Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

gdzieś 130 tyś netto z przednim TUZ. Dokładna cenę muszę jeszcze dogadać. Za rewers hydrauliczny 5-6 tyś później ma być drożej podobno. Tutaj dali podobno promocyjną cenę za rewers jako że to pierwsza ich partia takich ciągników do polski

Opublikowano

Rewers EH w JX/TD5000 to taki nie do końca EH... Mi diler go odradzał co prawda nie dosłownie, ale tak bardziej okrężną drogą. Tam jest to samo sprzęgło co przy zwykłym rewersie tylko samo sterowanie/załączanie sprzęgła odbywa się hydraulicznie i zmiana kierunku tak samo. Nie wiem dokładnie czy po załączeniu jest jakaś linka co zmienia go czy tez odbywa się to bardziej hydraulicznie, jakoś mnie wystraszyło jak diler zaczął mi o tym opowiadać i odpuściłem sobie zagłębianie w temat. 6 tysięcy za takie "udoskonalenie" to przesada. Ja byłem tym zainteresowany bo myślałem że będzie mokre sprzęgło, tak to porażka moim zdaniem ;)

Opublikowano

Mi dosłownie odradzał. Tylko ja słyszałem od jednego że jest własnie suche to samo sprzęgło i załącza się po prostu inaczej a drugi pan mówił ze jest mokre tylko nie ma w tym elektryki

Opublikowano

@maciek to chyba katalogowo te 130tys netto? Mi za JX80 z klimą i obciążnikami katalogowo powiedział 135 tys brutto, chyba aż tak dużej różnicy nie ma? Z wiosny katalog mam to tam róznica w cenie netto między 80 a 95 jest ~8tys.

 

Takie sterowanie to można z czasem sobie samemu dorobić, w galerii można znaleźć jak przy różnych ciągnikach sobie dorabiali załączanie sprzęgła przez guzik, a to prawie na jedno wyjdzie(tylko stare miejsce rewersu zostanie i guzik do wciskania by był)a cenowo to jak ktoś ma smykałkę to pewnie w groszach by się zmieścił z taką przeróbką ;)

Opublikowano

Mogłem się pomylić. Ale jakieś wzrosty cen były przez to że wnioski ruszyły

 

Ja na pewno nie umiem tak ulepszać sobie sprzętu, zależało mi na mokrym sprzęgle ale skoro tak to nie opłaca mi się dopłacać kasy za to. Po za tym nie umieją powiedzieć kiedy te ciągniki z rewersem będą u nich dostępne, mój powinien być w październiku

Opublikowano

Tech-pom Krzywonoś i jeszcze jeden niezależny importer Case. Obydwaj to samo mówili(przy czym niezależny nie odradzał ;p). A widziałeś ciagnik z tym sprzęgłem? Po niedzieli jadę do dilera i mam nadzieję że będą takiego mieć na placu.

Ale trzeba przyznać że całe opakowanie dźwigni jak i sama dźwignia trochę dziwnie wyglądają i to może budzić wątpliwości....

Opublikowano

Ja widziałem to zdjęcie z NH tylko, osobiście nie miałem okazji mówili mi że w Krzywonosi go jeszcze nie mają żeby zobaczyć. Jedyne co to dzwoniłem do NH dowiedzieć się jak u nich sprawa wygląda z tym sprzęgłem i mają mieć go niby za miesiąc do obejrzenia. Miałem dziś się spotkać z panem z Techpomu i dowiedzieć więcej ale są dość niesłowni i musze czekać do soboty.

Opublikowano

Jak byłem 2 tygodnie temu w Płonsku to usłyszałem że TD nie można jeszcze zamówić z rewersem EH i tyle rozmowy na ten temat było. A co co case to jak wyżej napisałem. Widocznie brak czekać aż będą stały na placach i się w końcu wyjaśni ;)

Opublikowano

Mój 6 października miał wjechać na taśmę 3 tyg i u mnie miał być na podwórku. A jak terasz pytasz nic nie wiedzą . A czekać znów długo też nie mogę ze względu na finansowanie. No ale jak będą to na pewno się wyjaśni wszystko :)

Opublikowano

chec zwiekszyć moc mojego jx i moje pytanie brzmi w jaki sposób ten zabieg wykonać, może ktoś już taki zabieg wykonywał.

 

znacie jakieś firmy które sie tym zajmują profesionalnie?

Opublikowano

JX posiadają pompy sterowane mechanicznie i myślę iż firm zajmujących się profesjonalnie podwyższaniem mocy w takich ciągnikach jest mało, teraz wszyscy chętnie podnoszą moc przez zmianę oprogramowania. Sam też poszukuję takiej firmy i też mam z tym problem.

Opublikowano

własnie wiem żę jest łatwiej podnieść moc w ciagnikach z elektronicznym sterowaniem pompy ponieważ jest wiecej firm tym sie zajmujacych.

 

a z mechaniczna pompa jest już troche gorzej :( i samemu trzeba szukać jakiś mechaników

Opublikowano

te firmy zajmują sie elektronicznym tuningiem (chip tuning) :P

 

a mi chodzi o tuning mechaniczny :D

 

ale dzieki za chęci

 

mój JX ma silnik o poj. 3.2l i sprawdziłem ile najwiecej do sie z niego wycisnąć a mianowicie 88km(quantum v/n) :blink:

 

ale mi raczej chodzi o podwyższenie mocy o 10-15km z jx 60 żęby nie narazić sie na takie rzeczy jak spalenie sprzegła itp.

 

sprawdzałem jakie podzespoły mają wiksze jx 70 80 (turbo, wtryskiwacze, pompa paliwowa) to tylko pompa ma inny numer ale jest to spowodowane wiekszym dawkowaniem paliwa a technicznie to samo.

 

co jeszcze ma znaczenie w uzyskaniu wiekszej mocy? i jak to sprawdzić zmienić itp?

Opublikowano

Widzę "Endurak" że obaj mamy ten sam sprzęt i ten sam cel: podnieść moc w JX 60. Moja maszyna jest jeszcze na gwarancji i do wiosny muszę jeszcze dać sobie na wstrzymanie. Pytałem już wcześniej na forum czy ktoś zwiększał moc w JX, ale cisza. Rozmawiałem na ten temat z mechanikiem podczas przeglądu i z chłopakami na targach, wszyscy mowili że należy wymontować pompę i oddać do przeregulowania w serwisie Boscha. Osobiście ten pomysł średni mi się podoba, po pierwsze nie wymontuję sam pompy, po drugie podczas montazu jej właściwie nie ustawię oraz nie będę wiedział tak do końca ile ciągnik ma mocy. Wolę chyba przeprowadzić regulację pompy na ciagniku z badaniem jego mocy na hamowni. Problem tylko w znalezieniu firmy która takie rzeczy robi. Muszę Ci powiedzieć że ja również spędziłem wiele godzin przed katalogami ciągników JX i też nie zauważyłem rożnic w budowie silnika poza pompą a właściwie to jej ustawieniami. Poźniejsze moje rozmowy potwierdziły fakt iż roznica w mocy wynika tylko z innych ustawień silników.

Może razem uda nam się ustalić jak dobrze z 60 zrobić coś wiecej.

Opublikowano

@HORTUS, @ENDURAK91

weź jeszcze pod uwagę korektę wtryskiwaczy i ciśnienia doładowania turbiny. Wątpię, żeby były tak samo ustawione.

Swoją drogą uważam, że to mało opłacalny tuning. Przyrostu mocy prawie nie odczujesz, a dojdą same koszty. Większe spalanie i wzrasta ryzyko awarii samej pompy lub sprzęgła, które i tak jest w tych modelach nie za ciekawe. Nie wspominając o linkach sprzęgła i wałka, które trzeba cały czas podciągać.

Ja, nie pozwolił bym bez powodu grzebać w bebechach mojej nowej pompy nikomu, nawet fachowcom z szacownego serwisu Boscha.

Zupełnie inną sprawą jest zmiana oprogramowania, bo jest pod większą kontrolą i łatwo wrócić do ustawień fabrycznych. Co nie jest łatwe, jak coś rozkręcasz kilka razy.

Ale, to tylko moje zdanie....

 

PS nie zdziw się na hamowni, jak ciągnik nie będzie miał 60koników, ponieważ częstą praktyką jest podawanie mocy silnika z hamowni ale... bez osprzętu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v