Skocz do zawartości

Samochód dla ROLNIKA [Połączone]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, songo napisał:

Co nie zmienia faktu ze bezpieczniejsze jest nowe auto w nowej technologii jak stare. Kiedys nie bylo kolumn kierowniczych skladanych i przy kolizji jak silnik do auta nie wpadl i nie zabil to kierownica to zrobila ;)

nikt nie pisze że przewagę mają auta ,którym już się należą żółte tablice, a składaną kolumnę to już  miał 126 p  z lat 70tych

Opublikowano
9 godzin temu, jacek1296 napisał:

Wystarczy, że weźmiesz udział w takim teście tylko raz.

Kilka lat temu w usa przeprowadzono crash testy, ale nietypowe, bo zderzenie 1/4 szerokości auta, przy bodajże 100km/h, czyli najczęściej spotykane na drogach, a  nie standardowe 1/2 szerokości auta, ok. 60km/h.  Wyniki: tylko w volvo i saabie była szansa na przeżycie.

jak już wspominałem wcześniej-pracowałem parę lat na autokasacji, często przyjeżdżał gość i HDSem ładował złom, z reguły karoserię walił złożonym HDSem w dach, i nie było takiego który po dwóch, trzech strzałach się nie złożył do środka, do czasu aż rozebraliśmy Saaba 9-5 Aero, gość rzucał nim po placu dobre 15 minut, tłukł  go z każdej strony, i nie mógł dachu złamać w nim, mówił wtedy że jeszcze taki mu się nie trafił

Opublikowano

Dlatego saab upadł. Była w topgear historia tej marki. Nie potrafili po prostu oszczędzać ma materiałach, musieli robić trwałe bezpieczne auta. 

Opublikowano

pamiętam w dachu w tym SAABie były co 30-40cm, poprzeczki z solidnego profila, a nie goła blacha tak jak w całej reszcie, klapę tylną jak ściągaliśmy to we dwóch-taka ni za duża, a ważyła drugie tyle co klapa takich samych wymiarów od innego auta

Opublikowano

Saab nie byl na przekur oplowi tylko GMowi nie sluchali sie szefa to szef ich zamknal ;) jak szefu gma przyjechal obejzec saaba co wchodzil do produkcji i zobaczyl ze zamiast navi i systemu multimedialnego od gm jest jakis inny to malo z siebie nie wyszedl a saab stwierdzil ze ten od gm to lipa i swojego wsadzil, pozatym saaby mimo pokrewienstwa z oplami sypaly sie 3x bardziej jak ople i byly strasznie brzydkie w srodku

Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, songo napisał:

e to jest dobre wino nie auto ;) a jak ktos woli jezdzic starym kapciem marki premium to juz jego sprawa, ale ja mam beke jak ktos kupuje passata b5 albo audi a4 b5 i sie lansuje na wsi jakby nowego mercedesa kupil. A lepiej by zrobil jakby kupil w tej cenie 5 lat mlodszego opla ktory jest bezpieczniejszy mniej awaryjny i pewnie lepiej wyposazony ;):)

Nie mogę znaleźć jak bezpieczniejsza Vectra wyglądała jak chłopaki z zakrętu wylecieli. W zasadzie to zrobiły się dwie Vectry. 

A nie każde stare auto to szrot do szpanowania na wsi, także nie ma co generalizowac. 

7 godzin temu, bratrolnika napisał:

pamiętam w dachu w tym SAABie były co 30-40cm, poprzeczki z solidnego profila, a nie goła blacha tak jak w całej reszcie, klapę tylną jak ściągaliśmy to we dwóch-taka ni za duża, a ważyła drugie tyle co klapa takich samych wymiarów od innego auta

Jakiś filmik oglądałem jak jeden z działów Saaba zajmował się ocena ich aut po wypadkach i w miarę możliwości ściągął różne ich modele,  które uległy wypadkom żeby zobaczyć jak w praktyce w różnych sytuacjach to wygląda.  Pamiętam jak koleś był bardzo niezadowolony, że w 9-3, w którego bok wjechał dostawczak  przy 90km/h, próg za mocno się uszkodził - a kierowca Saba oczywiście przezyl

Edytowane przez daron64
Opublikowano
Co do bezpieczeństwa ,to mogę powiedzieć że golf 4 jest bezpieczny bo miałem nim dacha auto do kasacji a ja nawet nie miałem zadrapania bo poducha nie wystrzeliła bo był błąd,jak ktoś napisał obrażenia w wypadku często zależą od farta Co do saaba,był prekursorem w latach 80,90 potem już nic bardzo innowacyjnego nie wprowadzili a wmawiali wszystkim że są super,i się marka skończyła
Opublikowano

Prawidlowo przod powinien sie giac zeby amortyzowac sile. Wrzuce fote jak jechalem w gory busem i wbilo nam sie a4 w tyl ;)

DSC_0238.thumb.JPG.99ace9e8574db63b3adc4f25fd601604.JPGDSC_0237.thumb.JPG.ab3b0df606bb8aedb58a24fa779cfad8.JPG

Opublikowano

W nowszych tak jest, że kabina ma zostać nieruszona, reszta idzie w pizdu i nawet przy małych prędkościach auta wyglądają na zmasakrowane. U Was jeszcze był drobny szczegół w postaci haka. 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, mf362 napisał:

Golf 4 to bardzo udany i pancerny samochod ;)

Ciezko je zajeździe , karoseria odporny lakier i wgl  i elementy podwozia zawieszenie 

Co do zawieszenia w golfach, w golfie III z 93r. oryginalne amortyzatory wyrzuciłem w 2011, natomiast w IV z 2002r. nadal są oryginalne-sprawne, na przeglądzie nie miał się do czego przyczepić

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano (edytowane)

W s40 ojca z 96r amory były ori, aż do sprzedaży go przez brata w ubiegłym roku.. 

A swoim jak jezdziłem dużo po polnej drodze, jak u teściów siedzieliśmy, to co roku robiłem przod/tył i tysiąc i tysiąc. Ale same amory narazie u mnie zrobiły 135tys km, ale czy są ori, to nie wiem na dobrą sprawę. 

Edytowane przez daron64
Opublikowano

Auta ktore jezdza po niemczech byc moze przez caly swoj zywot nie beda potrzebowac wymiany amorow :D

Opublikowano
u mnie drogi sa w miare ok ale u rodzicow to masakra jakas jezdze raz na tydzien zeby zawiasu za bardzo nie wyrabac xD
Opublikowano
nie doceniacie naszych pokskich drog. przeciez to jest innowacyjny system z wbudowanymi sciezkami diagnostycznymi do testowania wytrzymalosci zawieszenia a takze umiejestnosci kierowcy. w innych krajach trzeba za to doplacac, tu jest w gratisie. :)
Opublikowano

I u nad to samo kosztuje i mogą dobrze zrobić jak nie kradną. W dzień materiały, kruszywa przywożą a nocą wywożą i wjeżdża z powrotem na plac budowy ten sam materiał. Już były takie afery. Do tego przeładowane ciężarówki. 

Opublikowano
panowie i panie ma ktoś do czynienia z masterem 2,8 dti, mam kilka nurtujących mnie pytań
Opublikowano
o zbawco, póki co to chyba nic, bo mam mastera 2,5D z mulowatym silnikiem a złapałem okazyjnie fajny 2,8 dti, silniki zamienione już i na dniach będę wkładał, wiązka elektryczna taka sama czujniki się zgadzaja sa takie same w obydwu, ale jest mały problem w starym są żarowe świece a w tym płomieniowa i tak jak patrzylem to sterowniki są takie same na wygląd ale różne w numeracji ale na to już nie patrzę bo sprzęgła miały być inne po numerach a są takie same! pytanie bo wiadomo świece się grzeją jak sterownik ma info jaka temperatura płynu a właśnie jestem ciekaw jak podłącze pod to plomiemiowke to jak się będzie zachowywac. chodzi mi o to aby nadmiernie nie obciążać świecy bo 2,8 dti jest na bezpośrednim wtrysku i teoretycznie silnik powinien do zera od kopa palić bez pomocników, a 2,5 to pośredni wtrysk i tu nawet jak jest plus 20 na polu to świece pracują, ogólnie chciałbym aby po przekręceniu kluczyka kontrolka się normalnie świeciła i świeca pracowała jak zachodzi potrzeba a nie za kazdym razem jak się kluczyk włączy. czy może robić jej osobny włącznik z przekaźnikiem i zamontować w kabinie k jak będzie zimno to zapalać. jestem głupi w tym momencie i potrzebuje jakiejś konstruktywnej myśli. chodzi mi o to jak jest to u was w 2,8. tak u mnie w starym szedł kabelek od sterownika do listwy że świecami do pierwszej a potem z ostatniej wychodził i szedł dalej, chyba do kontrolki do licznika ale nie daje sobie głowy uciąć. pytanie jak jest u was jak kable idą ze sterownika mógłby ktoś mi zdjęcie podrzucić jak idzie do zaworka i świecy i gdzie idzie dalej. różnica w instalacji to dodatkowe wyjście na czujnik EGR i na świece i tym się różni od 2,8 dti. czujkę od EGR trzeba będzie zaslepic bo w tym silniku tego ustrojstwa nie ma . będę wdzięczny za wszelką pomoc bo słabo się znam na elektryce
Opublikowano

W 2.8 jest jedna świeca na wszystkie tłoki i jak jest mroźno to ona wolno się nagrzewa. Tak zapali bez świecy tylko trzeba długo go kręcić. Co do sterowników to na wygląd ty nie patrz tylko na numery sterownika. Najlepiej jak byś przełożył całą wiązke silnika od 2.8 bo w skrzynce bezpiecznik ów przy silniku też może być inaczej. Jutro zrobię fotki świecy jak się uda bo troche filtr powietrza przeszkadza. Napewno nienadaje się sterownik świec z 2.5 do 2.8.patrz numery

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v