Zaloguj się, aby obserwować  
audi80b4

belarus 952 wysunięcie ramion

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
audi80b4    1

mam belarusa 952 i zastanawiam się nad wysunięciem ramion cięgieł są one teraz na środku gdy je wysune na maxa jest to 8 cm jaki będzie miało to wpływ na udzwig bo mam pług akpila obrotowego i przy podnoszeniu ta wierzyczka jest bardzo blisko kabiny i przez to wyżej nie podniose a kółko mi chaczy o ziemie a jak bym ramiona wysunął o 8 cm to by wierzyczka pługa była dalej i bym móg wyżej podnieść i by nie chaczyła

 

pług waży 1150 kg jaki to ma wpływ na udzwig ( belarus na dwóch siłownikach 4.5 t udzwigu) i czy te ramiona nie pękną jak będą wysnięte bardziej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Im dłuższe cięgna tym udźwig mniejszy ale można przestawić wieszaki: im dalej od ciągnika tym większy udźwig lecz mniejszy skok. Pokombinuj wiele pracy to nie kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Myśle że nic nie powinno się stać z podnośnikiem i ramionami bo jedno i drugie sami wiemy ze jest mocne bo to Rosja gniocja nie łamiocja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

tylko jak ja przestawiłem ( wydłużyłem ramiona) to cięgło było za krótkie potem heh xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

z cięgłem nie będzie problemu bo mam dłuższe od ruskiego w garażu od 120 tylko ze te cięgła ruskie mają dziury i zastanaiwam się czy na dziurze czasem niepuści

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja do 82 dorobiłem całe nowe dłuższe z 10 cm może więcej, i na hakach. Żałuję że ja sprzedałem z ciągnikiem, bo gość ich nie potrzebował. Załóż z 1614 bo 912 są krótsze, albo zrób nowe. U mnie nie było problemów z podnoszeniem, ale: miałem podniesione ciśnienie do 200 bar, bardziej ze względu na tura. Zgiołem jedno cięgło górne przy siewniku nawozowym z prawie 2 tonami nawozu. U kuzyna pękł i założył wzmocnione, i ma lagi z 1614. Raz pękł mi prawy wieszak z przekładnią, ale to raczej była inna przyczyna.

Wolałem dłuższe bo lepszy dostęp jest z tyłu, i łącznik centralny jest z 912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj