Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam renaulta 90-34 z silnikiem MWM d226-4 i jestem w trakcie remontu, zrobione wtryskiwacze pompa wtryskowa wymieniona pompka paliwowa sprawdzone ciśnienie sprężania (na zimnym silniku dwa tłoki ok 28 I dwa 30) po złożeniu silnik nie pracuje tak jak powinien (tzn. nic się nie poprawiło) jakby brakowało mocy dodam że pali dobrze . Chce wiec sprawdzić ustawienie rozrządu (przy składzniu napewno go nie przestawiłem). Czytałem że można po znakach, jeśli ktoś wie jak to prosze o dokładny opis.

Opublikowano

Pawel885 coś dokłaadniej, czzytałem że najpierw trzeba ustawić pierwszy tłok w GMP (tylko który to pierwszy) następnie koło zębate znakiem 2/4 z innym znakiem (no właśnie z jakim znakiem) . Powiedzmy że mam ogólne pojęcie ale tu potrzebuje szczegułów.

Opublikowano

Kolego skoro Ci zapala to mogłeś się machnąć o ząbek czy dwa więc znaki są na pewno blisko siebie, koła zębate są tak skonstruowane że inaczej ich nie założysz więc nie tu problem, pisałeś że zmieniałeś pompę - na jaką? Ile Cię to kosztowało? Ja stawiam na pompę, dziwne wibracje i stukanie z góry silnika - często są takie objawy, do wymiany głowica

Opublikowano

na bloku tuż powyzej misy olejowej jest napisana kolejność w silniku mwm przypatrze sie a sie zdziwisz, w dodatku jest kolejnosc pracy poszczególnych tłokow

Opublikowano

Nowe pytanie, czy d227-6 ma natrysk oleju na denko tłoka?

Ewentualnie czy późniejsze uturbione D226 miały natryski?

Ktoś ma dostęp do schematu magistrali olejowej do tego silnika?

 

Opublikowano

tak czytam, i widzę ze i w moim renault 110 54 coś nie tak, strasznie słaby się wydaje, niby agresywnie na gaz reaguje, ale w pracy słabnie, czuć ze coś za słaby, z tego co wyczytałem , i u mnie nie za kopci na czarno , nie wiem jak bym się starał nie puści czarnego dymka, jest siwy biały, niby szybko odpala ale zawsze tak jak by zaskakiwał na dwa-3 tłoki i po chwilce cały silnik łapie, jeszcze jedno mnie zmartwiło, pali odpala, ale raz mi brakło paliwa, zalałem, i żeby go odpalić, to pół dnia na rozruchu i nowym aku, teraz tak powiem ze chyba cudem zaskoczył, szedł siwy biały dym ale ni cholery nie chciał zaskoczyć, rozruch i nowy aku napędzał jak oszalały więc nie ma mowy ze za słabo kręcił, masakra, oby mi nigdy już nie brakło paliwa,  czy ktoś mądrzejszy mógł by mi dopowiedzieć, czym się zainteresować, czy to są objawy jakiejś usterki niedomagania np pompy? 

Opublikowano (edytowane)

tak własnie zrobiłem , rozkręciłem pompkę zasilającą, no było parę syfków, ale to parę okruchów i na pewno nie ograniczały by w zadnym stopniu przelotu paliwa, wykręciłem filtr paliwa , ale dopiero na jutro będzie , wkręciłem s powrotem stary, ale tez się wydaje czysty, i w ogóle filtr polski , czyli wymieniany przez handlarza, bo ciągnik z Francji to raczej tam by nie kupili z polski filtra, odkręciłem dekiel od koła zębatego, tylko co z tego jak nie wiem w którą stronę przestawić te kółko na fasolkach, tzn, w którą stronę pompa ma się przechylić , ?? , zobaczę jeszcze ten filtr powietrza jeszcze, kurczę, miałem case 1056 105 KM, to z kvernelandem 4 obracanym latał na 2 ce czasem tylko trzeba było spowolnić o te 25% , półbieg, a tu 2 na spowolnionym ledwo ciągnie, ciągnie ale ciężko ma takie na granicy albo zaraz zdechnie albo uciągnie, tak wolno na tej jedynce ze masakra tak orać silnik miał być oszczędny a pali więcej od case, a powiedz kolego co z tym ustrojstwem pod pompą, jak to rozkręcić by nie popsuć, wykręciłem tą śrubę z śrubką na 8 , ale tam tylko sprężyna i nie ma co nawet wyczyścić, a i w case, przy odpaleniu , albo tylko kiedy maks ciężko miał to na czarno zakopcił, tak to nic nie puszczał , i żaden siwo biały dym, czuć było zdrowizną , i wo-gule jak ciężko czy coś, to nie słab tylko się grzebał, a tu to rzeczywiście żeby grzebnął to chyba tylko na jedynce, nie wiem, bo już się zastanawiałem sprzedawać i kupić ten model 133-54 , ale szkoda mi bo w bardzo dobrym stanie, wszystko działa jak należy i widać ze dużo nie robił 

Edytowane przez suzuki18l
Opublikowano (edytowane)

Jeśli chodzi o orke to u mnie z wałem Campbell tez jeżdżę na 2 żółw... Bez wału to albo 2 zając albo 4 zając na pierwszym zakresie... Ale ziemia ziemi nie równa tak więc...
Ale może coś masz z tą dawką nie tak bo mój jak ma ciężko to taki delikatny dymek puszcza...
Nie ma sensu tej sprzedawać żeby kupić 133 tym bardziej jak stan masz super... Pokombinować z tą pompą albo jak masz możliwość to kup pompę od modelu 120...

Edytowane przez panczo1922
Opublikowano

Sprawdź ciśnienie sprężania to podstawa przy diagnozie, jak będzie ok to końcówki a następnie pompa. Ja miałem zjechane głowice i też ciężko zapalał i kopcił na biało

kolego , podpowiedz jak to się robi jak sprawdzić ciśnienie, chodzi tobie o ciśnienie na wtrysku czy w cylindrze? 

Opublikowano

a czysciłes przewody paliwowe? powinienes zacząc od tego. ja w case miałem identyczne objawy. wymieniłem wiec pompke wspomagającą to samo dalej filtry dalej to samo. pali na dotyk dymka nie pusci czarnrego a jak ciezka robota to schodzi z obrotów i gasl . poszedłem po nitce do kłebka szczelnosc układu paliwowego wymiana podkładek miedzianych jezeli któras wydaje sie zużyta pózniej wymiana sparciałych przewodów paliwowych ukrytych pod kabiną (odchodza metalowe a przy samym baku są gumowe powykrecane popekane bodaj od nowosci trudny dostep był ale warto to sprawdzic czy nie masz tak samo. było ok dłuższy czas ozniej zaczął sie zapowietrzac podczas pracy znowu zachodziłem w głowe co jest. sprawdziłem po kolei dokąd dochodzi paliwo aż dmuchnełem w przewód od baku i co ? przytkany powietrze szło ale powoli bardzo. sprężarka dopiero sie uporała i mam bak do czyszczenia. a przewód przytkał mi sie ze 3 razy już ale nie mam czasu póki co umyc bak

Opublikowano

Pare lat minelo az w koncu d227 sie rozsypalo. Pekniety wal wiec szkoda bylo kasy na szukanie walow, ktore sa w niewiadomym stanie. Kupilem troche w ciemno TD226B6 ze 155.54 95r bo w sumie nigdzie nie ma info czy idzie ten silnik przeswapowac w miejsce D227-6. Po paru zmianach i 2 tyg pracy z doskoku po 1-2h dziennie jest 145KM w 951-4 ;) Do tego LPG i ostatecznie okolice 170KM ;) Co do oplacalnosci tego przedsiewziecia przemilczmy temat. Tak wiec nie sadze by ktos sie porwal na taka przekladke ale jakby ktos pytal - da sie.

20181011_175514.jpg

20181008_181517.jpg

Opublikowano

Dzięki.

Kilka tyg pracy już ma za sobą, pomimo iż wcześniej nie narzekałem na braki mocy to teraz jest naprawdę bydle.

20" 4 vario czy 3 łapowy głębosz na glinach to po prostu śmiech. Prędzej zakopie się niż zdusi. Byle nie przesadzić z szerokością opon i obciążeniem na WOM to skrzynia powinna to znieść :) Spalanie sumarycznie z LPG wychodzi taniej niż przed swapem na samym ON.

 

Opublikowano (edytowane)

Zeby nie bylo za kolorowo dopadl mnie problem ze smarowaniem klawiatury 6garu. Jak sie okazuje znana i lubiana usterka, szkoda ze teraz sie dowiaduje, ze to wada fabryczna. No ale trudno walek wyciagniety 2 szklanki zrzucone. 11 jeszcze nada sie w nominal ale 12 trzeba rozwiercac na +0.50. Przy okazji zasilanie magistrali z drugiej strony i mozna skladac.

20190409_164307.jpg

20190409_164318.jpg

20190409_164325.jpg

20190409_164745.jpg

20190409_164917.jpg

 

20190409_164307.jpg

Edytowane przez Levis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v