michalwinarczyk

Fiat 680H

Polecane posty

SZYMANOX    480

Jeśli dobrze pamiętam to z boku skrzyni się wlewa ,po lewej stronie jak stoisz na przeciw ciągnika :)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z lewej strony ciągnika jest taki zbiorniczek z olejem ten olej jest tylko do wspomagania... tak...?

 

A jeszcze co do tego wlewu, to jest ta śruba na klucz 27 obok uchwytu, do którego przykręcona jest kabina? Bo tam bardziej z tyłu bliżej tylnego mostu też jest taka śruba, do czego ona służy...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Tak to olej do wspomagania tylko jest.

Do skrzyni wlew jest bardziej pod hamulcem niż z tyłu dziś ci dokładnie nie napisze co i jak tam jest bo nie pamiętam dokładnie,ale jutro zobaczę jak to wygląda w moim fiaciku :P




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barm03    5

Witam!

Mam pytanie czy opłaca się kupić Fiata 680h z 83r. z przebiegiem 6tyś. motogodzin. Ciągniczek sprowadzony z Holandii. Jest lekko przyrdzewiały ale da się naprawić. Silnik nie ulany. Ostatnio byłem go odpalić u sprzedawcy przy - 8 C i odpalił za pierwszym razem. Prosiłbym o ewentualne opinie, gdyż nie miałem styczności z tą marką (miałem władimirca t-25 a2). Przepraszam za błędy to mój pierwszy post. Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam

 

Połączony

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Jak technicznie sprawny to bież i się nie zastanawiaj :)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam89k    61

mam taki model i walek przestawiony na 1000 obrotów jak to zmienic na 540 podpowiem ze nie ma zadnej dźwigni zewnętrznej do przestawienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2262

jeśli to wałek na 6 frezów to końcówkę wałka odejmij,wykręć te 3 nakrętki na klucz 19 ,i w wewnętrznej stronie powinien być otwór najprawdopodobnie z założoną zaślepką.wyciągnij to co jest iz powriotem wkręć.Otwór zapewni nie przesunięcie wodzika na 1000 obr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez C325
      Witam, odkupie instrukcje do maszyn konnych jak i ciągnikowych z lat 1960/1995. Jeśli ktoś ma coś na zbyciu to pisać. 
    • Przez beni226
      Witam, nie wie czy w dobrym dziale ale mam problem z moim 7740, jak jest zatankowany do pełna to nie ma problemu jednak jak paliwo spadnie poniżej połowy to zaczyna sie zapowietrzać. W moim 7740 są 2 zbiorniki 1 z przodu oraz drugi za kołem z tyłu. Miał ktoś może taki problem. Szukam rozwiązania. Podejrzewam ręczną pompke do paliwa ale nie wiem czy ma to z tym zwiazek jaki kolwiek. 
    • Przez gelo707
      Czy zna ktoś nr RAL  malowania ciągników Fiat z okolic 1986r? Maska felgi, skrzynia, silnik.
    • Przez Cyganoxzzz
      Pacjent case mxu , gwizdanie na wysokich obrotach , jakieś porady ?
    • Przez Lenakejdhndks
      Witam, nie wiem co się dzieje podczas rolowania w Zetorze Forterra 120 wyskakuje mi błąd FNI16 520257 co to może oznaczać?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj