Skocz do zawartości

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przed chwilą, sumek666 napisał:

Od jakiego dilera planujesz zakup.?

Agros Wrońscy lub Agroskład Ujazd - w zależności gdzie się dogadam. Pozostałe marki także pozostają jeszcze w grze. Cały czas myślę o John Deere ale w tej cenie..to trudno o cokolwiek podobnego. 

Opublikowano (edytowane)
55 minut temu, beekeper napisał:

Agros Wrońscy lub Agroskład Ujazd - w zależności gdzie się dogadam. Pozostałe marki także pozostają jeszcze w grze. Cały czas myślę o John Deere ale w tej cenie..to trudno o cokolwiek podobnego. 

Agroskład Ujazd możliwe, że lubi zasysać pieniądze od klientów bez umiaru.

 

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano (edytowane)

Tak czytam niektóre posty to w ciagniku 116 koni gumy 540 za wąskie, ze 600, a potem bedzie płacz ze nie ma czym pociągnąć, ze ciagnik sie dusi, ze za mało koni pod takie opony. 10 lat temu to na 600 chodziły ciagniki 150+ i większe a tu kajtki po niewiele 100 koni. Będziecie nimi pływać czy jak? Sam mam w ciagniku 520r38 i ciagnik z agregatem w świeżej orce 1.8tony robi mniejsze koleiny niż 360 wiec nie dajcie sie zwariować bo szeroki koło to tez większe spalanie np w transporcie a ciagnik 100-120 nie potrzebuje opon 600. 

Edytowane przez przemek28_28
  • Like 1
Opublikowano

I tak i nie. 

Kuzyn ma 20 letniego Fendta 512C i ma 600, ale też ma 515C rok młodszego i ten ma z kolei 650tki. 

T6 można podciągnąć na 140 KM spokojnie. U mnie tak będzie na pewno.

Opublikowano
6 minut temu, przemek28_28 napisał:

Tak czytam niektóre posty to w ciagniku 116 koni gumy 540 za wąskie, ze 600, a potem bedzie płacz ze nie ma czym pociągnąć, ze ciagnik sie dusi, ze za mało koni pod takie opony. 10 lat temu to na 600 chodziły ciagniki 150+ i większe a tu kajtki po niewiele 100 koni. Będziecie nimi pływać czy jak? Sam mam w ciagniku 520r38 i ciagnik z agregatem w świeżej orce 1.8tony robi mniejsze koleiny niż 360 wiec nie dajcie sie zwariować bo szeroki koło to tez większe spalanie np w transporcie a ciagnik 100-120 nie potrzebuje opon 600. 

Zgadzam się z ta wypowiedzią. Chyba że ktoś ma specyficzne warunki do wykorzystania szerokich opon,podmokłe tereny ,tereny górskie itp. Nabijanie kasy tylko na tych oponach .

  • Like 1
Opublikowano
2 minuty temu, przemek28_28 napisał:

Tak ale wcześniej ktoś tam pisał o t5. Fendt ma silnik 6. 

T5 może mieć 540/65R38 

T6 ma w standardzie 600 a T6.175 i 180 650R38

Co to za różnica czy 4 czy 6 cylindrów w tym przypadku?

Opublikowano (edytowane)

Tak ale jak szeroka opona to w połączeniu z duża masa o ile ciagnik taka posiada=duży uciag, ale żeby był uciag na kołach to skrzynia i silnik musza dawać ognia bo wtedy byle pierdoła ciagnik bedzie schodził z obrotów. Sumek taka ze 6 cylindrów inaczej chodzi, ma większa elastyczność a 4 to nie jest czołg do pola, owszem teraz wszyscy to robią ze tam do 160-180 masz wiele modeli 4 cylindry ale to nie jest to.

Edytowane przez przemek28_28
Opublikowano (edytowane)

Nawiązując do szerokości i ceny opon.Zamówiłem NH T4s z niestandardowym ogumieniem 11.2R20 i 12.4R32  felgi regulowane.Mam przed sobą wycenę mojego ciągnika i kwota za tą zmianę wyniosła dokładnie 7260  zł .netto .Co wy na to?

Edytowane przez tomek15h
Opublikowano

Sumek a odnośnie 4 a 6 cylindrów to tak jak mówi mój dziadek ,,co ty palec porównujesz do ch*ja”.

sasiad ma 6930 czyli tam 150 czy 155 koni w 6 cylindrach, jego kolega kupił valtra n154 czyli 155 w 4. Efekt taki ze w pługu jak ja próbowali to pod gorki złazi z obrotów i trzeba redukować, John ryczy i idzie twardo bez redukcji. Konie te same tylko cylindrów mniej.

80 miały mniejsze opony bo 18.4 r34 a 460r38 to jest inna powierzchnia styku opony z gleba na korzyść 38. Tylko tu piszemy o traktorach 4x4 a nie o nieudanych konstrukcjach Ursusa:)

Opublikowano

Chodzi mi o powiązanie liczba cylindrów do szerokości opon? Chyba, że chodzi Ci o moment obrotowy generowany przez silnik a nie masę. Wtedy rozumiem. 

22 minuty temu, przemek28_28 napisał:

nieudanych konstrukcjach Ursusa:)

Zaraz Cię zjedzą 😅

Opublikowano

Sumek a ty coś kupujesz czy jak bo wszędzie tu piszesz więc pewnie obleciales wielu producentów? Ja też nie rozumiem brania opon 600 do ciągnika o mocy 100+- tam nie będzie czym jechać dobre szerokie ale na bagna więc albo wszyscy macie bagna albo jakaś obsesja 

Opublikowano

Odnośnie szerokości opon. Moim zdaniem opona 600 jest ok do t6. Ciągnik jest dość duży, gadaryt 6 cylindrowego. Rozstaw osi 4, a 6 jest identyczna. T6 też trochę waży, mój t6 155 waży niecałe 7 ton bez balastu na przednim tuz, ale z obciążnikami na tylnych kołach. Osobiście ne zauważyłem żeby w jeździe od razu z obrotów schodził, ale to wiadomo kwestia warunków, terenu, itd. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v