Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
voyager1956

Problem ze skrzynią biegów w MF543 Dyna 4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
voyager1956    0

Raz ciągnik rusza raz nie rusza i czort wie co mu jest, coś mruga na 4-ce , nie mam instrukcji obsługi, może kto pomoże jak odczytać kody błędów , co one oznaczają , nijak nigdzie nic nie mogę w tym temacie znależć, jak jest burza to nie ciągnie , wielka niewiadoma czy rano po odpaleniu ruszy czy nie ruszy .Żle wpisał się typ ciągnika , chodzi o MF5435

 

Dobierz olej

 

 

 

 

Rolnicze

Ciągniki na podwoziu kołowym

MASSEY FERGUSON

MF 5435 Dyna-4 (5000 Series) (DT) (2006-)

Polecamy

ORLEN OIL AGRO STOU 10W-40

  • Producent
  • MASSEY FERGUSON

  • Model
  • MF 5435 Dyna-4 (5000 Series)

  • Silnik
  • DT

  • Rok
  • 2006-

  • Nowe wyszukiwanie
  • e-sklep
     

    Zastosowanie


     

    Zalecenia


     

    Pojemność (litry)


    Silnik (DT) (Perkins 1104C-44)
     

    Zalecany


    ORLEN OIL AGRO STOU 10W-40 (a)
    7.5
     

    Dobry


    PLATINUM ULTOR PLUS 15W-40
     

    Dopuszczalny


    PLATINUM ULTOR CH-4 15W-40
    Przekładnia
    ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30
    70.0
    Hydraulika
    Z układu napędowego
    Płyn chłodniczy
    QAL RADIATOR FLUID
    16.6
    Wszystkie punkty smarowania smarem stałym
     

    Zalecany


    GREASEN 1S ( B)
     

    Dobry


    LITEN LT-4P1
    Oś przednia (Dana)
     

    Zalecany


    PLATINUM GEAR GL-5 80W-90
    5.5
     

    Dobry


    HIPOL GL-5 80W-90
    Oś przednia (Carraro)
    HIPOL SYNTHETIC GL-5 75W-140
    Przednie przekladnie glówne (kazda) (Carraro)
    HIPOL SYNTHETIC GL-5 75W-140
    Przednie przekladnie glówne (kazda) (Dana)
     

    Zalecany


    PLATINUM GEAR GL-5 80W-90
    0.9
     

    Dobry


    HIPOL GL-5 80W-90
    Przekładnia odbioru mocy
     

    Zalecany


    ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30
     

    Dobry


    PLATINUM MULTI UTTO 10W-30

    • Ukryj częstotliwość wymian oleju

    Środek smarowy/ Pojemność uwagi

     

    a.

    Zalecenia alternatywne: >-25°C do <5°C, 5W-30; >-20°C do <25°C, 10W-30; >-10°C do <35°C, 10W-40; >-10°C do <30°C, 15W-30; >-5°C do <45°C, 20W-40

     

    b.

    Zalecenia alternatywne: >7°C do <27°C, 2; >27°C, 3

    Uwagi ogólne

     

    1.

    W silnikach wolnossących Perkins podczas docierania i działania przy małym obciążeniu należy stosować tylko oleje CC+SE. Massey-Ferguson stosuje wyłącznie silniki Perkins z wyjątkiem modeli: kompaktowych serii 1000 (Toyosha), kompaktowych serii 1200 (Iseki), 3670, 3680, 3690 (Valmet) i przegubowych serii 4800 (Cummins). 8240/50/60/70/80, Sisu (Valmet)

     

    2.

    Układ kierowniczy ze wspomaganiem (modele wyposażone): HIPOL ATF IID / ORLEN OIL AGRO STOU 10W-30 / HIPOL ATF II E SYNTHETIC. MF 50 Hiler: ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30 / PLATINUM MULTI UTTO 10W-30

     

    3.

    ORLEN OIL AGRO STOU 10W-30/15W-30 i ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30 / PLATINUM MULTI UTTO 10W-30 nadają się do wszystkich przekładni, systemów hydraulicznych, osi i piast z wyjątkiem MF 50 Handler, kompaktów serii 1200, serii 6100, 6200, 8100, 8200 i modeli wymagających olejów przekładniowych GL-5. Dla przekładni/układów hydraulicznych serii 3000 preferowany jest ORLEN OIL AGRO STOU 10W-30 lub PROSIMY O KONTAKT Z ORLEN OIL - NR INFOLINII 0 801 102 103 / PLATINUM MULTI UTTO 10W-30

    Częstotliwość wymian oleju

     

    Silnik

    Godziny min.

