Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam! Mam problem w mojej R-ce. Po włączeniu zapłonu włącza się alarm dwukrotnie krótki,trzeci długi i znowu dwa krótkie to samo dzieje się po uruchomieniu ciągnika. Nie wiem co to może być i pytam bo może ktoś z was miał podobny problem lub wie o co chodzi. Jeżeli nikt nie będzie wiedział to zadzwonię do serwisu bo może wystarczy coś dolać lub dokręcić. :huh:

Edytowane przez bigosek54
Opublikowano

przeglad ewentualnie zapchany filtr lub drobna awaria. :huh: ale na 95% przegląd trzeba zrobić. ;) a ile dokładnie masz MTH ?? B)

Opublikowano (edytowane)

nie chciałbym dublowac tematu wiec pisze tu.

 

problem polega na tym ze JD po odpaleniu nie rowno pracuje na niskich obrotach :mellow: . na wysokich jest juz ok.

czasem zapala sie kontrolka od swiec zarowych i wykrzyknik. :wacko: i moze mi ktos powiedziec co to moze byc?? :huh:

 

 

juz naprawione. gdyby komus sie przydarzylo jednak to trzeba spusci wode z obu filtrow. a ja supscilem z jednego i dlatego byl problem, paliwko chrzczone stad przyczyna B)

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Witam! Mam problem w mojej R-ce. Po włączeniu zapłonu włącza się alarm dwukrotnie krótki,trzeci długi i znowu dwa krótkie to samo dzieje się po uruchomieniu ciągnika. Nie wiem co to może być i pytam bo może ktoś z was miał podobny problem lub wie o co chodzi. Jeżeli nikt nie będzie wiedział to zadzwonię do serwisu bo może wystarczy coś dolać lub dokręcić. :huh:

 

mam dokładnie takie same objawy w mojej ''R-ce'' jak wyżej kolega opisuje, z tym że wcześniej zapalała się co jakiś czas na parę sekund potem gasła i znowu na nowo się zapalała kontrolka ''P'' od hamulca ręcznego przy tym zapalaniu kontrolki nic nie piszczało,sprawdzałem odruchowo za każdym razem hamulec ręczny ale wszystko w porządku (nie używam go w cale) teraz zaczęło piszczeć tak jak powyżej kolega opisuje,a z kontrolką się uspokoiło ,mało tego to w czasie jazdy dwukrotnie włączył mi się taki alarm ,mam zrobione 260 godzin ,przegląd zrobiony z tym że filtry paliwa nie zostały wymienione przy przeglądzie ,nowe leżą na półce,zastanawia mnie czy czasem nie będzie to wina filtrów ,jak panowie myślicie?

Opublikowano

W instrukcji jest napisane, że się wyłącza po 5 uruchomieniach, ale u mnie jak zaczęło piszczeć przy 250mth tak piszczy do dziś (310,mth), już się trochę przyzwyczaiłem do tej "piszczałki"

Opublikowano

Dzwoniłem do serwisu ,powiedzieli aby jeździć i nie martwić się takimi usterkami ,jeśli będą się jeszcze powtarzać to podjadą i sprawdzą, ewentualnie usuną przy przeglądzie 500 godz.

Opublikowano

Kasuje się to piszczenie następująco:

-ustawić na gazie ręcznym 1500 obrotów

-co najmniej pięć razy (albo dokładnie 5) z rzędu zapalić i zgasić ciągnik

- koniec ;-)

Opublikowano

Żeby nie spamować zbednymi tematami zapytam tu.

 

Mam problem w swoim JD 5080R. :( Wariuje mi predkosciomierz. Gdy jade stałą predkoscią on skacze pokazując rózne predkosci mimio ze praca silnika jest normalna :huh: . Wygląda to tak jakby pasek od prdkosciomierza był luźny, ale nie wiem czy wogole cos takiego jest, jezeli tak to gdzie?? :blink: :blink: :blink: Może ktos ma jakies pomysły co z tym zrobić :huh:

Opublikowano (edytowane)

witam wszystkich tak jak w temacie w ciagniku john deere 5100r przy przebiegu 250mth po zalaczeniu zaplonu nastepuje dlugotrwaly dzwiek pozniejj dwa razy lub trzy razy piknie i dalej dlugotrwaly dzwiek i przestaje cala czynnosc trwa ok 10sek nic sie nie pokazuje na liczniku ani niebieska informacja ani stop ani zolte ostrzezenie i aktualnie mam 260mth i nadal to jest co to moze byc pozdrawiam

Tematy połączone. Pisz wolniej używając polskich znaków i interpunkcji!

Edytowane przez danielhaker

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v