Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
voyager1956

Problem ze skrzynią biegów w MF543 Dyna 4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
voyager1956    0

Raz ciągnik rusza raz nie rusza i czort wie co mu jest, coś mruga na 4-ce , nie mam instrukcji obsługi, może kto pomoże jak odczytać kody błędów , co one oznaczają , nijak nigdzie nic nie mogę w tym temacie znależć, jak jest burza to nie ciągnie , wielka niewiadoma czy rano po odpaleniu ruszy czy nie ruszy .Żle wpisał się typ ciągnika , chodzi o MF5435

 

Dobierz olej

 

 

 

 

Rolnicze

Ciągniki na podwoziu kołowym

MASSEY FERGUSON

MF 5435 Dyna-4 (5000 Series) (DT) (2006-)

Polecamy

ORLEN OIL AGRO STOU 10W-40

  • Producent
  • MASSEY FERGUSON

  • Model
  • MF 5435 Dyna-4 (5000 Series)

  • Silnik
  • DT

  • Rok
  • 2006-

  • Nowe wyszukiwanie
  • e-sklep
     

    Zastosowanie


     

    Zalecenia


     

    Pojemność (litry)


    Silnik (DT) (Perkins 1104C-44)
     

    Zalecany


    ORLEN OIL AGRO STOU 10W-40 (a)
    7.5
     

    Dobry


    PLATINUM ULTOR PLUS 15W-40
     

    Dopuszczalny


    PLATINUM ULTOR CH-4 15W-40
    Przekładnia
    ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30
    70.0
    Hydraulika
    Z układu napędowego
    Płyn chłodniczy
    QAL RADIATOR FLUID
    16.6
    Wszystkie punkty smarowania smarem stałym
     

    Zalecany


    GREASEN 1S ( B)
     

    Dobry


    LITEN LT-4P1
    Oś przednia (Dana)
     

    Zalecany


    PLATINUM GEAR GL-5 80W-90
    5.5
     

    Dobry


    HIPOL GL-5 80W-90
    Oś przednia (Carraro)
    HIPOL SYNTHETIC GL-5 75W-140
    Przednie przekladnie glówne (kazda) (Carraro)
    HIPOL SYNTHETIC GL-5 75W-140
    Przednie przekladnie glówne (kazda) (Dana)
     

    Zalecany


    PLATINUM GEAR GL-5 80W-90
    0.9
     

    Dobry


    HIPOL GL-5 80W-90
    Przekładnia odbioru mocy
     

    Zalecany


    ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30
     

    Dobry


    PLATINUM MULTI UTTO 10W-30

    • Ukryj częstotliwość wymian oleju

    Środek smarowy/ Pojemność uwagi

     

    a.

    Zalecenia alternatywne: >-25°C do <5°C, 5W-30; >-20°C do <25°C, 10W-30; >-10°C do <35°C, 10W-40; >-10°C do <30°C, 15W-30; >-5°C do <45°C, 20W-40

     

    b.

    Zalecenia alternatywne: >7°C do <27°C, 2; >27°C, 3

    Uwagi ogólne

     

    1.

    W silnikach wolnossących Perkins podczas docierania i działania przy małym obciążeniu należy stosować tylko oleje CC+SE. Massey-Ferguson stosuje wyłącznie silniki Perkins z wyjątkiem modeli: kompaktowych serii 1000 (Toyosha), kompaktowych serii 1200 (Iseki), 3670, 3680, 3690 (Valmet) i przegubowych serii 4800 (Cummins). 8240/50/60/70/80, Sisu (Valmet)

     

    2.

    Układ kierowniczy ze wspomaganiem (modele wyposażone): HIPOL ATF IID / ORLEN OIL AGRO STOU 10W-30 / HIPOL ATF II E SYNTHETIC. MF 50 Hiler: ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30 / PLATINUM MULTI UTTO 10W-30

     

    3.

    ORLEN OIL AGRO STOU 10W-30/15W-30 i ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30 / PLATINUM MULTI UTTO 10W-30 nadają się do wszystkich przekładni, systemów hydraulicznych, osi i piast z wyjątkiem MF 50 Handler, kompaktów serii 1200, serii 6100, 6200, 8100, 8200 i modeli wymagających olejów przekładniowych GL-5. Dla przekładni/układów hydraulicznych serii 3000 preferowany jest ORLEN OIL AGRO STOU 10W-30 lub PROSIMY O KONTAKT Z ORLEN OIL - NR INFOLINII 0 801 102 103 / PLATINUM MULTI UTTO 10W-30

    Częstotliwość wymian oleju

     

    Silnik

    Godziny min.

    400

     

     

    Płyn chłodniczy

    Godziny max.

    1200

     

     

    Wszystkie punkty smarowania smarem stałym

    Godziny min.

    400

     

     

    Oś przednia

    Godziny min.

    800

     

     

    Oś przednia

    Godziny max.

    800

     

     

    Przednie przekladnie glówne (kazda)

    Godziny max.

    800

     

     

    Przednie przekladnie glówne (kazda)

    Godziny max.

    800

    Początek formularza

    NEWSLETTER

     

     

    Dół formularza

    No udało się to wkleić ,przy okazji po długim szukaniu wklejam powyższy tekst , sam tego szukałem długo, może się innym kolegom przyda.Pozdrawiam

     

Edytowano przez voyager1956

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

voyager1956    0

Dzięki Panowie za nadanie właściwego kierunku poszukiwań, ciągnik jest znajomego , chłopak nie posiada netu i nie ma się kogo zapytać a ja jestem kierowcą zawodowym ale na ciągnikach to się nie znam ( chylę głowę przed obecnymi ciągnikami - niestety to już nie ta technika co dawniej bywało) poszukamy wg. waszych rad i jak problem się rozwiąże to napiszę na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez djjanik
      Witam.  Mam problem z moim mf 4255. migają te kontrolki od rewersu?? Ta jedna miga 6 przerwa 2. Z tego co doczytałem to jakis błąd z czujnikiem obrotów?

      Ponadto nie da sie wrzucić nawet biegu i ten rewers strasznie dziwnie się zachowuje tzn:
      Przykład nr 1 ( sprzęgło wciśnięte) 
      - rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      - rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      - rewers do TYŁU - analogicznie jak wyżej,
       
      Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)
      -rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      -rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      -rewers do TYŁU - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU)
       
      Przykład nr 3 ( silnik wyłączony) - wchodzą wszystkie biegi 
       
      Przykład nr 4 ( bez wciśniętego sprzęgła, dźwignia biegów na luzie) 
      Przełączenie rewersu z "0" do przodu - zero reakcji,
      Przełączenie rewersu z "0" do tyłu -  o dziwo widać reakcje na silniku ( dźwięk choćby był wrzucony bieg i traktor zaczynał ruszać ale stoi w miejscu) Jakieś pomysły co to może być, co sprawdzić, jak sprawdzić i co wymienić lub wyczyścić? 
    • Przez szwagier84
      Witam W przyszłości planuje zakup wyżej wymienionego ciągnika oczywiście używanego. Proszę użytkowników którzy takowy ciągnik posiadają o opinię na jego temat. Plusy minusy najczęstsze usterki koszty serwisowania. Dziękuję i pozdrawiam
    • Przez mf387
      Witam serdecznie
      Zmagam się z problemem zużytej pompy wtryskowej w MF 8120. Ciagnik ciężko palił na ciepłym a po pewnym czasie zaczynał przygasać na rozgrzanym silniku podczas np zmiany biegu. W tamtym tyg zawiozłem pompe do regeneracji lecz w zakładzie tym powiedzieli mi że głowica jest do wymiany i w hurtowniach do których mają namiary brakuje części do tej pompy. Czy miał ktoś podobny problem? Czy macie jakiś zaufany dobry zakład który regenuruje pompy? A może macie namiary na hurtownie gdzie moge dostać części do takiej pompy. Dziś niestety nie mg podać nr fabrycznych pompy gdyż jutro przywioze ją z zakładu. A może podpowiecie mi jakis inny pomysł na rozwiązanie mojego problemu. Z góry dziekuję za odpowiedzi i poświecony czas. 
       
    • Przez Soltys85
      Witam! Siadła mi pompa wtryskowa i dziwi mnie pewna rzecz w Korbanku powiedzieli mi ze taka pompa kosztuje 13tys natomiast w lokalnym sklepie podałem nr i koszt 4 rzetys jak to mozliwe, sprzedawca mówił ze jest orginala Boscha. Czy jest to jakis zamiennnik?? Przykładowo mowił ze do Claasa w serwisie chcieli 11tys a oni mieli za 6 czy serwisy tak zawyzaja cene?? Chociaz słyszałem ze te pompy tanie nie sa. Co o tym sadzicie ?? Bo chce zrobic to dobrze...
    • Przez Darek1899
      Darek1899     0 Odpowiedziano: 2 minuty temu   Cześć mam takie pytanie.
      Mianowicie dziś normalnie oralem swoim mf4260 i przy opuszczaniu pługa(na uwrocie) coś mi się stało z przednim napędem tzn zaczęło coś pukać a odgłos dochodzi przynajmniej tak mi się wydaje z skrzyni 
      Napęd działa bo sprawdzałem w piaskowni... ale puka im szybciej jedziesz tym bardziej puka po rozlaczeniu napędu cisza... po tym jak tak sie stało to jeszcze z 2godz oralem bez napędu i raczej nic nie bylo słychać
      Rewers i ogólnie hydraulika chodzi ok biegi też normalnie a jak sie napęd włączy to puka
      pomoże ktoś coś? 
      Z góry dzięki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.