adam0122

Members
  • Ilość treści

    180
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

15 Good

8 obserwujących

O adam0122

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 22.01.1992

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2100 wyświetleń profilu
  1. Tomek15h to oferta super u mnie takie ceny są nie osiągalne, ja Steyra 4125 profi classic bez elektrozaworów i ze skrzynią 16x16 miałem wycenionego na 261 i już ani złotówki niżej. Aż jestem zaskoczony taką ofertą. Mickas092 próbuj może coś Ci się uda utargować ja miałem porównywalne oferty. Ostatecznie zdecydowałem się na NH T6.175, o którym pisałem wcześniej, dealer dołożył obciążnik i zamontuje radio z bluetooth, a ja mu jeszcze tysiąc dołożyłem i ciągnik czeka na odbiór, wcześniej zapomniałem dodać że jest na ogumieniu Michelin (to chyba dobrze).
  2. Sam mówiłeś że podzespołami. Na początku przedstawiciela też zagadywałem, że skąd taka różnica w cenie jak to tylko jeden model wyżej, a on że się różni podzespołami. Najlepiej to przestudiować jakąś instrukcje od nich, bo tak to każdy plecie jak mu pasuje.
  3. W 145 przy skrzyni EC jest taki sam jak w 125, czyli stały joystick ten pomarańczowy i pod osłona regulacja tylniego TUZ i głowy nie dam, ale chyba ustawianie czułości poślizgu kół do opcji z automatycznym napędem przednim, ale tu na 100% nie jestem pewien.
  4. To tak: T6.125 Standardt plus: + amortyzowana kabina + automatyczna stabilizacja tylnego TUZ + przedni TUZ + 3 para hydrauliki (dwie to standard) + skrzynia EC 17/16 ECO + pompa 113l/min = 240 tys. netto T6.145 z tym samym wyposażeniem = 256 tys. netto T6.145 DC wyposażenie jak wyżej, ale skrzynia DC = 270 tys. netto W tamtym tygodniu w podobnej specyfikacji (skrzynia 16/16) CASE Maxxum 125 = ok. 249 tys. Jesli chodzi o prędkości WOM to NH ma w standardzie 540/540E/100, wspornik pod obciążniki, czyli jak rozumiem to jest miejsce z przodu na balast to też jest standardem wg. mnie. Niebawem przyjeżdża przedstawiciel NH i chyba będziemy dogadywać sprawę tego T6.175 DC bo jest w dobrych pieniążkach dostępny. Jeśli chodzi o monitorek to on ma taki jak przy skrzyni EC malutki ekran na podłokietniku.
  5. Myślę cisnąć do równych 250 tys. i już u nich dokupić obciążnik tak z 800 kg, ale betonowy.
  6. Nie, 7,5 MTH, bo był na targach i po placu zainteresowani jeździli. Zarejestrowany w moim przypadku odpada.
  7. Dzisiaj odwiedziłem dealera NH i zebrałem oferty na T6.125 i T6.145 o nich napiszę później. Ale tak na świeżo to propozycja dealera na model T6.175 z 2018 roku, z października za 258 tys. netto. Po krótce wyposażenie to: - amortyzowana oś - kabina amortyzowana - 4 pary wyjść hydraulicznych mechanicznych - przedni TUZ podłączony pod jedną parę wyjść hydraulicznych - skrzynia DC (czarno-biały monitorek) 24x24, pełny podłokietnik - fotel skórzany, podgrzewany, pneumatycznie regulowany, z odchylanym zagłówkiem (chyba ten najlepszy, ale na sto procent nie wiem) - pompa 120l, wzmocniony podnośnik, automatyczne blokowanie podnośnika - 2 pamięci prędkości obrotów silnika, funkcja sekwencji na uwrociu - zapamiętywanie kolejnych czynności - joystick ze wszystkimi przyciskami, ale nie wszystkie teraz są obsługiwane (np. automatyczne prowadzenie, które wymaga GPS) Jak myślicie, warto??? Czy jeszcze go targować?
  8. S czyli ogólnie ElectroCommand czy chodzi Ci tylko o model T6.125S? No masz rację, ale to i nawet lepiej, bo do ciągnika będę dobierał ładowacz czołowy i tu taj akurat większa pompa będzie na plus. Do EC i tak bym brał tą mocniejszą, która jest w opcji. Jak różnica będzie 10 tys. to temat do zastanowienia. To teraz pytanie za 100, jakbyś miał wybierać między EC z amort. osią, a DC bez amort. osi to co był wybrał? Nie ma opcji jedno + drugie :-), bo budżet nie pozwala.
  9. Będę negocjował T6.125 i T6.145 i chcę się pokusić i zapytać o ile będzie droższy T6.145 DC na podstawowej skrzyni bez monitora i elektrozaworów.
  10. W zależności od przedstawiciela, ale mówią od 10 do 16, a jeden to powiedział mi nawet 22 to się uśmiechnąłem do niego (NH, Steyr, Case). W JD i Claas liczą ok. 20. Ariona 440 Cis w poniedziałek miałem wycenionego na 261 z szyber dachem, przednim TUZ'em, ale bez ośki. Jutro jadę do NH, będzie to drugie podejście od początku maja, a po wprowadzeniu promocji więc zobaczymy co powiedzą. Choć w rozmowie jak powiedziałem, że ceny sie zmieniły bo macie promocję to Pani na to że na wybrane modele i nie wie czy coś uda się jeszcze zrobić :-).
  11. adam0122

