Zaloguj się, aby obserwować  
TD85D

175.74 vs 180.94

Polecane posty

TD85D    1

Który z renaultów jest lepszy? wiem że za 180.94 przemawia to że jest o 10km mocniejszy i ma elektryczną skrzynie dzięki czemu jest bardziej komfortowy. Ale za to 175.74 posiada manualną skrzynie przez co powinien być mniej awaryjny. A jakie jest wasze zdanie na ten temat ? I czy jeden lub drugi poradził by sobie w 5 obrotowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Dziwi mnie twoje pytanie. 170 KM miało by nie pociągnąć 5 obrotowego?

Co niektórzy na forum chwalą się że 100 konną renią ciągną czwórke obrotową.

Jesli używanego bierzesz to lepiej brać skrzynie mechaniczną, mniejsze koszty naprawy.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
melon10641    1221

A mnie dziwią pytania czy ileś tam koni pociągnie ileś tam skib? Ludzie to wszystko zależy od ziemi jaką macie. Czy jak powiem że u mnie frotka 101KM z obciążnikami z tyłu i 600kg z przodu nie dała rady pociągnąć Tura unii 4*40 (zagonowy) i trzeba było odkręcić ostatni korpus to czy to oznacza że ten traktor więcej nie pociągnie (dodam że to była rędzina) i u siebie też założysz max 3 skiby? Ten traktor nudzi się z tym pługiem na glinie. Są pewne przedziały mocy np 100-140KM do 4 obrotowej 150- do 5 ale czy u Ciebie da rade to musisz sam odpowiedzieć sobie jaką masz glebę.

Dodam jeszcze jeden przykład bo ktoś zaraz wyskoczy że zetor nie ma mocy :D otóż przyjechał gość na pole wujkowi zaorać ale nie miał do czynienia z borowiną. JD 6930premium 5tak obrotówka. Pług w ziemie JD stoi obrócił kołami w miejscu i pojechał do domu :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

jeśli używany to brałbym 175.54 tak jak pisze andrejus a po za tym ja mam 155.54 i w czwórce obrotowej śmiga jak trzeba ale wybór należy do ciebie chyba że lubisz płacić w serwisie bo kalibracja kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Zgadzam się z tobą melon, ale 170 KM to już b. dużo i z pewnością da sobie radę.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2
Co niektórzy na forum chwalą się że 100 konną renią ciągną czwórke obrotową.

ja akurat swoją renią ciągam pług cztero skibowy bez większych problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez einsztain
      Witam, mam problem z aresem 620rz, a mianowicie podczas maksymalnego skętu kołami przestaje działać sprzęgło, ciągnik nie chce ruszyć pomimo włączonego biegu. Wspomaganie również trochę ciężko pracuje a po dodaniu gazu pracuje o wiele lepiej ale mimo to nadal istnieje problem z sprzęgłem. Czy ktoś już miał taki problem i wie co mogło się wydarzyć? 
    • Przez Marecki112
      Witam wszystkich może ktoś wie jak zdemontować kabinę albo chociaż unieść tylna część kabiny są jakieś ukryte śruby czy tylko poduszki przewody i kable ?
    • Przez Ebeebe
      Witam. Pod koniec zeszłego roku zakupiłem właśnie Renault 7514. Podnośnik chodził dobrze, raz na jakiś czas sobie podbił podnośnik do określonej pozycji. Jednak niedawno nagle zaczął puszczać ciśnienie i bardzo szybko podbija do góry, że trzęsie całą kabiną. Być może ktoś wie czym dokładnie jest to spowodowane 
    • Przez misiu1123
      Witam. Temat już przerabiany w renowkach, ale nic nie znalazłem od mojego staruszka. 
      Podnośnik pod obciążeniem się zacina, nie chce opuścić. Dopiero ruszenie dźwignią od hydrauliki spowoduje jego gwałtowne opuszczenie. Gdzie w rozdzielaczu szukać problemu? Mam go na wierzchu  ale nie idzie mi rozebranie go, bo nie wiem w która stronę co ma wyjść, a nie chcę nic tam pokaleczyc. Czy może wiecie, kto regeneruje takie rozdzielacze i jaki to byłby koszt, bo znalazłem nowe rozdzielacze do innych renowek, to cena powaliła mnie na glebę. A może któryś z forumowiczów miałby jakiś schemat podnośnika, oczywiście nie za darmo, bo umarło.  Dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam. Mam problem z półbiegami w renault Ares 710. Mianowicie ciągnik sam sobie zmienia półbiegi, czasem nie chce przerzucić półbiegu tylko musi się chwilę zastanowić, po czym zmieni na dwa półbiegi w dół lub w góre i po chwili zmieni na zadany pół bieg. Nie raz sam z siebie ni z tąd ni zowąd zmieni półbieg (zbije w dół po chwili wrzuci do góry lub na odwrót) Czym może być to spowodowane? Dodam jeszcze że nie raz fiksuje licznik na przykład jade z prędkością 8km po czym licznik  zaczyna wskazywać różne prędkości, dochodzących nawet do 80km/ha, czujnik prędkości napewno działa dobrze ponieważ nie wyłącza przy tym napędu. O co może chodzić z tym wszystkim? Domyślam się że coś z elektryką ale od czego zacząć? Sterowniki?  instalacja?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj