wojtas1616

Najładniejsza bryka

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

BMW to zdecydowany lider jeśli chodzi o silniki, z wyjątkiem 2.5 TD/TDS. Myślałem o takim, ale znajomi sprowadzili mnie na ziemię :P. 318 90 KM to z kolei auto o osiągach Poloneza, tak więc jak na razie niczego z tej stajni nie kupie;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Dokładnie tak jak piszesz 2,5 tds to porażka, dopiero po unowocześnieniu i wydaniu go w common railu (170kucy) stal się dobrym silnikiem, a o 4cylindrówkach nie ma co nawet gadać...... :P Polecam 3 litry diesel, rewelacja, bezobsługowy, żadnych pasków rozrządu, świetne osiągi i niskie spalanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko, że w serii 3 nie montowano większego niż 2.5, no a 3 litry np. w serii 5 to chyba trochę za dużo jak na możliwości studenta(benzynowe odpadają,nie uznaje też gazu, zwłaszcza w BMW) :P. Dlatego następne będzie TDI z czterema pierścieniami na masce :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

Z tym polonezem to trochę przegięcie i obraza silnika m40b16 i m40 b18. Do normalnej jazdy wystarcza, a o 3-litrowych motorach każdy mówi z wypiekami na twarzy tylko się wozi polonezem 1,4 i jeszcze zgazowanym. Ps wersja is tego motoru ma 146 koni i wcale nie gorszą kulturę pracy jak silnik m20 czy m50, no ale fakt 6 mają lepsze wyważenie i to trzeba im oddać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No niestety nie mam aż tak dużego doświadczenia z BMW, ale jak już miałbym kupić to chciałbym żeby jakoś jechało. 90 KM to niezbyt dużo, objedzie go każdy Golf TDI, co innego 2.5 143 KM, na ale silnik niezbyt udany i spalanie tez nieciekawe. Tak więc na razie w ofercie BMW nie ma nic dla mnie. Aha, wożę się golfem TD :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

jak piszesz o silnikach to poprzyj tezę modelem silnika bo nie wiem o którym 2,5 mówisz bo m20 ma 136 koni a m50 ma 150 koni i niemów ze m50 to słaby motor bo to jeden z najlepszych motorów w bmw. Ludzie z niego 1000 koni wyciągają i blok wytrzymuje. A wo gule to o jakim bmw myślisz, pisz symbol nadwozia. ja mam aktualnie silnik m40 b16 czyli 1,6 i w ścisłości ma to 103KM, nie podniecam się nim ale do normalnej jazdy wystarczy,(to nie silnik dla dresa co na postoju od zera do miliona) a i nie najgorzej się zbiera ba wsp masy do ilości koni wynosi 1KM na 10kg. Możesz mieć i 140 KM w aucie co waży 1,5 tony i myślisz że z niego taki pocisk będzie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil20    0

Ja w BMW nie widze nic specjalnego :P większość silników jest zagazowanych a auta są bardzo często po wiejskim tuningu. Stan techniczny też pozostawia wiele do życzenia :) wolałbym już Mercedesa, też drogi w utrzymaniu ale przynajmniej niezawodny no i Mercedes potrafi zrobić diesla:) a co do Poldka 1.4 to jeszcze byś się zdziwił :P

Jeślli chodzi o najładniejszą bryke to podobają mi się auta marki Alfa Romeo, szczególnie modele 156, 159, 166. To naprawde piękne auta. duże i o bardzo dobrych osiągach :) mówią że awaryjne, ale to tylki ci którzy nie mieli z nimi doczynienia :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

Każdy ma swoja markę, Ja z bemkami mam odczynienia do kod skończyłem 15 lat to mi w krew weszło. Jeździłem zarówno e30 jak i e36 trochę e34. I żadna mnie nie zawiodła. mam nawet e30 ze zgazowanym motorem do jazdy do szkoły i 200 tysięcy na lpg wytrzymał, A odnośnie awaryjności bmw to jest tak. Chłopak wyda ostatnio kasę na bmw a potem nie stać na do kładkę, kupi kable za 80 zł, kopułkę rozdzielacza zapłonu na szrocie i silnik chodzi jak chce, do silnika zaleje lotos to się zaraz spoci. i to samo z całą resztą. A potem na bemki sie psiaczy. A jak merchy dziadki kupują co mają kase na markowe części to niema się co dziwić że się nie psują. A wiejski tuning to też patrzyć nie mogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil20    0

A co myślisz o automatach w BMW??? Kumpel ma 730 i już 2 razy skrzynie wymieniał, poprostu giną mu biegi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

możemy tak bez końca. Z automatem nie miałem osobiście do czynienia, Automat jest drogi w utrzymaniu i jak słabo serwisowany to się sypie. Takie mam zdanie ale podkreślam to moja opinia nie poparta faktami z mojego życia, bo automatu nie miałem. A opiniami kolegów to ja się nie sugeruje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
jak piszesz o silnikach to poprzyj tezę modelem silnika bo nie wiem o którym 2,5 mówisz bo m20 ma 136 koni a m50 ma 150 koni i niemów ze m50 to słaby motor bo to jeden z najlepszych motorów w bmw. Ludzie z niego 1000 koni wyciągają i blok wytrzymuje. A wo gule to o jakim bmw myślisz, pisz symbol nadwozia. ja mam aktualnie silnik m40 b16 czyli 1,6 i w ścisłości ma to 103KM, nie podniecam się nim ale do normalnej jazdy wystarczy,(to nie silnik dla dresa co na postoju od zera do miliona) a i nie najgorzej się zbiera ba wsp masy do ilości koni wynosi 1KM na 10kg. Możesz mieć i 140 KM w aucie co waży 1,5 tony i myślisz że z niego taki pocisk będzie??

