Skocz do zawartości

leszczu19901

Members
  • Zawartość

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O leszczu19901

  • Ranga
    Nowicjusz

Contact Methods

  • ICQ
    0
  1. Wskaźnik Ciśnienia powietrza

    Wina leży po samym wskaźniku, gdzie wskazówka lubi sie zawiesić.
  2. Gniazdko na wentylator (wiatrak) w zetorze 7211

    Chodzi ci o gniazdo zapalniczki ??
  3. Zetor 7211 Filtr powietrza buczy

    Zawołałem fachowca który specjalizuje się w Zetorach. Ustawił ładnie zawory, ale filtr powietrza jak buczał tak buczy. Nie wie co już robić. Mechanik mówi, że zostawić tak jak jest. Ciągnik nie puszcza żadnego dymku, ma siłe, więc poco ruszać. Nie wiem. Co jeszcze radzicie sprawdzić. Wasze tez tak bucża na jałowych obrotach ??
  4. [quote name='Fartrac675dt' timestamp='1342779887' post='973657'] Niech ciagnik troche popracuje żeby olej doszegł w puste miejsca tam gdzie go brak wtedy moze sie zmniejszyć na miarce do min wiec należy dolać u mnie leje tak zawsze pomiędzy min a max olej w połowie oczywiście na wkreconych miarkach [/quote] Ciągnik jak najbardziej urochomiłem i popracowal tak z 3-4 minutki.
  5. [quote name='FINN' timestamp='1342717688' post='973284'] a z rana jak sprawdzasz?? masz wkręconą miarkę jak z nocy ciagnik stoi??[/quote] Miarka jest wkręcona. Zawsze jest wkrecona, bo inaczej ją zgubie [quote name='FINN' timestamp='1342717688' post='973284'] powiem tak... po to jest na bagnecie min i max stanu aby , że jak np. sprawdzisz olej na wykręconym bagnecie i jak olej miesci sie miedzy kreskami to znaczy że jest stan... i mozesz jechac dalej... ale... jak interesuje Ciebie ile jest dokładniej to wtedy wkręcasz bagnet i wiesz dokładnie czy masz blizej max czy nie... najważniejsze że jak sprawdzisz tak czy tak aby był stan oleju... [/quote] Ogólnie pytam się dlatego, bo zmieniałem teraz olej i wlałem odkładnie tyle co producent mówi w danych technicznych, czyli 12 litrów. Mairka pokazuje przy wkręconym bagnecie, że jest pod max, a na wykręconym, że jest lekko pod min.
  6. Tak jak w temacie. Jak odczytać wskazania miarki oleju silnika ?? Na wkręconym bagnecie, czy wykręconym ?? Każdy inaczej mówi. Instrukcja Ursusa C-360 mówi, żeby odczytywać na wykręconym, a jak jest w Zetorach ??
  7. Zetor 7211 Filtr powietrza buczy

    Tamten temat niechcąco założyłem i chciałem go usunąć, ale nie było nigdzie adnotacji do usunięcia. A co do problemu to dobrze zawory ustawiłem. Każdy pokolei czy 1342 i kiedy zawór ssący był w samej górze to wtedy ustawiałem luz.
  8. Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
  9. Zetor 7211 Niebieski dymek

    Jesteś pewien, że wcześniej nie puszczał niebieskiego dymku ??
  10. Mój Zetor 7211 też jest z zagranicy. Dokładnie nie powiem skąd, bo nadzwyczajnie zapomniałem. Porównując Zetory ktore szły na Polske i te ktore szły na zagranice, to jedno jest pewne, że zagraniczne były mocniejsze, np.: głowny wałek w skrzyniy u mnie był i kilka mm grubszy niż w wersji robionej na Polske. Z tego co wiem to jest jeszcze kilka elementów ktore były mocniejsze.
  11. Zetor 7211 Niebieski dymek

    Zmieniła się. Na urwanej dzwigience zaworu ssącego silnik tak jakby perszczył. Teraz jest ok. Ogólnie i tak będe musiał ustawić zawory na wszytskich głowicach, bo jeszcze tego nie robiłęm od kupna. A i jeszcze powiedzcie mi, jak wy ustawiacie zawory ??
  12. Zetor 7211 Niebieski dymek

    Panowie, ale ja nie mówie tylko o silniku, skrzyni, zwolnicach ( A propo zwolnic, z tego co słyszałem to w 60, usiedzieć sie nieda, bo tak wyją zwolnice, ale to mały szczegól, bo przecież te ciągniki to prawie te same konstrukcje ). Ogólnie moja teza porównawcza miała na celu porównawanie całego ciagnika, a nie tylko wybranych podzespołów. Możemy sie kłócić, ja swojego zdania i tak nie zmienie. Pewnie na tym forum są osoby które też podzielaja moje zdanie. Może moje posty tak brzmią, że ogólnie marka Ursus to gów... Tak oczywiście nie myślę, bo mam jeszcze C-328 przerobionego na 30-stkę i miałem oryginlaną 30-stkę i złego słowa na te ciągniki nie powiem. 30-tki to bardzo dobre maszyny. A żeby jeszcze fabrycznie montowali wspomaganie kierownicy, to juz w ogóle. 30-tka udała sie fabryce, ale inżynierowie z Ursusa nie popisali się robiąc 60-tke.
  13. Zetor 7211 Niebieski dymek

    [quote name='HondaMtx' timestamp='1340304741' post='960650'] Śmieszne tojest jak napisałeś, że 60-tka to maluch a zetor 7211to mercedes nie masz zielonego pojęcia o budowie tych dwóch Ciągników [/quote] Kogo sie nie pytałem to odradzał 60-tki. Nawet cena zakupu pokazuje przeskok miedzy c-360, a zetorem 7211. Wiec myślę, że porównawanie pokazuje stan rzeczy.
  14. Zetor 7211 Niebieski dymek

    szewek, HondaMtx, jeśli silnik przedtem nie puścił ani dymku, a teraz nagle kopci jak z komina to jest coś nie tak. [quote name='HondaMtx' timestamp='1340132577' post='959692'] .U mnie c-360 po remoncie kapitalnym silnika, regeneracji pompy i wtrysków,planowana głowica i lipa;D jak kopciła tak kopci dalej [/quote] Porównywanie 60-tki i Zetora to tak jak porównywanie malucha z mercedesem. W sumie jak ci kopci to też jest coś nie tak. Bo silnik po remoncie niema prawa puścic ani dymku, jeśli oczywiście jest dobrze zrobiony A co do problemu, to dzisiaj własnie znalazłem przyczynę. Otóż pekł wspornik dżwigni zaworu ssącego. Jak zdjąłem pokrywe to takie oczy postawiłem Prawdopodobnie zmęczenie materiału i pękło. Wspornik kosztowął 40 zł i był dostępny od ręki. Teraz silnik chodzi jak nalezy i żadnego dymku nie widać.
  15. Zetor 7211 Niebieski dymek

    Panowie, jednak to nie wina wtrysku. Wszytskie sprawdzone i rowno daja 170-180 bar. Wiec teraz do sprawdzenia idzie pompa i zawory, wiecej pomyslow brak ;/
×