    400

     

     

    Płyn chłodniczy

    Godziny max.

    1200

     

     

    Wszystkie punkty smarowania smarem stałym

    Godziny min.

    400

     

     

    Oś przednia

    Godziny min.

    800

     

     

    Oś przednia

    Godziny max.

    800

     

     

    Przednie przekladnie glówne (kazda)

    Godziny max.

    800

     

     

    Przednie przekladnie glówne (kazda)

    Godziny max.

    800

    Początek formularza

    NEWSLETTER

     

     

    Dół formularza

    No udało się to wkleić ,przy okazji po długim szukaniu wklejam powyższy tekst , sam tego szukałem długo, może się innym kolegom przyda.Pozdrawiam

     

Edytowano przez voyager1956

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

voyager1956    0

Dzięki Panowie za nadanie właściwego kierunku poszukiwań, ciągnik jest znajomego , chłopak nie posiada netu i nie ma się kogo zapytać a ja jestem kierowcą zawodowym ale na ciągnikach to się nie znam ( chylę głowę przed obecnymi ciągnikami - niestety to już nie ta technika co dawniej bywało) poszukamy wg. waszych rad i jak problem się rozwiąże to napiszę na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kangur95
      Witam mam problem z 6270 na zimnym silniku rewwers dziala znakomicie lecz gdy popracuje nim w polu 2 godzinki to gdy zmieniam jego położenie przód tyl to wcale nie reaguje , tylko zapala się wykrzyknik. co z tym fantem zrobić proszę o jakieś podpowiedzi z góry dziękuję
    • Przez Michał6180
      Witam mam problem w mf 6180 problem jest taki ze nieraz słuchać jak stuka coś w traktorze odczepiajac maszynę usłyszałem dziwny stukot z tyłu traktora wsiadłem do traktora zwiększyłem obroty na chwile i stukanie znikło co to może być jak to naprawić? Za wszelkie odpowiedzi bardzo dziękuję
    • Przez rafik1808
      Witam. Posiadam ciągnik mf 6265 w odrobinę bogatszej wersji bo posiada joystick w podłokietniku, podpięty jest tur. Problem polega na tym, że jeżeli chcę wychylić łyżkę (osprzęt), dżoj w prawo, to wychyla tylko trochę, tak jakby poszczał olej tylko na sekundę, po dwóch takich ruszeniach dżojem dioda wyświetla błąd 2-2-4 (dioda na przycisku w podłokietniku). Brak też jest płynnego ruszenia, wychylania, zero precyzji. Trzy pozostałe strony są ok (podnoszenie, opuszczanie, branie na siebie). W datatroniku zniknęły mi funkcje joysticka, a tam jest możliwość ustawiania ilości przepływu oleju i czasu przepływu. Przestało też pokazywać prędkość obrotową silnika i WOM, na zegarach przy kierownicy pokazuje.                               
       
       Podsumowując co to za błąd 224. Co mogło być przyczyną zniknięcia funkcji joystick i niepokazywania prędkości obrotowych.
       



       
      Bardzo proszę osoby które miały jakąś styczność z tym joystickiem o porady, wiem że niewiele tego jest.
    • Przez witch
      Witam problem mam w ciagniku mf 6290 gdy ustawie potencjometr np na 1 i dam opuszczanie to on dźwiga ,jak przełącze na podnoszenie to podnosi normalnie nie ma z tym problemu dopiero gdy dam na potencjometrze na sam dół i dam opuszczanie to opuści w innej pozycji potecjometra nie opuści co to może się dziać? 
    • Przez witch
      Witam mam problem ponieważ miałem bardzo mało paliwa ,bo odśnieżałem zjechałem do domu i na 2 dzień pojechałem go zataknować do pełna i nie działa mi wskaźnik od paliwa nwm czy sie pływak zaciął. Bo tak jak mówie na poczatku miałem bardzo mało paliwa  także co mógł się zaciąć czy co? I jak rozwiązać ten problem?
×