    Case maxxum 115

    Najważniejsze to napisz czy masz miękką oś, a jak nie to dlaczego nie wziąłeś? Bo na bank takie pytanie padnie :-).
  12. Jest coś takiego jak ciągnik bez miękkiej osi. Jest tez coś takiego jak za duży ciągnik. Nie mierz wszystkich swoja miarą myślenia. Nie wszyscy wszyscy będą powiększać w nieskończoność gospodarstwa, niektóry po prostu nie mają takiej możliwości cena gruntu vs jego powierzchnia. Nie raz bezsensu jest przepłacać za ciągnik, którego się nie wykorzysta. Wracając do Maxxuma 125, to po wprowadzeniu promocji tydzień temu przedstawiciel wycenił mi go na 241, oczywiście większość parametrów w podstawie, ale ma przedni tuz i klimatyzację. Opony 480/600, skrzynię 16x16 40 km/h. No i oczywiście nie posiada wspaniałego komfortu jakim jest miękka oś, ale ma kabinę na amortyzacji sprężynowej.
  13. Za tą kwotę to masz Maxxum'a w podstawowej wersji. Nie koniecznie dołożyć i brać większego, bo to zależy do czego Ci potrzebny ciągnik. W obejściu bardziej Ci się sprawdzi Luxxum, ale już jeśli to ma być główny koń pociągowy to lepszy większy. Pytanie czy do większego będziesz miał maszyny. Drugie pytanie jakiej powierzchni masz gospodarstwo i czy będziesz ostro je powiększał. Myślę że do 40 ha spokojnie starczy Luxxum i też powinieneś być zadowolony. Targuj go do 220 tys. (przynajmniej spróbuj).
  14. Panowie podpowiedzcie, czy z modelami T6.125, T6.145 i Maxxum 115-125 można porównywać Claas'a Ariona 440, czy bardziej odpowiednikiem tych modeli jest Arion 510? czy w ogóle rozważać Claas'a - awaryjność, koszty serwisowania itp.? Czyngis-chan ja wczoraj na ciągnik z placu, który przyjechał tydzień temu Steyr 4125 dostałem ofertę na 261 tys. netto w wyposażeniu takim jakie opisałeś przy Case, z tym że skrzynia 17x16 i odblokowana do 50 km/h więc myślę, że dobrą cenę dostałeś.
  15. Na tył 600 to standard, a na przód to widzę że koledze zwiększyli z 480 na 520. Te nowe już tak chyba nie wyją ;-). A te obciążniki to na tylne koła, czy balast na przodek 0,9t w tej cenie dają?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.