Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W instrukcji obsługi zbyt dużo o tym nie jest napisane, wzmacniacz nie raz się przydaje nie powiem, ale ja akurat używam go rzadko, bo dobieram odpowiednie przełożenie i nie widzę potrzeby tego używać, jak mam jechać 2 szosową na wzmacniaczu, to na 4 polowej mam to samo.

 

Ja mam wstawione wałki zamiast wzmacniacza i napewno 4terenowa nie jest odpowiednikiem dwójki szosowej. Czwórka polowa jest odrobinke szybsza od jedynki szosowej widać to przy orce bo zawsze oram na 4polowej a jak mierzyłem czas przejazdu na 1 szosowej to nie było wielkiej różnicy.

Na wiosne zaś będę wstawiał na nowo wzmacniacz niech jest jak fabryka zrobiła

Opublikowano

Witam, u mnie w Zetorze występuje coś takiego, że gdy jadę pod górę to czasami ma tak, że zwolni i a potem przyśpieszy samoczynnie, zastanawiałem się co to może być, ale zauważyłem jeszcze coś takiego, że jak zostawiłem ciągnik na wstecznym i na jedynce z naprawdę niedużej górki to mi zaczynał się staczać w dół, jak dla próby włączyłem czwórkę to zjechał dość szybko.
Czyżby to taśma?
jak trzeba by było regulować to w jaki sposób?

Opublikowano

Nie napisałeś w jakiej pozycji jest dźwignia od wzmacniacza gdy się to dzieje. Czy jest na zającu czy na żółwiu. Jak podczas jazdy na zającu Ci zwalnia to tarczki się ślizgają jeżeli natomiast dzieje się tak na żółwiu to trzeba podciągnąć taśmę.

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie wzmacniacza momentu. Mierzyłem ciśnienie mikropompki na żółwiu wyszło 11bar po przełączeniu na zająca spadło na chwilę do ok 5 bar a po chwili wzrosło do ok 8bar natomiast po załączeniu przedniego napędu spadło do ok 3 bar a po dodaniu gazu wzrosło do ok 7 bar(na zimnym oleju). Niby wszystko działa dobrze tylko po dłuższej pracy sam przełącza na żółwia i nie idzie włączyć zająca natomiast po wyłączeniu przedniego napędu wszystko działa dobrze tzn idzie zmieniać zająca i żółwia dodam że mam wyciek oleju ze sprzęgła przedniego napędu czy to może powodować że ciągnik sam zmienia z zająca na żółwia ?

Opublikowano

Jak masz wyciek w sprzęgle przedniego napędu to spada Ci ciśnienie w całym układzie mikropompki i dlatego ciągnik sam sobie przełącza  z zająca na żółwia. Musisz uszczelnić sprzęgło przedniego napędu i zobaczyć na ile to pomoże. Jak wiele się nie zmieni to mikropompka do wymiany najprawdopodobniej.

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, Pawelek998 napisał:

A czy mógłbyś mi napisać jeśli wiesz jak się za to zabrać co dokładnie trzeba rozebrać i czy dużo z tym roboty jest

Skoro nie wiesz to i tak tego nie zrobisz. Oddaj to do mechanika

Edytowane przez bears
Opublikowano
45 minut temu, Pawelek998 napisał:

W dzisiejszych czasach o mechanika dobrego to ciężko a jak tak wszystko wiesz to nie musisz się wymadrzac bo to nic nie wnosi do tematu 

Katalog części ogólnodostępny a ty się pytasz jak się do tego zabrać. Podać Ci jakie klucze musisz sobie kupić?

Opublikowano
7 godzin temu, Pawelek998 napisał:

Jak ktoś już to robił to wie na co zwrócić uwagę wszystko robię sam i jakoś wszystko działa tylko dobrze wiedzieć na co zwrócić szczególną uwagę

Na palce co by sobie ich nie pokaleczyć

Opublikowano (edytowane)

Dzięki kolego Grabcio za podpowiedź (bo niektórzy piszą tylko po to żeby pisać, a forum jest po to żeby pomagać) a powiedz mi jeszcze jedną rzecz orientujesz się może ile oleju w skrzyni biegu powinno być, bo wyczytałem, że niby ok 45 litrów, a spuściłem olej i bylo ok 25 to zdecydowanie za mało, a na bagnecie był niby stan u kolegi w Zetorze 12111 niby bagnet ten sam, a oleju ma dużo więcej niż stan na miarce. Może tu leży przyczyna, że mi przełącza na żółwia bo jest za mało oleju. Dodam że mam Zetora 16145 skrzynia 3biegowa.

Edytowane przez Pawelek998
Opublikowano

Tak jak piszesz, niski stan oleju też się może do tego przyczyniać, że ciągnik sam przełącza na żółwia. Z tego co pamiętam to do skrzyni i tylnego mostu razem powinno wchodzić około 55 litrów oleju w tym ciągniku.

Opublikowano

posiadam zetor 8011-pisze tutaj bo jest bardziej aktywne forum - kupiłem go w zeszłym roku wzmacniacz działa (sprzedawca twierdził ze jest po remoncie i pokazał faktury na części) - ostatnio pojawił mi się taki problem ciągnik tak po około 3-4 godzinnej ciężkiej pracy i zgaszeniu nie odpala, wygląda to tak jakby rozrusznik nie miał siły zakręcić, po odstaniu z 30 min pali bez problemu, lub jeśli przerzucę na żółwia tez pali, ciągnik ciągle jest na zającu bo mam lekkie ziemie (naprawdę sporadycznie używam żółwia), jeśli to jest wina wzmacniacza to napiszcie co trzeba zrobić?

bo myślałem swego czasu ze mi tłoki puchną (wsadzone jakieś chińskie na sprzedaż)

Opublikowano (edytowane)

Zacznij używać tego żółwia.... ja instrukcji nie czytał bo tez nie mam traktora ale zająca używa się powyżej 1200obr ze wzgl na niskie ciśnienie oleju... i wg mnie przez to może blokować silnik przy odpaleniu bo masz zapięte oba półbiegi w momencie gdy zaczynasz kręcić rozrusznik. Sąsiad gasi i odpala zawsze na żółwiu bo wtedy nie potrzeba tam oleju pod ciśnieniem

 

Edytowane przez lukbold

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez wojtas00
      Witam wszystkich użytkowników agrofoto jak widzicie w temacie mam taki problem-Nie mogę wyłączyć  przodu i włączyć  wzmacniacza.
      pomóżcie mi albo doradźcie co to moze być?????? 
    • Przez Karasio
      Witam! Mam pytanie do czego służy wzmacniacz momentu obrotowego w zetorze 7711?
    • Przez rafal4610
      miałem antene za 15zł i do tego wzmacniacz i było wszystko w porządku. Ale jakie pieniądze taka antena, więc jej żywot sie skończył Kupiłem drugą za 30zł i tu pojawia sie problem. Gdy podłącze ją bez wzmacniacza to odbiór jest ok, ale zdarzają sie zakłócenia więc założyłem wzmacniacz. Ku mojemu zdziwieniu radio zaczęło trzeszczeć. Gdy chwyce ręką za jaką kolwiek część anteny to trzeszczenie znika, a radio odbiera bardzo ładnie. Czym to może być spowodowane ? Moge chwycić za gumową, plastikową część anteny i problem znika.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, z ZTSa po rozgrzaniu robi mi się automat i przedni napęd traci na funkcjonalności a mianowicie ciągnik jak popracuje to sam sobie z zająca na żółwia przełącza poniżej 1000obr/min jak dodaje gazu to z powrotem włącza się zając i dodatkowo przedni napęd się rozłąćza przy obciążeniu i niższych obrotach, i jak włączę WOM na niezależny to kręci się bez włączenia tej dźwigni przy kierownicy. czy to głównym winowajcą jest ROZDZIELACZ wzmacniacza momentu ten pod podłogą??? chciałbym się upewnić. ciągnik ma wszystkie nowe pompy, przystawka od napędu jest zregenerowana, nowa mikropompa, nowa taśma od wzmacniacza, zmienione pierścienie na siłowniczku włączającym żółwia. pozdrawiam
    • Przez Kamil0012
      Witam. Tak jak w temace niedawno kupilem mf 698 turbo z hydraulicznym zalaczanem pólbiegu ( czy przyspieszacza, roznie to nazywaja). Problem polega na tym ze jak mam ta dzwignie pod kierownica zalaczona na + to czuje jak ciagnik najpierw ladnie przyspiesza a za jakies 5sekund sam zwalnia i tak w kolko, nie zaleznie czy jade rowno na wysokich czy rowno na niskich obrotach. Dodam ze jak przerzuce na polowe to wszystko jest ok. Tylko na szosowych mam takie objawy.Mam przedni naped zalaczany elektycznie przy kierownicy. Jest sprawny załacza sie dobrze i rozlacza tez, wom tez jest sprawny ( tzn jak olej jest zimny to ciezko go zatrzymac, ale jak juz sie rozgrzeje nie kreci sie). Hydrauliki jeszcze nie mialem okazji sprawdzic ale jak pociagne za dzwignie t slychac jak przydusza silnik. Pomóżcie Panowie gdzie lezy przyczyna? Z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v