Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz przedmuch spalin do skrzyni korbowej. Jeśli nie ma progów na cylindrach, to może pomogłaby wymiana samych pierścieni. Dopiero po demontażu będzie można ocenić co jest zużyte i zakres remontu.

Opublikowano

aj tam przebieg,

ojciec kupił nowego władka i pojechał nim do lasu po drzewo na budowę domu,

oczywiście przy ciężkiej pracy długo nie pochodził co się skończyło remontem...

całkiem nie dawno znalazłem w garażu te cylindry po (300-500mth?) i ojejciu takie progi ze szok normalnie tłoki jak kamień w wiadrze:)

jak nie zapomnę to wykopie te cylindry i pstryknę foto

Opublikowano

Wiatam mam takie pytanie:

Nie wiem dlaczego ,bo jak kupiłem ciągnik to był przewiercony korek wlewu oleju na srodku i teraz gdzy jest odpalony silnik to leci powietrze przez ten wlew czy to normalne czy cos moze się dziac? Prosze o odpowiedzi ,dziekuje

Opublikowano

Podejdź do silnika od strony alternatora.

Za nim na pokrywie rozrządu, a dokładnie za kołem wału jest rurka - odma.

Patrząc na miskę olejową od przodu zobaczysz koniec odmy. Po nitce do kłębka.

Odma jest chyb przykręcona na 3 śrubki zaraz ponad kołem wału i jeszcze trzyma ją oczko przy misce olejowej.

Opublikowano

Musi pomóc. Odma jest żeby silnik oddychał. Pewnie na zgięciu jest zawalona i słabo przepuszcza. Wyczyść jakimś wyciorem, szczotką od butelek, benzyną, przedmuchaj kompresorem. Jak nie będzie działać to zdejm filtr oleju cały, pod nim jest kanał idący do odmy.

 

Ale musi pomóc. Jeśli nie ma białego dymu to znaczy, że pierścieni nie trzeba wymieniać, tylko ta odma jest brudna.

 

Przez ten przewiert i tak będzie dmuchało, ale załóż mu normalny korek i nie martw się o nic.

 

Zobacz czy masz druciany pierścień i oring we wlewie oleju, bez tego korek wypada.

 

P.S. Ja będę teraz czyścić odmę przy MTZ, bo dmuchać zaczął spod miarki oleju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v