Zaloguj się, aby obserwować  
TD85D

175.74 vs 180.94

Polecane posty

TD85D    1

Który z renaultów jest lepszy? wiem że za 180.94 przemawia to że jest o 10km mocniejszy i ma elektryczną skrzynie dzięki czemu jest bardziej komfortowy. Ale za to 175.74 posiada manualną skrzynie przez co powinien być mniej awaryjny. A jakie jest wasze zdanie na ten temat ? I czy jeden lub drugi poradził by sobie w 5 obrotowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Dziwi mnie twoje pytanie. 170 KM miało by nie pociągnąć 5 obrotowego?

Co niektórzy na forum chwalą się że 100 konną renią ciągną czwórke obrotową.

Jesli używanego bierzesz to lepiej brać skrzynie mechaniczną, mniejsze koszty naprawy.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
melon10641    1219

A mnie dziwią pytania czy ileś tam koni pociągnie ileś tam skib? Ludzie to wszystko zależy od ziemi jaką macie. Czy jak powiem że u mnie frotka 101KM z obciążnikami z tyłu i 600kg z przodu nie dała rady pociągnąć Tura unii 4*40 (zagonowy) i trzeba było odkręcić ostatni korpus to czy to oznacza że ten traktor więcej nie pociągnie (dodam że to była rędzina) i u siebie też założysz max 3 skiby? Ten traktor nudzi się z tym pługiem na glinie. Są pewne przedziały mocy np 100-140KM do 4 obrotowej 150- do 5 ale czy u Ciebie da rade to musisz sam odpowiedzieć sobie jaką masz glebę.

Dodam jeszcze jeden przykład bo ktoś zaraz wyskoczy że zetor nie ma mocy :D otóż przyjechał gość na pole wujkowi zaorać ale nie miał do czynienia z borowiną. JD 6930premium 5tak obrotówka. Pług w ziemie JD stoi obrócił kołami w miejscu i pojechał do domu :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

jeśli używany to brałbym 175.54 tak jak pisze andrejus a po za tym ja mam 155.54 i w czwórce obrotowej śmiga jak trzeba ale wybór należy do ciebie chyba że lubisz płacić w serwisie bo kalibracja kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Zgadzam się z tobą melon, ale 170 KM to już b. dużo i z pewnością da sobie radę.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2
Co niektórzy na forum chwalą się że 100 konną renią ciągną czwórke obrotową.

ja akurat swoją renią ciągam pług cztero skibowy bez większych problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj