Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
leszczu19901

Zetor 7211 Jak odczytać wskazania miarki oleju silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

Tak jak w temacie. Jak odczytać wskazania miarki oleju silnika ?? Na wkręconym bagnecie, czy wykręconym ?? Każdy inaczej mówi. Instrukcja Ursusa C-360 mówi, żeby odczytywać na wykręconym, a jak jest w Zetorach ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1013

a z rana jak sprawdzasz?? masz wkręconą miarkę jak z nocy ciagnik stoi?? powiem tak... po to jest na bagnecie min i max stanu aby , że jak np. sprawdzisz olej na wykręconym bagnecie i jak olej miesci sie miedzy kreskami to znaczy że jest stan... i mozesz jechac dalej... ale... jak interesuje Ciebie ile jest dokładniej to wtedy wkręcasz bagnet i wiesz dokładnie czy masz blizej max czy nie... najważniejsze że jak sprawdzisz tak czy tak aby był stan oleju...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

a z rana jak sprawdzasz?? masz wkręconą miarkę jak z nocy ciagnik stoi??

Miarka jest wkręcona. Zawsze jest wkrecona, bo inaczej ją zgubie ;)

 

powiem tak... po to jest na bagnecie min i max stanu aby , że jak np. sprawdzisz olej na wykręconym bagnecie i jak olej miesci sie miedzy kreskami to znaczy że jest stan... i mozesz jechac dalej... ale... jak interesuje Ciebie ile jest dokładniej to wtedy wkręcasz bagnet i wiesz dokładnie czy masz blizej max czy nie... najważniejsze że jak sprawdzisz tak czy tak aby był stan oleju...

Ogólnie pytam się dlatego, bo zmieniałem teraz olej i wlałem odkładnie tyle co producent mówi w danych technicznych, czyli 12 litrów. Mairka pokazuje przy wkręconym bagnecie, że jest pod max, a na wykręconym, że jest lekko pod min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    89

Niech ciagnik troche popracuje żeby olej doszegł w puste miejsca tam gdzie go brak wtedy moze sie zmniejszyć na miarce do min wiec należy dolać u mnie leje tak zawsze pomiędzy min a max olej w połowie oczywiście na wkreconych miarkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech ciagnik troche popracuje żeby olej doszegł w puste miejsca tam gdzie go brak wtedy moze sie zmniejszyć na miarce do min wiec należy dolać u mnie leje tak zawsze pomiędzy min a max olej w połowie oczywiście na wkreconych miarkach

Ciągnik jak najbardziej urochomiłem i popracowal tak z 3-4 minutki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Majes897
      Witam, mam problem z wyjęciem wtrysków w zetorze 7745. Jeden wtrysk ładnie wyszedł, następne 3 wg nie chcą się ruszyć. Psikaliśmy wd-40 lecz nadal nic nie ruszyło. Macie jakiś dobry pomysł na wyjęcie ?
       
      Z góry dziękuję, pozdrawiam.
    • Przez cinek285
      witam
      to moj pierwszy post mam taki problem posiadam zetora 7245. Nigdy nie bylo problemu z zapowietrzaniem sie kiedy dzisiaj tato wyjachał z bronami zaczał dziwnie pracowac ale po kilku sekunadach wszystko wróciło do normy. Zabronował ok 2ha i wjachał na inne pole. Nagle ciagnik stanał dojzelismy ze jest zapowierzony udalo sie to usunac wsiadlem do niego przejechałem ok 100 metrów i zgasl tak nagle... z pola został sciagnmiety na lince... nie wiemy co jest w odastojniku widac babelki powietrza pompke wypycha powietrze ale przewody od zbiornika sa pelne paliwa... nie wiemy co moze byc przyczyna... zmienilem przewód od filtrów na dole do pompy paliwowej na górze ok 25 cm... piszcie co moze byc wszystko zbadamy
    • Przez toobek
      Witam. Mam pytanie czy w Zetorze 7211 filtr paliwa powinien być podwójny czy pojedynczy? I czy powinny do niego iść rurki czy wężyki? Dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez woj_gothic
      Witam.

      Zakupiłem ciągnik, po niedługim czasie okazało się, że do remontu. No ale nic.... trzeba zrobić -będzie na lata.

      Głowice, pompa wał+blok poszły do regeneracji.

      Zrobiłem listę rzeczy do kupienia no i zaczynam dzwonić. Problem się stał w momencie jak przyszło do kupienia zestawu naprawczego tłoka . tj. tuleja tłok pierścienie . Dzwonie do różnych sklepów/firm o cene a tam rozbieżność o 200 zł na cylider.
      Jedni mają oryginał za 400 zł a inni oryginał za 220 zł . Teraz pytanei do was . O co tu chodzi ? Brać zestawy za 220 czy za 400 zł.Nie chcę wydać worka pieniędzy nie potrzebnie, ale też nie chcę komuś do kieszeni dać prawie tysiaka za nic.

      Druga sprawa to turbina.Moja nie nadaje się do regeneracji. Pytanie jakie turbiny do tego modelu podchodza aby koszta były normalne . Turbina oryginalna którą miałem to SCHWITZER 2 numer 311422 i za taką bądź też zamiennik niektórzy wołają po 2000 zł ....

      Bardzo prosze o szybką odpowiedź bo musze na dniach kupować części a nie bardzo wiem co z tym fantem zrobić .
×