Mówię o serii 3, e36 no i oczywiście o silnikach wysokoprężnych. W tej serii mam do wyboru 1.8 90 KM, 2.5 TD 113 KM(chyba) i 2.5 TDS 143 km. Pierwszy za słaby, 2.5 znowu nie udany(dużo zakatowanych egzemplarzy, przegrzanych, awarie głowicy itp).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Ja w BMW nie widze nic specjalnego :P większość silników jest zagazowanych a auta są bardzo często po wiejskim tuningu. Stan techniczny też pozostawia wiele do życzenia :P wolałbym już Mercedesa, też drogi w utrzymaniu ale przynajmniej niezawodny no i Mercedes potrafi zrobić diesla:)

Mercedes może i jest niezawodny jak pod maską ma dychawicznego diesla co ledwo go ciągnie. Ze starszych modeli tylko 300D-turbo [147KM] sensownie jeździł ale niestety tylko w automacie. Kolejna sprawa to rodzaj użytkowania, dopóki Mercem jeździ emeryt do kościoła to wszystko jest fajnie, gorzej jak auto trafi do kogoś kto często wykorzystuje cały potencjał silnika, 230E kręcony pod red-line długo nie wytrzymał, a przecierz był kupiony od niepalącej 60-letniej dziewicy z niemiec :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241
Weź lepiej 2,5 TDSa, zawsze więcej koni

przeciez przez 2 strony tlumaczyl dlaczego nie chce tdsa!!!!! to dupny silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Więc tak z 2,5litrowym motorem TDS to fakt , jest to dupny silnik BMW bodajże (mogę się mylić, ale wielu tak mówi i pisze) nawet to nie jest konstrukcja BMW tylko Opla i wcześniej było to 2,4. Najczęstszym jego mankamentem jest przegrzewanie się, awarie głowicy i awaryjne pompy paliwowe. Natomiast miałem okazję trochę pojeździć 2,5 (po 2000tyś roku) ale tym nowszym common raill 170km i powiem,że naprawdę to fajnie lata, pod warunkiem że będzie to w budzie seri3, albo 5. Moim zdaniem i nie tylko ale wielu użytkowników najlepszym motorem BMW jeśli chodzi o diesela i sprawuje się on super w każdej serii nawet w 7, jest 3litrowy diesel lub te jeszcze nowsze 3,5 i 4. Z tym że te większe już trochę więcej palą a wspomniana trójka pali 7-6litra a przy naprawdę ostrej jeździe nie przekracza 10l, a frajdę z jazdy mamy świetną, do tego są to praktycznie bezawaryjne silniki. Z benzyniaków to polecam 2,3 i 2,8 litra nie palą aż tak dużo a osiągi mają jak najbardziej no i są wytrzymałe, moja miała bez zaglądania 600tyś kilometrów i po sprzedaniu dalej śmiga ;)

Co do porównywania do innych marek to powiedział bym tak najlepsze silniki robi Honda, Mercedes, BMW, z tym,że duży plus do Mercedesa i BMW, że w większych poj. nie pchają pasków rozrządu do silników tylko łańcuchy i to sprawia że te silniki są praktycznie bezobsługowe. Co np. moim zdanie jest błędem u Audii, w którym w większych motorach (bądź co bądź całkiem nie głupich) wymiana pasków jest dość kosztowna i wymaga pilnowania ich wymian.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6901
Dokładnie tak jak piszesz 2,5 tds to porażka, dopiero po unowocześnieniu i wydaniu go w common railu (170kucy) stal się dobrym silnikiem, a o 4cylindrówkach nie ma co nawet gadać...... :D Polecam 3 litry diesel, rewelacja, bezobsługowy, żadnych pasków rozrządu, świetne osiągi i niskie spalanie

 

Słyszałem nieco o tym NISKIM spalaniu... hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Słyszałem nieco o tym NISKIM spalaniu... hehe

Z tego co można wyczytać w sieci rzędowa trzylitrówka BMW jest oszczędniejsza od 3.0 TDI Audi, podobnie trzylitrowe CDI Mercedesa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

@brzozak

Wskazidła jak w "nieustraszonym" :) W okolicy jeździ taka Audiczka ale bez poszerzeń błotników, dziewczyna nią powozi :D Jak to wygląda silnikowo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Nikkallo
      Co w obecnych czasach jest lepszą opcją? Najem długoterminowy auta czy jednak jego zakup? Mam obecnie dylemat, chcę kupić samochod. Mam 100 tysięcy gotówki (mam świadomość, ze przy obecnych cenach samochodów nie kupię niczego naprawdę konkretnego).
      Obawiam się, że już przy wyjeździe z salonu auto sporo straci na wartości. I po kilku latach eksploatacji będzie warte 50% tego co zapłaciłem.
      Jakieś opinie?
    • Przez kubakuba678
      Witam mam pytanie czy pamięta ktoś jakie był ceny ciągników kombajnów maszyn rolniczych w latach 90? Pytam z ciekawości możne porównać cenę do dzisiejszej. Jak ktoś pamięta niech podaje oczywiście nowego wtedy sprzętu
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj