Skocz do zawartości
misiek38

smarowanie łożyska w gardzieli E514

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
misiek38    1

witam .mam problem ze smarowaniem łożyska w gardzieli a mianowicie jak smarować górne lóżysko lewe gdzie założone jest sprzęgło hedera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz15    1

kolego między łożyskiem a kołem pasowym w piastce musisz mieć kalamitke a jak jej nie masz to może wyleciała ale otwór na nią musi być popatrz dobrze chyba że kiedyś jak rozleciało ci się łożysko to piastka tarła o obudowe i z cieło kalamitke i otwór tak jak kiedyś u mnie było ale coś tam musi być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    1

jesy otwór na kalamitkę w kole pasowym małym z którego smar idzie otworem przez podkładkę dużą do lożyskatylko niewiem cz podkładka powinna obracać się z kołem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

suzuki18l    15

ja wymieniałem górne te przy kole pasowym napędu gardzieli, masakra, robiłem to bez ściągania gardzieli, jak coś to opisze po kolei

Edytowano przez suzuki18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    15

kolego między łożyskiem a kołem pasowym w piastce musisz mieć kalamitke a jak jej nie masz to może wyleciała ale otwór na nią musi być popatrz dobrze chyba że kiedyś jak rozleciało ci się łożysko to piastka tarła o obudowe i z cieło kalamitke i otwór tak jak kiedyś u mnie było ale coś tam musi być

u mnie dokładnie tak było, siadło łożysko , a strasznie długo jeździłem z takim rozwalonym, jak wszystko naprężone to ciężko było to zobaczyć, a odgłosy rozwalonego łożyska były , ale ja myślałem że to kosa stuka, dopiero jak deszcz popadał przyjrzałem się a tam meksyk już był, kalamitka do połowy starta , ale ja założyłem kryte łożysko oczywiście z uwagą ze będzie to robione na glanc, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MECHANIZATOR
      czy ktoś z was miał styczność z tym kombajnem i jakie znacie opinie na jego temat - głównie chodzi mi o awaryjność spalanie i wydajność
    • Przez Damian987
      Witam mam pytanie odnośnie Forshritta 323a jak przerobić lewarek skrzyni biegów, bo słyszałem że się da założyć z 303. Ktoś coś wie na ten temat?
    • Przez senator18
      witam wszystkich i jednoczesnie pozdrawiam moje pytanie dotyczy ustawienia sit w e-514 przy omlotach zboz i rzepaku moza ktos wie z praktyki
    • Przez osmy888
      Problem dotyczy kombajnu E512. Po uruchomieniu młocarni nagrzewa się koło na osi odrzutnika i koło młocarni (koła po stronie skrzyni biegów). W pierwszej kolejności nagrzewa się koło na osi odrzutnika do takiego stopnia że nie można go dotknąć - troszkę chłodniejszy jest pas i najchłodniejsze ale również ciepłe jest koło na osi młocarni. Na osi odrzutnika wymieniłem wszystkie łożyska. Na kole młocarni wymienione również wszystkie łożyska i dodatkowo nowa duża tuleja i mała tulejka + nowy trzpień / klin. Wymieniłem również pas działający na opisywanych dwóch kołach. Każde koło ładnie się schodzi i rozchodzi.
      Jakieś pomysły co może być przyczyną ?
    • Przez emilchaja
      Witam,noszę się z zamiarem kupna kombajnu, i znalazłem takie oto ogłoszenie.Dzwoniłem do sprzedającego powiedział że kombajn jest w dobrym stanie, ale mówić to można ,dowiedziałem sie też że maszyna została sprowadzona z Czech , a na forum wyczytałem że maszyny z tamtąd mają różne opinie.Prosił bym Was o zerkniecie na to ogłoszenie i napisanie Waszych opinii.Za wszystkie porady z góry dziękuję.pozdrawiam
×