Zaloguj się, aby obserwować  
weeedx

Zetor 16145 przedni napęd

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
weeedx    0

Podczas wykonywania pracy w zetorze 16145 nagle wyłączył się przedni napęd. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

A można włączyć go znowu?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
weeedx    0

Właśnie o to chodzi że nie da się go włączyć bo wcześniej już nie dało rady wyłączyć, a teraz w ogóle nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kamil1998    86

może ci się urwał drążek czy coś? bo ty masz mechaniczne włączanie 4x4?


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

tloczek moze sie zacial? spróbuj odkrecic ta kostkie z boku i czyms go popchnac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez janek884
      Witam,
      Chciałbym się Was poradzić w sprawie wycieku z przedniej zwolnicy. W miejscu gdzie zaznaczyłem na zdjęciu strzałką wycieka olej i jest luz w miejscu w którym wałek wchodzi do koła.  Luz jest wyczuwalny ręką i wynosi ok 2mm. Niedawno został wymieniony uszczelniacz w tym miejscu, jednak luz powoduje to że olej wciąż cieknie (po kilku mth od naprawy).
      Wyciek jest od strony koła, a od strony mostu przedniego jest szczelnie.
      Ma ktoś pomysł jak usunąć luz 2mm w miejscu strzałki na zdjęciu? Dodam że w drugim kole jest bez luzu.

    • Przez Adamo_Drifter
      Jak w temacie co sądzicie o takim napędzie. Uprzedzając wiem że cały będzie do rozebrania i przejrzenia.
    • Przez dawid4141
      Siemka
      Wiecie może czy mogę gdzieś dostać taki przód w dobrym stanie i małej cenie 
      http://prntscr.com/4nhobo
      Z góry dzięki za odpowiedz
      Pozdrawiam
    • Przez Voitek
      Witam,
      mam problem z przednimi zwolnicami w moim zetorku, mianowice cieknie olej. Nie leci on tam gdzie wchodzą przeguby, ponieważ tulejka i simeringi były wymienione, bo wtedy tam ciekł. Olej teraz wycieka cały czas, nawet na postoju. Wycieka górą po jakimś tak jakby "korkiem" od wewnętrznej strony felgi. Zaczęło ciec po wymianie oleju w zwolnicach. Proszę o pomoc.
       
       
      linki do fotek (strzałka wskazuje miejsc wycieku)
       
      http://img402.imageshack.us/img402/6246/dsc000141h.jpg
      http://img141.imageshack.us/img141/1230/dsc000151z.jpg
    • Przez Zetorek11245
      Witam wszystkich, niedawno kupiłem zetora 11245 wszystko działa tak jak powinno. Ale ostatnio zauważyłem że podczas cofania przód nie ciągnie a do przodu działa wszystko normalnie. Ktoś z was spotkał się z taką sytuacją? Czym to może być spowodowane? 
      Piszę na tym forum dlatego że nigdzie nie znalazłem takiego tematu. Jeśli coś napisałem nie w tym wątku/dziale z góry przepraszam. 
      Dzięki za rady/odpowiedzi  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.