Skocz do zawartości
krzychuR95

T-25 -Kopci i pluje olejem z odmy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzychuR95    0

mam problem z władimircem t25 a2 ponieważ kopci i pluje olejem z tego dolnego wylotu spalin czy to pierścionki się skończyły czy cos innego prosze o szybka odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    43

Bez rozbiórki nic pewnego nie wiadomo.Może pierścionki,może prowadnice zaworowe są luźne w głowicy - w moim władku tak było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

balcerek1    91

Z jakiego dolnego wylotu spalin.Może pod kolektorami.Jak tak to uszczelniacze na osłonie drążka popychacza.Ściągnij osłonę cylindrów z drugie strony i sprawdź . :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Masz przedmuch spalin do skrzyni korbowej. Jeśli nie ma progów na cylindrach, to może pomogłaby wymiana samych pierścieni. Dopiero po demontażu będzie można ocenić co jest zużyte i zakres remontu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

aj tam przebieg,

ojciec kupił nowego władka i pojechał nim do lasu po drzewo na budowę domu,

oczywiście przy ciężkiej pracy długo nie pochodził co się skończyło remontem...

całkiem nie dawno znalazłem w garażu te cylindry po (300-500mth?) i ojejciu takie progi ze szok normalnie tłoki jak kamień w wiadrze:)

jak nie zapomnę to wykopie te cylindry i pstryknę foto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    0

Wiatam mam takie pytanie:

Nie wiem dlaczego ,bo jak kupiłem ciągnik to był przewiercony korek wlewu oleju na srodku i teraz gdzy jest odpalony silnik to leci powietrze przez ten wlew czy to normalne czy cos moze się dziac? Prosze o odpowiedzi ,dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    190

moze Ci deszczu napadac. Powietrze to jeszcze nic, gorzej jakby byl bialy dym. Wyczysc odme i zaloz normalny korek.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Widać ktoś nie wiedział gdzie w nim jest odma (tu zapewne zatkana) i pewnie wywalało mu korek, albo inne uszczelniacze na silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Podejdź do silnika od strony alternatora.

Za nim na pokrywie rozrządu, a dokładnie za kołem wału jest rurka - odma.

Patrząc na miskę olejową od przodu zobaczysz koniec odmy. Po nitce do kłębka.

Odma jest chyb przykręcona na 3 śrubki zaraz ponad kołem wału i jeszcze trzyma ją oczko przy misce olejowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    190

Musi pomóc. Odma jest żeby silnik oddychał. Pewnie na zgięciu jest zawalona i słabo przepuszcza. Wyczyść jakimś wyciorem, szczotką od butelek, benzyną, przedmuchaj kompresorem. Jak nie będzie działać to zdejm filtr oleju cały, pod nim jest kanał idący do odmy.

 

Ale musi pomóc. Jeśli nie ma białego dymu to znaczy, że pierścieni nie trzeba wymieniać, tylko ta odma jest brudna.

 

Przez ten przewiert i tak będzie dmuchało, ale załóż mu normalny korek i nie martw się o nic.

 

Zobacz czy masz druciany pierścień i oring we wlewie oleju, bez tego korek wypada.

 

P.S. Ja będę teraz czyścić odmę przy MTZ, bo dmuchać zaczął spod miarki oleju.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    0

Własnie przeczysciłem tą rurke zaspawałem ten nawiert ,ale gdy zdejme korek to dalej lekko dmucha .....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez maslo200
      witam mam problem z 60  na początku  pluł olejem jak kupiłem zmieniłem olej na nowy i był spokój  teraz znowu zaczął pluć olejem  do tego  po spuszczeniu płynu z chłodnic był tłusty   jeżdżę na wodzie teraz i za każdym razem widać olej w wodzie   do tek dmucha strasznie pod korka oleju  ciągnik jestr troszkę tak jak by słabszy ale  nie wiem czy to wina uszczelki czy głowicy  a może pierścienie co wy  o tym myślice  
    • Przez Horsee4
      Witam tak jak w temacie jaki olej do mostów i hydrauliki ? Case cs 86 pozdrawiam
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
    • Przez azzadek
      Witam, chciałbym wymienić siewnik, obecnie mam Poznaniaka 2,5m, na jakiś inny również 2,5m tak aby radził sobie z nim T25. Poznaniak waży 446kg + 150kg zasypu i Władek nie ma z nim żadnych problemów. Jaki najlepiej siewnik kupić? Zastanawiam się nad nowym Meprozet S107 albo jakaś zachodnia używka np: Amazone D7/D8, Hassia DKL 250, Reform Semo 99 (chyba są w miarę lekkie). Chodzi o taki siewnik by waga maksymalna z zasypaną skrzynią nie przekraczała 700kg. Co polecacie? A poznaniaka muszę wymienić bo już drugi sezon odwala jakieś kwiatki z wysiewem mimo wykonywania prób on i tak wysiewa w polu jak mu się podoba
    • Przez Bartek1012
      Witam, planuje wymienić olej w skrzyni w moim Case i czy w przystawce i w tylnym moście jest ten sam olej co w skrzyni? Jeśli tak to trzeba spuszczać zapewne ze skrzyni, przystawki do przedniego napędu i tylnego mostu osobno? Jaki olej tam zalać? Jaką gęstość? PS: Na zimnym oleju biegi wchodzą płynnie i wgl a jak olej się dobrze rozgrzeje to jest trochę gorzej, dlatego wydaje mi się że troche gestszy nie zaszkodzi chyba.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.