Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wytłumacz mi o co chodzi z tym ustawieniem wtrsykiwaczy i turbo :blink: jeżeli są takie same jak w wyższych modelach?

 

dlaczego uważasz żę ten tuning jest mało opłacalny? i dlaczego przyrostu mocy nie odczuje?

 

a co do hamowni co nie spodziewam sie 60km tylko coś w przedziale 50-55km (wyczytałem w instrukcji albo na stronie iveco żę moc tej jednostki to 54km) i jestem tego swiadomy.

Opublikowano

Koledze chodzi o to iż te same wtryskiwacze czy turbina mogą być inaczej ustawione, co do wtryskiwaczy to watpię by posiadały inne ustawienia skoro są sprzedawane do wszystkich modeli z tymi samymi numerami katalogowymi. Turbina może rzeczywiście posiadać większe ciśnienie doładowania. Co do zmian dokonanych przez "regulację" to ja się raczej nie obawiam, jeżdże samochodem po zmianie oprogramowania, mniej pali a znacznie lepiej chodzi. Myślę iż podobnie jest tutaj, przeciez ten silnik posiadając większą moc, posiada mniejsze jednostkowe zużycie paliwa, ta 60 jest tylko oszczędna przy lekkich pracach: opryskiwacz, rozsiewacz itp. Przy większym obciążeniu pali już całkiem sporo. Ponieważ nie ma innych różnic w budowie silników, zmiana ustawień pompy i ewentualnie turbiny na takie jakie posiadają ciagniki większej mocy z tym samym silnikiem, musi spowodować wzrost mocy i uzyskanie parametrów pracy modeli mocniejszych.

Opublikowano

co do turbiny to mi sie wydaje żę jak zwiekszymy dawke paliwa na pompie to i turbo bedzie miało wieksze ciśąnienie doładowujące ponieważ bedzie wiecej spalin które ją napedzają :rolleyes:

 

chyba dobrze rozumiem ?

Opublikowano (edytowane)

Mi też się wydaje, że lepiej dac sobie spokój z podnoszeniem mocy w ten sposób. Wszytskie te rzeczy o których wczesniej inny wspomnieli są drogie i chyba nie warte tej podniesionej mocy.

I moje pytanie - widział ktoś kiedyś hamownie dla ciągników?? albo na normalnej hamowni ciągnik? Bo nie wierze w to żeby zhamować ciagnik komputerem.

Edytowane przez pic2ek
Opublikowano

Mi też się wydaje, że lepiej dac sobie spokój z podnoszeniem mocy w ten sposób. Wszytskie te rzeczy o których wczesniej inny wspomnieli są drogie i chyba nie warte tej podniesionej mocy.

I moje pytanie - widział ktoś kiedyś hamownie dla ciągników?? albo na normalnej hamowni ciągnik? Bo nie wierze w to żeby zhamować ciagnik komputerem.

 

kolego co do opłacalności danego zabiegu to bym niebył taki pesymistą np. koszt nawet niech siega 3 tys. przy podnieśieniu mocy o 10km a podczas zakupu ciagnika za model o 10km mocniejszy trzeba zapłacić ok. 8tys. wiecej.

 

komputerem samym sie nieda zhamować, jest dotego potrzebna hamownia podpinana do tylnego wom.

Opublikowano

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazuja ze jx-y 60 i 70 maja te same najistotniejsze elementy: wtryski, pompy, sprzegla, przekladnie itp. nawet turbo ma pewnie takie samo doladowanie przy czym 60tka pracuje po prostu przy wiekszym nadmiarze powietrza.

 

Moim zdaniem w tym przypadku jest latwiej podniesc moc niz w silnikach z elektronicznym sterowaniem. Jedyne co trzeba zrobic to zwiekszyc dawke paliwa w calym zakresie obrotow i obserwowac co hamownia pokazuje i wszystko w tym temacie. Nie trzeba wgrywac specjalistycznych programow z nowymi mapami czy tez urzadzen oszukujacych komputer. Wada jest oczywiscie niemoznosc powrotu do poprzednich ustawien.

 

Moim zdaniem to swietna sprawa. Po co placic wiecej CNH za ten sam produkt ktory rozni sie o cwierc obrotu srubokreta?Sam nosze sie z zamiarem podkrecenia jx90.

 

Czy jx 80 oprocz mocniejszej przedniej osi ma cos innego mocniejscego?sprzeglo np?

Opublikowano

Panowie mam dylemat na tamat wyboru ciągnika jx95 czy też PolmotH ten 102KM. Co proponujecie??

Mam agregat upr-siewny bierny 3m z Brodnicy (1560kg) i ten traktor by przy tym chodził. Da radę??

Czy może polecicie coś innego w granicach 110tys netto??

