Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
leman

Renault ares 640 kontrolka kluczyka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
leman    0

Witam

Po ostatnich pracach ciągnikiem zauważyłem ze na stałe zapaliła się pomarańczowa kontrolka z kluczykiem oraz zamiast obrotów na wyświetlaczu widać motogodziny. Zawsze po odpaleniu ciągnika kontrolka znikała i widać było obrotościomierz ciągnika. Czy spoktał się może ktoś z takim przypadkiem i co może być jego przyczyną ? Czy to po prostu kontrolka inspekcji po ilus przejechanych MTH się zapaliła jak w zwykłym aucie osobowym czy problem może być poważniejszy ? dzięki pozdrawiam

 

post-24173-0-14191400-1357332494_thumb.jpg

post-24173-0-14191400-1357332494_thumb.jpg

Edytowano przez leman

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyk    0

na logikę to serwis, ale niech wypowiedzą się lepiej wiedzący, ja jestem jeszcze nowicjusz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    761

Z tego co wiem jest tak jak napisałeś a więc pora na jakiś kolejny przegląd...jednak dla pewności jeśli nie trafisz na instrukcję do Renault to zadzwoń do serwisu Claasa bo przecież wczesne Claasy Aresy to nic innego jak Renault Ares tak więc u nich powinieneś się dowiedzieć jaki to ma być przegląd i czy do "likwidacji" kontrolki nie jest podpięcie do ciągnika laptopa z oprogramowaniem....takie są "uroki" nowocześniejszych traktorów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Witam!!! Od czego jest kontrolka , pokazana na zdjęciu kolegi Lemana (Chodzi mi o drugą świecącą od prawej strony, obok kontrolki z kluczem). W naszej Renówce od pewnego czasu świeci ta kontrolka i nie wiemy za bardzo od czego jest.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Witam

Po ostatnich pracach ciągnikiem zauważyłem ze na stałe zapaliła się pomarańczowa kontrolka z kluczykiem oraz zamiast obrotów na wyświetlaczu widać motogodziny. Zawsze po odpaleniu ciągnika kontrolka znikała i widać było obrotościomierz ciągnika. Czy spoktał się może ktoś z takim przypadkiem i co może być jego przyczyną ? Czy to po prostu kontrolka inspekcji po ilus przejechanych MTH się zapaliła jak w zwykłym aucie osobowym czy problem może być poważniejszy ? dzięki pozdrawiam

 

post-24173-0-14191400-1357332494_thumb.jpg

Doszedłeś już do ładu z kontrolką,czy pisać coś?

 

Witam!!! Od czego jest kontrolka , pokazana na zdjęciu kolegi Lemana (Chodzi mi o drugą świecącą od prawej strony, obok kontrolki z kluczem). W naszej Renówce od pewnego czasu świeci ta kontrolka i nie wiemy za bardzo od czego jest.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam

Ta kontrolka sygnalizuje przypchany filtr hydrauliki zew. czujnik jest na jednym z dwóch skośnie ustawionych filtrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    26

witam zamierzam kupic renault ares i mam do was pytanie jakie kontrolki powinny sie swiecic i w jakim kolorze po przekreceniu kluczyka,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Po przekręceniu kluczyka powinny zapalić się wszystkie działające na 2-3 sek. tak jak w samochodzie a potem zgasnąć zostać ma od smarowania, ładowania, ważne żeby po odpaleniu wszystkie zgasły.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    26

a kontrolka kluczyka tez powinna sie zapalic i zgasnac i czy moze ona sie swiecic na czerowno lub na zółto czy kolor zalezy od wersji ? a posiada ktos z was instrukcje do aresa lub wie skad mozna zdobyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik556    3

Ten kluczyk można zlikfidować , trzeba przytrzymac ok 10 sekund ten przycisk co jest na wlaczniku od wycieraczek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leman    0

Cały problem z kontrolkami polegał na zużytych szczotkach alternatora który nie dawał właściwego napięcia. Jak się okazuje zasilanie niektórych elementów takich jak obrotościomierz nie idzie z akumulatora tylko bezpośrednio z alternatora. Po naprawei alternatora (150 zł) problemy ustały obroty silnika wyświetlają się jak powinny oraz po zapaleniu gasną wszystkie kontrolki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×