Skocz do zawartości

Polecane posty

bigosek54    1

Witam! Mam problem w mojej R-ce. Po włączeniu zapłonu włącza się alarm dwukrotnie krótki,trzeci długi i znowu dwa krótkie to samo dzieje się po uruchomieniu ciągnika. Nie wiem co to może być i pytam bo może ktoś z was miał podobny problem lub wie o co chodzi. Jeżeli nikt nie będzie wiedział to zadzwonię do serwisu bo może wystarczy coś dolać lub dokręcić. :huh:

Edytowano przez bigosek54

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

a8185    25

przeglad ewentualnie zapchany filtr lub drobna awaria. :huh: ale na 95% przegląd trzeba zrobić. ;) a ile dokładnie masz MTH ?? B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a8185    25

nie chciałbym dublowac tematu wiec pisze tu.

 

problem polega na tym ze JD po odpaleniu nie rowno pracuje na niskich obrotach :mellow: . na wysokich jest juz ok.

czasem zapala sie kontrolka od swiec zarowych i wykrzyknik. :wacko: i moze mi ktos powiedziec co to moze byc?? :huh:

 

 

juz naprawione. gdyby komus sie przydarzylo jednak to trzeba spusci wode z obu filtrow. a ja supscilem z jednego i dlatego byl problem, paliwko chrzczone stad przyczyna B)

Edytowano przez a8185

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camry    8

Witam! Mam problem w mojej R-ce. Po włączeniu zapłonu włącza się alarm dwukrotnie krótki,trzeci długi i znowu dwa krótkie to samo dzieje się po uruchomieniu ciągnika. Nie wiem co to może być i pytam bo może ktoś z was miał podobny problem lub wie o co chodzi. Jeżeli nikt nie będzie wiedział to zadzwonię do serwisu bo może wystarczy coś dolać lub dokręcić. :huh:

 

mam dokładnie takie same objawy w mojej ''R-ce'' jak wyżej kolega opisuje, z tym że wcześniej zapalała się co jakiś czas na parę sekund potem gasła i znowu na nowo się zapalała kontrolka ''P'' od hamulca ręcznego przy tym zapalaniu kontrolki nic nie piszczało,sprawdzałem odruchowo za każdym razem hamulec ręczny ale wszystko w porządku (nie używam go w cale) teraz zaczęło piszczeć tak jak powyżej kolega opisuje,a z kontrolką się uspokoiło ,mało tego to w czasie jazdy dwukrotnie włączył mi się taki alarm ,mam zrobione 260 godzin ,przegląd zrobiony z tym że filtry paliwa nie zostały wymienione przy przeglądzie ,nowe leżą na półce,zastanawia mnie czy czasem nie będzie to wina filtrów ,jak panowie myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

W instrukcji jest napisane, że się wyłącza po 5 uruchomieniach, ale u mnie jak zaczęło piszczeć przy 250mth tak piszczy do dziś (310,mth), już się trochę przyzwyczaiłem do tej "piszczałki"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camry    8

Dzwoniłem do serwisu ,powiedzieli aby jeździć i nie martwić się takimi usterkami ,jeśli będą się jeszcze powtarzać to podjadą i sprawdzą, ewentualnie usuną przy przeglądzie 500 godz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    828

Zadzwoń żeby przy okazji do ciebie wstąpili jak będą w pobliżu i żeby usunęli. Swoją drogą to czemu przypomnienie jest przy 250h a nie 500? Zmiana oleju silnikowego co 500h jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUSI    2

Prz większej zawartości siarki w paliwie okresy miedzyprzeglądowe zmniejszone są do 250 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obikey    0

Kasuje się to piszczenie następująco:

-ustawić na gazie ręcznym 1500 obrotów

-co najmniej pięć razy (albo dokładnie 5) z rzędu zapalić i zgasić ciągnik

- koniec ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a8185    25

Żeby nie spamować zbednymi tematami zapytam tu.

 

Mam problem w swoim JD 5080R. :( Wariuje mi predkosciomierz. Gdy jade stałą predkoscią on skacze pokazując rózne predkosci mimio ze praca silnika jest normalna :huh: . Wygląda to tak jakby pasek od prdkosciomierza był luźny, ale nie wiem czy wogole cos takiego jest, jezeli tak to gdzie?? :blink: :blink: :blink: Może ktos ma jakies pomysły co z tym zrobić :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    3

witam wszystkich tak jak w temacie w ciagniku john deere 5100r przy przebiegu 250mth po zalaczeniu zaplonu nastepuje dlugotrwaly dzwiek pozniejj dwa razy lub trzy razy piknie i dalej dlugotrwaly dzwiek i przestaje cala czynnosc trwa ok 10sek nic sie nie pokazuje na liczniku ani niebieska informacja ani stop ani zolte ostrzezenie i aktualnie mam 260mth i nadal to jest co to moze byc pozdrawiam

Tematy połączone. Pisz wolniej używając polskich znaków i interpunkcji!

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

może zebrało się trochę wody i wystarczy spuścic , mi pikało przy 850 h - wymieniłem filtry i przestało

Edytowano przez kozulek2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez Piotrass
      Wiitam zastanwiam sie nad tymi dwoma ciagnikami  bylem zdecydowany na new hollanda ale teraz jest promocja na john deera i sam niewiem. Ciagnik mialby  byc do tura ale glownie chodzilby w transporcie  i w polu jako pomocnik. New holland kosztuje 235 tys netto jest na oponach 420przod 520 tyl, obciazniki w cenie zaczep automatyczny skrzynia 17/16, a  JOHN Deere w promocji od 250 tys z skrzynia AutoQuad plus ECo 24/24, i tls. wiec roznica wynosi okolo 20 tys bo z new hollanda moze sie urwie kilka tys bo stoi na placu a diler do  konca roku musi sprzedac albo rejestrowac na siebie bo od nowego  roku jakies nowe wymogi sa, Co polecacie?
    • Przez Rikko96
      Witam , mam zamiar zakupić nowy ciągnik który będzie głównym Ciągnikiem w gospodarstwie no areale około 50ha , potrzebuję ciągnik o zakresie mocy około 150-180km i zastanawiam się nad trzema markami a nawet czterema , a mianowicie chodzi mi o  John Deere 6175m / Deutz Fahr 6160 / New Holand T7 180  ale również Zastanawiam się nad marką Kubota M7-171 . I teraz Wielka prośba do was kto ma albo wie coś na tematy tych ciągników , te pozytywne i negatywne , wszystko , chciałbym się o nich dowiedzieć jak najwięcej od urzydkowników a nie od osób które sprzedają , jak wygląda w nich spalanie , no i ile mniej więcej kosztują przyjmijmy że podstawowe wersje . dziękuję wszystkim za pomoc . Pozdrawiam
×