Zaloguj się, aby obserwować  
voyager1956

Problem ze skrzynią biegów w MF543 Dyna 4

Polecane posty

voyager1956    0

Raz ciągnik rusza raz nie rusza i czort wie co mu jest, coś mruga na 4-ce , nie mam instrukcji obsługi, może kto pomoże jak odczytać kody błędów , co one oznaczają , nijak nigdzie nic nie mogę w tym temacie znależć, jak jest burza to nie ciągnie , wielka niewiadoma czy rano po odpaleniu ruszy czy nie ruszy .Żle wpisał się typ ciągnika , chodzi o MF5435

 

Dobierz olej

 

 

 

 

Rolnicze

Ciągniki na podwoziu kołowym

MASSEY FERGUSON

MF 5435 Dyna-4 (5000 Series) (DT) (2006-)

Polecamy

ORLEN OIL AGRO STOU 10W-40

  • Producent
  • MASSEY FERGUSON

  • Model
  • MF 5435 Dyna-4 (5000 Series)

  • Silnik
  • DT

  • Rok
  • 2006-

  • Nowe wyszukiwanie
  • e-sklep
     

    Zastosowanie


     

    Zalecenia


     

    Pojemność (litry)


    Silnik (DT) (Perkins 1104C-44)
     

    Zalecany


    ORLEN OIL AGRO STOU 10W-40 (a)
    7.5
     

    Dobry


    PLATINUM ULTOR PLUS 15W-40
     

    Dopuszczalny


    PLATINUM ULTOR CH-4 15W-40
    Przekładnia
    ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30
    70.0
    Hydraulika
    Z układu napędowego
    Płyn chłodniczy
    QAL RADIATOR FLUID
    16.6
    Wszystkie punkty smarowania smarem stałym
     

    Zalecany


    GREASEN 1S ( B)
     

    Dobry


    LITEN LT-4P1
    Oś przednia (Dana)
     

    Zalecany


    PLATINUM GEAR GL-5 80W-90
    5.5
     

    Dobry


    HIPOL GL-5 80W-90
    Oś przednia (Carraro)
    HIPOL SYNTHETIC GL-5 75W-140
    Przednie przekladnie glówne (kazda) (Carraro)
    HIPOL SYNTHETIC GL-5 75W-140
    Przednie przekladnie glówne (kazda) (Dana)
     

    Zalecany


    PLATINUM GEAR GL-5 80W-90
    0.9
     

    Dobry


    HIPOL GL-5 80W-90
    Przekładnia odbioru mocy
     

    Zalecany


    ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30
     

    Dobry


    PLATINUM MULTI UTTO 10W-30

    • Ukryj częstotliwość wymian oleju

    Środek smarowy/ Pojemność uwagi

     

    a.

    Zalecenia alternatywne: >-25°C do <5°C, 5W-30; >-20°C do <25°C, 10W-30; >-10°C do <35°C, 10W-40; >-10°C do <30°C, 15W-30; >-5°C do <45°C, 20W-40

     

    b.

    Zalecenia alternatywne: >7°C do <27°C, 2; >27°C, 3

    Uwagi ogólne

     

    1.

    W silnikach wolnossących Perkins podczas docierania i działania przy małym obciążeniu należy stosować tylko oleje CC+SE. Massey-Ferguson stosuje wyłącznie silniki Perkins z wyjątkiem modeli: kompaktowych serii 1000 (Toyosha), kompaktowych serii 1200 (Iseki), 3670, 3680, 3690 (Valmet) i przegubowych serii 4800 (Cummins). 8240/50/60/70/80, Sisu (Valmet)

     

    2.

    Układ kierowniczy ze wspomaganiem (modele wyposażone): HIPOL ATF IID / ORLEN OIL AGRO STOU 10W-30 / HIPOL ATF II E SYNTHETIC. MF 50 Hiler: ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30 / PLATINUM MULTI UTTO 10W-30

     

    3.

