Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam :)

Jestem Posiadaczem Case jx 70 dealer powiedział mi ze aby go dotrzec trzeba zrobic 50 motogodzin i chciałem sie zapytac czy te motogodziny nalezy np zrobic tak na luzie tzn jeżdząc z małymi ładunkami czy np mozna juz mu dawac popalic troszke, mam zrobione 20 motogodzin :) a chciałem na wiosne juz go w pełni wytestowac :D i dlatego chce go dotrzec na tip top. Pozdrawiam :)

Edytowane przez kamzie1
Opublikowano (edytowane)

Może ktoś mi powiedziec ile tak naprawde ma mocy case jx 80 z 2008 z pojemnoscia 3.9 l ??

Edytowane przez pylek
Opublikowano

a jak sie kupuje nowego case to w zestawie cos jeszcze jest np

bolce ciegło do osprzetu i takie tam moze mi kos powiedziec??

Ja jak brałem new Hollanda td odpowiednika jx to bolec i górny łącznik miałem razem w ciągniku za nic nie musiałem dopłacać ;)

Opublikowano

Nie przesadzajcie. Nawet, jak nie ma to mówisz dla sprzedawcy i dołoży. Przecież przy takiej sumie nie będzie się szczypał o 100 czy 300 zł. Tylko trzeba się upomnieć.

Opublikowano

a jak sie kupuje nowego case to w zestawie cos jeszcze jest np

bolce ciegło do osprzetu i takie tam moze mi kos powiedziec??

 

Lucio ja jak kupowałem w grudniu jx 70 to wszystko miałem w cenie :D dopłacałem tylko za klimatyzacje :)

Opublikowano

No koledzy co wy na to?

Wczoraj postanowiłem odpalić proximę 6441 rocznik 2005 po dłuższym postoju (od jesieni).

W baku na dnie paliwa i to letniego. Zima na podhalu i siarczyste mrozy czwarty tydzień-średnio 30 stopni. Myślałem że zamarzł, podgrzewam świece - razy 3 na wszelki wypadek, palę, a ten na dotyk zapalił w pół sekundy, jakby dopiero co pracował i miał ciepły silnik. Naprawdę miła niespodzianka. Ale w sumie ostatnimi laty tak mi palił, ale pracowałem nim w zimie i przepalałem go średnio raz na tydzień.

Tym razem stał od jesieni bo mam nowego case'a JX70 rocznik 2011 i nim pracuję.

No i ten pomino że jest często uruchamiany ma problemy żeby odpalić - trzeba go piłować, aż paliwo dojdzie. Paliwo zimowe+domieszka i przepalanie nie pomaga. Już akumulator siada bo trzeba potrzymać aż załapie - i tak z 8 razy. Mówiąc krótko rozczarowanie w przypadku Case'a i bardzo miła niespodzianka w przypadku proximy.

Aha różnica tylko taka, że zetor stoi w blaszaku a case jedynie zadaszony.

Opublikowano

mój nh t5040 silnik 4,5l pali praktycznie od strzała nawet po nocy gdy było -30. problem jedynie z paliwem i blokujacy filtr :( zapalał i po kilku minutach kaput i 3 godziny walki z filtrami, paliwem itd. :) do -25 było dobre :)

Opublikowano

na letnim coś mi się wierzyć nie chce przy takiej temp to z paliwa letniego robi się gęsty syrop i to nie wiem jakim prawem chodzić ma:O my przed mrozami też letnia mieliśmy ale z 15 litrów zostało i do pełna zimowego było dolane. U nas case stał z 2tyg nie ruszany a jak poszedłem odpalić podgrzałem świeczke i od razu odpalił tak jak by było z 20 na plusie. Co do odpowietrzania JX to trzeba też trochę się pobawić:/

Opublikowano

3512 i podobne ze zbiornikiem nas silnikiem moga chodzic na letnim :) Aby tylko zapalił i nie zdarzył zapchac filtra przed rozgrzaniem paliwa w baku :) z letniego wydziela sie parafina a nie robi sie syrop jak piszesz. Własnie ta parafiona to jedyny problem w paliwie .

Opublikowano

Witam moj jx odpala bez problemowo pdgrzeje go i pali od strzała a co do letniego paliwa to w cuda nie wierze ze przy -30 odpalił tym bardzej ze zetor ma zbiornik pod kabina jakim cudem ta smietane zaciagneła do pompy ja zeszłej zimy miałem pełen bak letniego nie powiem odpalił ale pochodził z minute i zgas całe paliwo wypompowałem z baku wlałem zimowe filtry nowe i cało zime palił bez problemu

Opublikowano

Oj niewierni Tomasze. Jaki miałbym interes żeby bajki opisywać na forum. Chciałem sie z wami podzielić niecodzienną sytuacją bo dla mnie to też było zaskoczenie. Aha te ciągniki są moje, a nie jakiegoś kolegi czy sąsiada, o których nieraz agroforumowicze piszą zasłyszane historie, jakby to był ich sprzęt.

Opublikowano

Witam kolegów.Od listopada posiadam jx 90 .ma obecnie 47 mtg.pali w mrozy na dotyk,zaciekawiło mnie jednak dziś czemu nie grzeje ogrzewanie na małych obrotach silnika.Zajrzałem pod maske ..........zbiorniczek wyrownawczy pełen +ślady wycieków płynu,po odkręceniu korka od chłodnicy okazalo sie ze jest tam cisnienie i wyrzuciło mi około 300-400 ml płynu.Dla mnie takie objawy o uszczelka pod głowicą ,ale toż to nowy traktor,ma ktoś pomysł co to może byc?Zgłosiłem do serwisu więc sie okaze jednak nie daje mi to spokoju. pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v