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam dylemat na tamat wyboru ciągnika jx95 czy też PolmotH ten 102KM. Co proponujecie??

Mam agregat upr-siewny bierny 3m z Brodnicy (1560kg) i ten traktor by przy tym chodził. Da radę??

Czy może polecicie coś innego w granicach 110tys netto??

 

Ten Jx może mieć problemy z tym agregatem. Gdzieś na tym forum czytałem, że cięzko miał unieść agregat coś koło 1300 kg, ale poszukaj jeszcze tych postów. Polmot jest cięższy, trochę mocniejszy i ma wprowadzić (lub już wprowadził) wzmocnione podnośniki 4200 kg zamiast 3700, więc w tym przypadku powinien się lepiej sprawdzić. Sam stoję przed podobnym wyborem i chyba wybiorę właśnie Polmota.

Edytowane przez wedelowy
Opublikowano

Kurcze z tym POLMOTEM chyba bym się zastanowił. Kolegi teściu kupił POLMOTA wystawowego z Kielc i trochę bluźni na niego:

1. coś przy baku zardzewiało już i wymieniali.,

2. i najgorsze ze w przednim moście cos bardzo trzeszczy, był serwis parę razy i stwierdzili, ze dopóki się nie rozwali to niech jeździ. A się wymieni na gwarancji.

Jednym słowem albo mu się egzemplarz felerny trafił albo niestety z nimi coś jest nie tak.

Opublikowano

Ja kupiłem w sierpniu JX70 z TURem Pol-mot i zestaw jest świetny. Dobrze że się nie zastanawiałem i wziąłem taki jaki właśnie przyszedł. Właściwie ma wszystko co chciałem za wyjątkiem obrotów wałka 540/1000 - ma 540/750. Dziś bym zapłacił dużo drożej i jeszcze by go nie było bo są problemy z dostawami. Dilerzy nabierają wody w usta bo nie realizują deklarowanych dostaw.

Ciągniczek super i ekonomiczny. Tur pracuje jak zachodni. Dobra kompozycja.

Opublikowano

Case JX70 posiada między innymi klimę, rewers mechaniczny, radio CD, 4 reflektory z tyłu, dodatkowe halogeny przy reflektorach przednich, pełne obciążenie przód, obciążenie kół tylnich, podnośnik hakowy, drążek hakowy, szerokie ogumienie, siedzenie pneumatyczne, 2 prędkości wałka oraz wszystko to co w standardzie - cena netto 105 tysięcy.

TUR 4 Pol-mot, 3-sekcje na joystick, udźwig nominalny 1200kg, amortyzowany, szybkosprzęg, wysokość podnoszenia 3,6m, w kolorze ciągnika, osprzęt: 4 sztuki-chwytak do bel, krokodyl 1,5m, szufla 1,8m, widły do palet z zębami kutymi do kostek słomy - cena netto 30tysiecy.

Do tego wziąłem sobie jeszcze zgrabiarkę Samasz 3,5metra z dodatkowym kołem z przodu za 11 tysięcy brutto.

Super sprzęt, polecam wszystkim. Brałem w Ursonie we Włosienicy k. Oświęcimia. W cenie ciąnika miałem jeszcze pierwszy przegląd.

Opublikowano

Witam wszystkich w tym tyg przyjezdza do mnie przedstawiciel ciagników case i mam zamiar kupić ciagnik jx90

chciał bym sie dowiedziec ile teraz taki ciagnik kosztuje full opcja(klima pneumo obciazenia itp.) bo nie chce przepłacić

ile tak koło mozna wynegocjowac ceny

Opublikowano

Witam :)

Od kilku dni jestem włascicielem case jx 70 silnik Iveco 4 cyl. i mam pytanie czy macie moze panowie jakies informacje ile wynosi jego spalanie bo nigdzie nie moge tego znalesc :( a wydaje mi sie ze troszke za duzo sobie pociaga ze zbiorniczka :( Z góry dzięki :)

Pozdrawiam

Opublikowano

A jeszcze jedno silniki. Obecnie wszystkie ciągniki Case to IVECO, jedynie Magnum i wyższe modele Steigera to Cummins.

JX niestety nie ma najnowszej konstrukcji silnika tylko starszy 3,9 litra wcześniej był też montowany w serii JXU ale obecnie zastąpiono go 4,5l IVECO z najnowszej generacji no i jest to już naprawdę dobry silnik. Na stronach Iveco nie znalazłem opisu co do silnika z JX a są opisy do innych ale najnowszej generacji. Moim zadaniem obecnie jedne z lepszych silników na rynku nie ustępują innym markom.

Pzdr

iveko silniki so ok sam posiadam 2 auta i case jx 95 i latam caly czas na poliwie rosja i nic sie nie dziejm case mam 2 lata pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v