Zaloguj się, aby obserwować  
kip

Hamulce w 103.54

Polecane posty

kip    2

Witam. Padły mi hamulce w renault 103.54 tzn. po długim postoju w garażu odpaliłem go i wyjechałem chcąc zahamować pedał wpadł do końca i żadnego efektu zajrzałem do zbiorniczka na płyn hamulcowy a tam na samym dnie a płyn był wcześniej dolewany i był stan pod ciągnikiem sucho jedynie pod mocowaniem ramienia podnośnika mała plamka w kolorze zielonym, zastanawiam się gdzie ten płyn się podział po dolaniu hamuje ale trzeba 2 , 3razy pedałem pod pompować i hamuje. Ciekawe czy wystarczy tylko odpowietrzyć czy coś innego padło. Miał ktoś taki przypadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jesli plyn byl juz stary to mogl wyparowac, znaczy z plynu zrobil sie roztwor wodny i przy hamowaniu sie gotoje, jak sie myle to niech ktos poprawi


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kip    2

Hej.Dzięki za odpowiedz. Płynu dolałem lecz nie odpowietrzałem. Jak pierwszy raz dolewałem bo był niski stan to kolor miał szro zielony. Z odparowywaniem to troche dziwne bo temperatura w garażu w te mrozy -7 a wcześniej okło 0 do 4 stopni. Zastanawiam się tylko gdzie ten płyn przypuszczam że przez zimno jakaś uszczelka lub łączenie się skurczyło i wyciekło pewnie do obudowy tarczy hamulcowej. Pewnie będzie stał jeszcze do wieosny więc zobacze czy płynu nie ubywa, a jak będzie czas i ochota to odpowietrze hamulce. Ale czekam jeszcze na sugestnie od was.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Płyn przeważnie ucieka w miejscu gdzie zbiorniczek płynu połączony jest z pompką. Tak było u mnie.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kip    2

Płyn przeważnie ucieka w miejscu gdzie zbiorniczek płynu połączony jest z pompką. Tak było u mnie.

 

Witam. Dzisiaj odpowietrzyłem hamulce i jest ok. Po dolaniu nie ubyło płynu a czekałem ok tygodnia. Jeśli by ciekło przy pompce to by było to widać a u mnie sucho pod ciagnikiemi na silniku i pompce. Jedynie w miejscu mocowania ramienia podnośnika przy moście troche zaśliwione i niewielka plamka w kolorze zielonym na posadce. Mam tylko nadzieje że płyn hamulcowy nie dostał się do skrzyni ale to przecierz nie możliwe , Chyba... a płynu ubyło sporo bo cały zbiorniczek był pusty tylko na dnie troche.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kip    2

Możliwe że się mylę ale uszczelnienie przepuszcza olej do tylnego mostu i tak czasami bywa

Witam. Wiem jak tam jest bo wymieniałem ten uszczelniacz tylko po przeciwnej stronie. Tylko dziwi mnie to że plamka bo tak nią trzeba nazwać ma kolor zielony, ale może to olej tylko, byly duże mrozy i taki kolor się pojawił. Ale widze że ten problem znikającego płynu hamulcowego sie pojawia w kilku postach na forum więc predzej lub później będzie rozwiazany. Ja napewno miąłem stary płyn bo kolor miał szaro zielonkawy a stan był minimalny więc dolałem nowego i tak rok jezdziłem bez problemów z hamowaniemzresztą przed dolaniem też ich nie było. Dopiero w tą zimę po okresie dużych mrozów płyn gdzięć się ulotnił. Sadzę że gdzięś w obudowie hamulców przez mrozy jakieś połączenie uległo rozszczelnieniui (skurczyło się). Płyn był "rzadki" i wyciekł a nie widać go bo znajduje się w obudowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kip    2

Zamieszcza odpowiedz z innego forum na temat hamulców w reniach i ubywania płynu hamulcowego.

 

"jak chodzi o hamulce w renaulcie to ja moge troche na ten temat powiedziec kilka slow a mianowice ja posiadam model 110.54 i tam sa hamulce tarczowe mokre olej dostaje sie tam ze skrzyni i jedyne co trzeba sprawdzac to poziom oleju w skrzyni

 

Innym co plyn uciekl problem jest i nie zniknie sam po dolaniu plynui odpowietrzeniu uciekl dlatego ze puszczaja uszczelniacze na tłoczka i trzeba to zrobic bo plyn bedzie szedl do skrzyni i mieszal sie z olejem a to nie jest wskazane tak bylo u mnie , niestety jest to kosztowne bo do tego modelu nie mozna dostac latwo tych uszczelniaczy dzwonilem w pare miejsc i w zambrowie powiedzieli mi cos kolo 400 zl bo tam idzie 2 sztuki na jeden tloczek i sa zakladne jeden na drugi jeden szary drugi czerwony wykonane ze materialu odpornego na alkohol po zalozeniu zwyklych uszczelniaczy problem wystepuje dalej i plyn ucieka szkoda roboty, koszt jednego cylinderka i tloczka chyba cos kolo 800 zl bez faktury jak dobrze pamietam, wiec cieki temat , plyn ucieka szczegolnie po zimie bo guma na tloczkach sie kurczy i ucieka.

ja robilem to 2 razy i problem powracal bo zakladalem normalne uszczelniacze niby mialy wytrzymac plyn hamulcowy ale nie dawaly rady szukalem i znalazlem kogos kto dopasowal uszczelniacze koszt 80 zl szutka bo trzeba przetoczyc troche cylinderek ale teraz jest dobrze minal juz prawie rok a plyn nie uciekl po zimie, wiec jestem zadowolony musialem oczywiscie wymienic olej w skrzyni bo mi 3 razy plyn uciekl do skrzyni a tam chyba 400 ml tego plynu idzie"

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj