Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
leszczu19901

Zetor 7211 Jak odczytać wskazania miarki oleju silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

Tak jak w temacie. Jak odczytać wskazania miarki oleju silnika ?? Na wkręconym bagnecie, czy wykręconym ?? Każdy inaczej mówi. Instrukcja Ursusa C-360 mówi, żeby odczytywać na wykręconym, a jak jest w Zetorach ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1044

a z rana jak sprawdzasz?? masz wkręconą miarkę jak z nocy ciagnik stoi?? powiem tak... po to jest na bagnecie min i max stanu aby , że jak np. sprawdzisz olej na wykręconym bagnecie i jak olej miesci sie miedzy kreskami to znaczy że jest stan... i mozesz jechac dalej... ale... jak interesuje Ciebie ile jest dokładniej to wtedy wkręcasz bagnet i wiesz dokładnie czy masz blizej max czy nie... najważniejsze że jak sprawdzisz tak czy tak aby był stan oleju...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

a z rana jak sprawdzasz?? masz wkręconą miarkę jak z nocy ciagnik stoi??

Miarka jest wkręcona. Zawsze jest wkrecona, bo inaczej ją zgubie ;)

 

powiem tak... po to jest na bagnecie min i max stanu aby , że jak np. sprawdzisz olej na wykręconym bagnecie i jak olej miesci sie miedzy kreskami to znaczy że jest stan... i mozesz jechac dalej... ale... jak interesuje Ciebie ile jest dokładniej to wtedy wkręcasz bagnet i wiesz dokładnie czy masz blizej max czy nie... najważniejsze że jak sprawdzisz tak czy tak aby był stan oleju...

Ogólnie pytam się dlatego, bo zmieniałem teraz olej i wlałem odkładnie tyle co producent mówi w danych technicznych, czyli 12 litrów. Mairka pokazuje przy wkręconym bagnecie, że jest pod max, a na wykręconym, że jest lekko pod min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    89

Niech ciagnik troche popracuje żeby olej doszegł w puste miejsca tam gdzie go brak wtedy moze sie zmniejszyć na miarce do min wiec należy dolać u mnie leje tak zawsze pomiędzy min a max olej w połowie oczywiście na wkreconych miarkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech ciagnik troche popracuje żeby olej doszegł w puste miejsca tam gdzie go brak wtedy moze sie zmniejszyć na miarce do min wiec należy dolać u mnie leje tak zawsze pomiędzy min a max olej w połowie oczywiście na wkreconych miarkach

Ciągnik jak najbardziej urochomiłem i popracowal tak z 3-4 minutki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez cinek285
      witam
      to moj pierwszy post mam taki problem posiadam zetora 7245. Nigdy nie bylo problemu z zapowietrzaniem sie kiedy dzisiaj tato wyjachał z bronami zaczał dziwnie pracowac ale po kilku sekunadach wszystko wróciło do normy. Zabronował ok 2ha i wjachał na inne pole. Nagle ciagnik stanał dojzelismy ze jest zapowierzony udalo sie to usunac wsiadlem do niego przejechałem ok 100 metrów i zgasl tak nagle... z pola został sciagnmiety na lince... nie wiemy co jest w odastojniku widac babelki powietrza pompke wypycha powietrze ale przewody od zbiornika sa pelne paliwa... nie wiemy co moze byc przyczyna... zmienilem przewód od filtrów na dole do pompy paliwowej na górze ok 25 cm... piszcie co moze byc wszystko zbadamy
    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez lexiflexi
      Witam  Jak odpalę zetora 7245 nawet teraz w lecie dość mocno kopci na początku na biało- niebiesko. Chwilę potem jak wejdę na obroty powyżej 1200 wogóle nie ma dymu ... Ciągnik nawet dobrze pali tylko jakby dziwnie chodził na początku , nawet raz na jakiś czas złapie jakby na 3 gary a po upływie kulkunastu sekund problem jest z głowy ... Oleju nie ubywa z niego na dużych obrotach czy też na małych w robocie nie pokazuje żadnego dymu... Dziwne jest to bo nawet 60 dymu po odpaleniu mi nie pokazuje a zetor kopci ... pomożecie ?
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.