Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spiłuj jeden ząbek by powstało drugie takie samo szerokie miejsce na sprzęgiełku i tym nowym naceluj przy wkładaniu. Uzyskasz przesunięcie i ponowną możliwość regulowania pochyleniem pompy. Tylko spiłuj z dobrej strony i odsuń się od starego miejsca o ząbek, czyli spiłuj drugiego ząbka.

Opublikowano

Dokładnie. Możliwe że tryba są wyrobione i brakuje już regulacji do skorygowania tego. Co do rzęcholenia to normalne. Tym się nie przejmuj. Chociaż zdarza się że sypią się łożyska na pośrednim.

A co do wskazówki to może jesteś przewrażliwiony? Proponuje to zignorować i jeździć dalej. Zobaczysz co się stanie. Nawet jak zagotujesz i zareagujesz od razu to stań i zostaw silnik na wolnych obrotach.

Mi mtz jak zasłonie chłodnicę to dosłownie leci do końca zielonego i... staje. pewnie pełne otwarcie termostatu.

Opublikowano (edytowane)

Jutro ponownie sprawdzę kąt według wskazówek, a temperaturę spróbuje zmierzyć miernikiem elektronicznym jak będę orał pod pszenice a do rozrządu zajrzę zimą,od razu sworznie wymienię w przodzie.

Napisze jutro jak to wygląda u mnie z tym zapłonem.

Edytowane przez tomaszbrzoza
Opublikowano (edytowane)

A i mam jeszcze jedno pytanie bo w głowicach prawdopodobnie nie zostały wymienione prowadnice tylko same zawory i docieranie gniazd ale teraz zauważyłem ze jak rano zapale ursuska to po chwili jak mu dodam gazu to lokomotywa czuć olej, przejadę się kawałek i już tego nie ma.Wydaje mi się ze prowadnice puszczaj olej przez noc i jak zapale zawory zaczyna pracować olej wpadnie do komory spalania i jest kolorowo wtedy ^^.[Chyba dobrze wnioskuje]

 

Dzięki za rady.

Edytowane przez tomaszbrzoza
Opublikowano (edytowane)

Witam.

Dziś orałem pod pszenice i sprawdziłem temp. elektronicznym wskaźnikiem wyszło ze po nagrzaniu i zaoraniu tak około 0,5h na głębokość -15-20 cm klasa ziemi 2-3 przy termostacie~82,5 stopnia.

Ogólnie na wskaźniku od c360-3p temp. była tak prawie w połowie [bardziej mniej niż więcej],pompa przestawiona na max do silnika i jest dużo lepiej z temperaturą ponadto ciągnik idzie z trzema skibami i kolczatką tak jak powinien, orałem na dwójce.[Korektę rozrządu zrobię w zimie jak będzie czas,zapłon jest jaszcze o 1,5 -2 cm opóźniony a tak nie może być].

Edytowane przez tomaszbrzoza
Gość Profil usunięty
Opublikowano

No pewnie, że nic nie daje, bo nie masz pojęcia co robisz. Najpierw sprawdź jaki jest rzeczywisty kąt wyprzedzenia wtrysku, jak będzie nieprawidłowy to zabierz się za regulację.

Opublikowano

Ludzie czy wy macie instrukcję od tego tak popularnego ciągnika? No najprostszy silnik diesla 4 garowy chłodzony cieczą jaki może być,w instrukcji jest napisane jak ustawić zapłon,Jeżeli początek wtrysku jest za znakami czyli w górę pompę przechylasz w lewo,jeśli znaki są w dole to pompę przestawiasz o ząbek prawo pod warunkiem że masz dobrze ustawione znaki na rozrządzie I patrzysz na znaki  jeżeli na znakach drgnie paliwo czyli masz dobrze ustawione jest kąt wtrysku 24 stopnie

Opublikowano

A co się spodziewałeś. jedna sprawa piszesz tak że nie wiadomo o co chodzi a druga wszystkie odpowiedzi masz w TYM temacie wystarczy go przeczytać. 

I instrukcja która jest wszechobecna na necie iz jasnym opisem co i jak zrobić. 

Opublikowano
Panowie który ząbek 1 czy 2 trzeba przypiłować żeby można było przekręcić pompę jeszcze do silnika czyli przyspieszyć zapłon?Wiem że to taka metoda na skróty ale póki co nie mam ani czasu ani za bardzo chęci żeby rozbierać wszystko i przestawić o ząbek na rozrządzie( bo pewnie tyle by wystarczyło
 
DSC07015124566.jpg

 

 . Dzisiaj miałem trochę więcej czasu i sprawdziłem kąt początku tłoczenia..
post-447-0-58225200-1493313319_thumb.jpg ruch paliwa jest gdzieś w okolicy tej czerwonej kreski (nawet ciut niżej ) czyli na to wychodzi że zapłon jest za późny...

Na której dokładnie kresce jest prawidłowy kąt początku tłoczenia na tej środkowej?

Opublikowano (edytowane)

Jeśli chcesz piłować na pompie to 1 ząbek, tylko zaznaczyles przed ostatni a to będzie za dużo, jeśli już to ostatni musisz wyciąć i później tak celować żeby tym wycięciem trafić. Wydaje mi się że to też może być za dużo, ja miałem ok 1 cm wcześniej od ciebie i wypilowanie ząbka okazało się za dużo i zapłon był za wczesny, musiałem przesunąć minimalnie wpust w tym trybie o dosłownie 1-1.5mm żeby to wszystko zgrać.

Edytowane przez mario9987

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Michalq66
      Posiadacze i operatorzy CX6080/90 mam pytanie.. jak macie ustawione wiatry/sita na rzepak ? 
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez edi2000
      Same Iron 150,
      Ciągle włączony zapłon, nawet po wymontowaniu stacyjki w ciągniku świecą się kontrolki, można włączyć światła itd.
      Gdy stacyjka na zero: świecą się kontrolki, można włączyć światła, kierunkowskazy itd. Jednak wyświetlacz na słupku pokazuje error i piszczy,
      Gdy stacyjka w pozycji I wyświetlacz się uspokaja wszystko działa poprawnie, można zmieniać biegi na Powershift ...
      Nie odpalałem, ale po przekręceniu stacyjki na max rozrusznik staruje normalnie
    • Przez drukarz
      Panowie  mam problem z ustawieniem pługa kverneland 4-skibowy zagonowy 4x35 rok produkcji 1999. Pług ciągnie Deutz fahr dx 150 a więc duży ciągnik 160 km. I stąd moje pytania czy przy tak dużym ciągniku szerokośc belki zaczepowej ma znaczenie ponieważ nie mogę ustawić pierwszej skiby aby zasypywała bruzdę. Dzięki za wyrozumiałość.Mile widziane jakieś wskazówki. pozdr...

    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v