się wszystkie działające na 2-3 sek. tak jak w samochodzie a potem zgasnąć zostać ma od smarowania, ładowania, ważne żeby po odpaleniu wszystkie zgasły.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

a kontrolka kluczyka tez powinna sie zapalic i zgasnac i czy moze ona sie swiecic na czerowno lub na zółto czy kolor zalezy od wersji ? a posiada ktos z was instrukcje do aresa lub wie skad mozna zdobyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik556    9

Ten kluczyk można zlikfidować , trzeba przytrzymac ok 10 sekund ten przycisk co jest na wlaczniku od wycieraczek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leman    0

Cały problem z kontrolkami polegał na zużytych szczotkach alternatora który nie dawał właściwego napięcia. Jak się okazuje zasilanie niektórych elementów takich jak obrotościomierz nie idzie z akumulatora tylko bezpośrednio z alternatora. Po naprawei alternatora (150 zł) problemy ustały obroty silnika wyświetlają się jak powinny oraz po zapaleniu gasną wszystkie kontrolki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fabio    79
Dnia 19.07.2013 o 09:04, rolnik556 napisał:

Ten kluczyk można zlikfidować , trzeba przytrzymac ok 10 sekund ten przycisk co jest na wlaczniku od wycieraczek.

mam prozbe swieci sie klucz i po przekreceniu nie odzywa sie motor co moze byc  ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik2003    0
Dnia 9.09.2020 o 21:05, fabio napisał:

mam prozbe swieci sie klucz i po przekreceniu nie odzywa sie motor co moze byc  ares 630

Witam mam ten sam problem w Renault Ares 630 RX czym to może być spowodowane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj