Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
leszczu19901

Zetor 7211 Jak odczytać wskazania miarki oleju silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

Tak jak w temacie. Jak odczytać wskazania miarki oleju silnika ?? Na wkręconym bagnecie, czy wykręconym ?? Każdy inaczej mówi. Instrukcja Ursusa C-360 mówi, żeby odczytywać na wykręconym, a jak jest w Zetorach ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1058

a z rana jak sprawdzasz?? masz wkręconą miarkę jak z nocy ciagnik stoi?? powiem tak... po to jest na bagnecie min i max stanu aby , że jak np. sprawdzisz olej na wykręconym bagnecie i jak olej miesci sie miedzy kreskami to znaczy że jest stan... i mozesz jechac dalej... ale... jak interesuje Ciebie ile jest dokładniej to wtedy wkręcasz bagnet i wiesz dokładnie czy masz blizej max czy nie... najważniejsze że jak sprawdzisz tak czy tak aby był stan oleju...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

a z rana jak sprawdzasz?? masz wkręconą miarkę jak z nocy ciagnik stoi??

Miarka jest wkręcona. Zawsze jest wkrecona, bo inaczej ją zgubie ;)

 

powiem tak... po to jest na bagnecie min i max stanu aby , że jak np. sprawdzisz olej na wykręconym bagnecie i jak olej miesci sie miedzy kreskami to znaczy że jest stan... i mozesz jechac dalej... ale... jak interesuje Ciebie ile jest dokładniej to wtedy wkręcasz bagnet i wiesz dokładnie czy masz blizej max czy nie... najważniejsze że jak sprawdzisz tak czy tak aby był stan oleju...

Ogólnie pytam się dlatego, bo zmieniałem teraz olej i wlałem odkładnie tyle co producent mówi w danych technicznych, czyli 12 litrów. Mairka pokazuje przy wkręconym bagnecie, że jest pod max, a na wykręconym, że jest lekko pod min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    89

Niech ciagnik troche popracuje żeby olej doszegł w puste miejsca tam gdzie go brak wtedy moze sie zmniejszyć na miarce do min wiec należy dolać u mnie leje tak zawsze pomiędzy min a max olej w połowie oczywiście na wkreconych miarkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech ciagnik troche popracuje żeby olej doszegł w puste miejsca tam gdzie go brak wtedy moze sie zmniejszyć na miarce do min wiec należy dolać u mnie leje tak zawsze pomiędzy min a max olej w połowie oczywiście na wkreconych miarkach

Ciągnik jak najbardziej urochomiłem i popracowal tak z 3-4 minutki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wyrebski1
      Witam!
      Mam problem z Zetorem 72.11 a mianowicie "bierze" olej. Zauważyłem, że leci on taką rurką, która wychodzi z pokrywy z prawej strony ciągnika. Czy silnik już nadaje się do remontu? Co Wy na to?
    • Przez szczepan5
      Witam. Mam problem z ciśnieniem w zetorze forterra 115. Zrobiłem kapitalny remont nowy wal panewki korbowody tuleje tłoki i nie było cisnienia. mial 3 na zimnym silniku. Po czym zmieniłem całą pompe zawor sprezynke smok. I cisnienie nadal slabe maks 3.2.na zimnym silniku. co może byc nie tak. Bo juz sam nie wiem. Prosze o pomoc
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
    • Przez Poznaniak
      Proszę o poradę jak krok po kroku zdemontować i zamontować pompę wtryskowa 7245. Co odkrecic, Czy trzeba ustawić w jakiś punkt, czy jest klin 
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.