Skocz do zawartości

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tomek81ja masz 100 % racji, po dwóch tygodniach intensywnych spotkań i odwiedzin dealerów dochodzę do tego samego zdania. Najważniejsze żeby dostać kasę i żeby maszyna wyjechała po za plac, a później jak nie zadbasz za wczas o swój interes to możesz figę dostać od dealera, jak tylko niektóre sprawy były ustalane w rozmowie. Dlatego o wszystkie oferty proszę dealerów w formie papierowej i ze szczegółowa specyfikacją maszyny, od jednego przedstawiciela handlowego do dziś nie otrzymałem oferty na deutz-fahr. Jak u nas był to na żadne pytanie nie potrafił nawet konkretnie odpowiedzieć, a o cenie podstawowej ciągnika czy dodatkowego wyposażenia w ogóle nie chciał rozmawiać w czasie spotkania, tylko że musi zrobić porządną kalkulację i w tedy wyśle ofertę i już dwa tygodnie ją wysyła.

Opublikowano (edytowane)

Odpowiednikiem maxxum 125 jest T6 155, a T6 125s nie ma odpowiednika w case. T6 125s jest to taka specjalna uboższa wersja o mocy 116km i nie posiadam boosta i moim zdaniem nie do końca warto ją brać pod uwagę, z tego co się orientuję ale nie na 100% jest tam inny osprzęt, np. turbo i mniejsze możliwości ewentualnego podkręcania. A maxxum 116 to bliźniak T6 145.

Edytowane przez driver24
Opublikowano (edytowane)

Tak, dla T6 145 odpowiednikiem jest case maxxum 115. Niby można chipowac, ale na pewno są różnice w stosunku do wyższych modeli które mają bosta, ma inne oprogramowanie i chyba inna turbinę (informacja do zweryfikowanie). Jest to uboższa wersja. Seria T6 145 ma tyle samo mocy znamionowej co T6 125s, ale ten pierwszy ma dodatkowo boosta. 

Ogólna zasada NH na masce podaje moc maksymalną, a Case moc znamionową. 

Edytowane przez driver24
  • Like 1
Opublikowano

Otóż to, koledzy mają racje. Z moich poszukiwań informacji również wychodzi, że nie warto chipować T6.125, nie nadaje się do tego, co innego z modelem T6.145. Z mocami też 100% prawdy Case podaje znamionową, a NH maksymalną.

Opublikowano

Ale do T6.145 mogą Ci domontować u dealera na placu tego przedniego TUZ-a, ja chyba będę tak robił bo też rozglądam się za ciągnikiem z 2018 roku produkcji. Sumek666 dobrze mówi nie przepłacaj za T6.155 uważam, że nie odczujesz różnicy tych kilku koni, a kiedyś jak Ci będzie ich brakowało to sobie podniesiesz moc. W informacje odnośnie T6.125S jakoś tak nie ufam dealerom i ich serwisantom. 

Opublikowano

Z tuzem prawda, choć fabryczny też ma zalety. 

Odnośnie dilerów, mam gościa (przedstawiciela) z polecenia i raczej mnie nie wkreca, dzwonił przy mnie po serwisie NH. 

Na S powiedział że cena jest jeszcze do lekkiego zbicia, a nie chce się rzucać finansowo, nie można mieć wszystkiego 

Już mam księżniczkę w domu także jazde wirowka jakoś sobie wynagrodze. Park maszyn biedny to może te 20 w coś żeby przy tym koniu wyglądało a nie 3wy rusek

Opublikowano

Z kasą to prawda również tak cyrkuluje żeby wszystko było w rozsądnych pieniądzach. Ciągle zastanawiam się nam amortyzacją przedniej osi. Ty w tych cenach w T6.125 masz wliczoną amortyzację?

Księżniczkę .... 🙂 

U dilera przykręcą konstrukcję TUZ-a do ramy ciągnika i podepną węże do jednego obwodu wyjść hydraulicznych tylnych (ale podpięcie jest przed szybko złączką, a nie w, tak że można po zamknięciu zaworem węży od przedniego TUZ użytkować ten obwód hydrauliczny na tyle ciągnika), a jak to wygląda przy fabrycznym montażu?

Gościu z kolei z Kuboty mówił mi, że sterowanie przedniego TUZ-a mogą mi zrobić w dżojstiku od ładowacza czołowego. 

Opublikowano

Oska jest i poza tą ryczaca skrzynią jest dosyć doposazona. 

Mówi że na S można dostać wsparcie fabryczne a na DC nie bo u konkurencji nie ma takich skrzyń i wiedzą że to pójdzie. Przy DC musisz serwisowac 5lat żeby gwarancja była też większe koszty

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, adam0122 napisał:

U dilera przykręcą konstrukcję TUZ-a do ramy ciągnika i podepną węże do jednego obwodu wyjść hydraulicznych tylnych (ale podpięcie jest przed szybko złączką, a nie w, tak że można po zamknięciu zaworem węży od przedniego TUZ użytkować ten obwód hydrauliczny na tyle ciągnika), a jak to wygląda przy fabrycznym montażu?

Gościu z kolei z Kuboty mówił mi, że sterowanie przedniego TUZ-a mogą mi zrobić w dżojstiku od ładowacza czołowego. 

Można zasilić przedni tuz z elektrozaworu międzyosiowego (dodatkowa dopłata). Wtedy masz też przyciski z przodu - przy przednim tuzie, do sterowania nim. A w kabinie można sterować sobie przednim tuzem z dżojstika a mogą być ich i dwa. Na etapie konfiguracji trzeba wtedy wybrać co i jak.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

Nie musi być zasilany przedni TUZ z miedzyosiowego zeby byly przyciski to nie ma nic wspolnego .

W fabrycznie montowanym TUZie znajomy dostał kable przykrecone z tyłu zamiast szybkozłączek... podobno dealer ma mu przerobic zeby było z zaworami i 4 para gniazd...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danex
      Witam
       
      Jeśli macie jakieś cenniki kombajnów zbożowych to wrzucajcie. najbardziej zależy mi nA JD
       
      pozdrawiam
    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v