    ORLEN OIL AGRO STOU 10W-30/15W-30 i ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30 / PLATINUM MULTI UTTO 10W-30 nadają się do wszystkich przekładni, systemów hydraulicznych, osi i piast z wyjątkiem MF 50 Handler, kompaktów serii 1200, serii 6100, 6200, 8100, 8200 i modeli wymagających olejów przekładniowych GL-5. Dla przekładni/układów hydraulicznych serii 3000 preferowany jest ORLEN OIL AGRO STOU 10W-30 lub PROSIMY O KONTAKT Z ORLEN OIL - NR INFOLINII 0 801 102 103 / PLATINUM MULTI UTTO 10W-30

    Częstotliwość wymian oleju

     

    Silnik

    Godziny min.

    400

     

     

    Płyn chłodniczy

    Godziny max.

    1200

     

     

    Wszystkie punkty smarowania smarem stałym

    Godziny min.

    400

     

     

    Oś przednia

    Godziny min.

    800

     

     

    Oś przednia

    Godziny max.

    800

     

     

    Przednie przekladnie glówne (kazda)

    Godziny max.

    800

     

     

    Przednie przekladnie glówne (kazda)

    Godziny max.

    800

    Początek formularza

    NEWSLETTER

     

     

    Dół formularza

    No udało się to wkleić ,przy okazji po długim szukaniu wklejam powyższy tekst , sam tego szukałem długo, może się innym kolegom przyda.Pozdrawiam

     

Edytowano przez voyager1956

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Gdzieś na forach padała cena że czujnik od sprzęgła ceni się ok 300zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
voyager1956    0

Dzięki Panowie za nadanie właściwego kierunku poszukiwań, ciągnik jest znajomego , chłopak nie posiada netu i nie ma się kogo zapytać a ja jestem kierowcą zawodowym ale na ciągnikach to się nie znam ( chylę głowę przed obecnymi ciągnikami - niestety to już nie ta technika co dawniej bywało) poszukamy wg. waszych rad i jak problem się rozwiąże to napiszę na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebasti4n
      Witam, problem polega na tym, że po chwil gdy jest uruchomiony silnik, zapala się kontrolka  "ciśnienia hydraulicznego" oraz zapala się duży trójkąt.  Te kontrolki zapalają się gdy rewers jest włączony do przodu, lub jest wyłączony (w pozycji neutralnej). Po wlaczeniu kontrolek rozłącza skrzynie.  Gdy rewers jest włączony do tyłu, żadna kontrolka się nie włącza. 
    • Przez Alek7718
      Cześć miałbym krótkie pytanie, co to jest za przycisk z prawej strony podłokietnika ?
       

    • Przez Politek98
      Witam, mój problem wygląda następująco, oD niedawna zaczeła się pojawiać żółta kontrolka od sprzęgła,  lecz ciągnik norlamnie pracował, lecz nagle ciągnik zaczął szarpać ,czyli po wciśnięciu pedału sprzęgła i puszczeniu minimalnie, ciągnik startuje jakbym puścił całkowicie pedalu sprzęgła. Został wymieniony czujnik elektryczny sprzegła. Pytanie jest moje takie , czy powinno się skalibrować to sprzęgło? Bo po wymianie czujnika nic się nie zmieniło 
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez Pawlacz
      Witam
      W ciągniku mf 6495 dyna 6 po odpaleniu pokazał się na wyświetlaczu błąd d154. Ciągnik stał w garażu przez całą zimę i miał wyjęty akumulator. Odpalił normalnie ale nie chce ruszyć nie można przełączyć biegów ani nic. Na komputerze po prawej nic się nie wyświetla wchodzi jakby nie miał zasilania. Teraz pytanie od czego jest ten błąd d 154 i czy ten komputer ma jakieś znaczenie czy działa czy nie na jazdę ciągnika że nie mogę przełączyć żadnego biegu. Z góry dziękuję
      Pozdrawiam
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj