Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Kamil0012

mf 698 turbo- sam zalacza i rozlacza wzmacniacz momentu

Polecane posty

Kamil0012    2

Witam. Tak jak w temace niedawno kupilem mf 698 turbo z hydraulicznym zalaczanem pólbiegu ( czy przyspieszacza, roznie to nazywaja). Problem polega na tym ze jak mam ta dzwignie pod kierownica zalaczona na + to czuje jak ciagnik najpierw ladnie przyspiesza a za jakies 5sekund sam zwalnia i tak w kolko, nie zaleznie czy jade rowno na wysokich czy rowno na niskich obrotach. Dodam ze jak przerzuce na polowe to wszystko jest ok. Tylko na szosowych mam takie objawy.Mam przedni naped zalaczany elektycznie przy kierownicy. Jest sprawny załacza sie dobrze i rozlacza tez, wom tez jest sprawny ( tzn jak olej jest zimny to ciezko go zatrzymac, ale jak juz sie rozgrzeje nie kreci sie). Hydrauliki jeszcze nie mialem okazji sprawdzic ale jak pociagne za dzwignie t slychac jak przydusza silnik. Pomóżcie Panowie gdzie lezy przyczyna? Z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil0012    2

było mało bo mam na nim tura i czasami jest tak że jak tur jest w górze to olej leci do siłowników i moze czasami go brakowało. Teraz mam inny problem, chodzi o to że tur nie ma siły podnieść wideł z obornikiem( widły maja 125 cm szerokosci). Nie działaja mi wszystkie wyjścia hydrauliczne tak mi się wydaje bo jak podłaczałem tura pod inne wyjscia tur nie reagował. Jak miałem ruska i do niego widły 180 to rwał do góry mało przodka nie załamał. Dlaczego on tak słabo podnosi? przodzek działa, wom też się rozłacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ASOGCURSUS    20

Tak to się dzieje jak się niechce sprawdzić stanu oleju,to później sa koszty


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil0012    2

ja go mam dopiero dwa tygodnie. więc trudno żeby to ja czegoś nie dopilnował. Sprawdzałem stan przy zakupie ale tur był opuszczony i było ok. A wiecie koledzy czego może być wina że troche na 2 głośno chodzi skrzynia? tak jakby delikatnie pukało coś, na zakretach jakby troche ten jargot się zaostrzał.

- Po jakim czasie gaśnie wam kontrolka od smarowania silnika?

- czy kontrolka od smarowania skrzyni powinna sie palić jak przekrece na raz kluczyk? (bo palą mi sie tylko od silnika i od ładowania)

- od czego jest drugi bezpiecznik ( z tych na desce rozdzielczej)? drugi jak by liczył od lewej gdy sie siedzi na fotelu.

- Ile moze spalić taki mf 698 turbo w turze?

 

Z góry dzięki za info :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bogus56    44

Przy swoim masseyu mam taki sam silnik jak ty tylko bez turbo (a4.236), i kontrolka od smarowania silnika gaśnie błyskawicznie po odpaleniu. Po przekręceniu kluczyka zapalają się trzy kontrolki(ładowanie, smarowanie silnika, i ciśnienie oleju chyba od pompy podnośnika). Myśle że twój silnik z turbo przy oszczednej jeżdzie z turem może spalić kolo 5-6 litrów na godzine.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bogus56    44

Mi sie też nie paiła bo wypadł kabelek z czujnika ( u mnie jest po lewej stronie silnika od strony kabiny na rurce którą idzie olej do chłodniczki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil0012    2

U mnie ta kontrolka gasnie tak po 3 sekundach po zapaleniu, ale za to zapala sie tez tak po 3 sekundach od zgaszenia silnika czyli cisnienie trzyma. Moze byc ze pompa smarowania silnika jest slaba albo olej troche za gesty. Chociaz w nowym tez kontrolka mi pozno gasnie po zapaleniu. Wiec nie wiadomo jakjest prawidlowo. Oczywiscie mowie tutaj o sytuacji gdy pale ciagnik na zimnym silniku, na cieplym tez gasna od razu

 

Aaaa no i .lby pasowalo bo majta mi sie jakis kabelek po lewej stronie silnika, tak jakby na rozrusznik opada. to moze byc to?;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bogus56    44

O ile pamietam to do czujnika dochodzą dwa kable, musisz sie przyjżeć jak to jest u ciebie bo możesz mieć troche inne rozmieszczenie pod maską. Wrzuć fotki tego masseya :)

Edytowano przez bogus56

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bogus56    44

Sprawdzałem i u mnie ten bezpiecznik jest od grzania świecy, pewnie ktoś ostro grzal u ciebie i gdzieś z masą się gotuje. Wyjmij kabel ze świecy i włóż bezpiecznik i wtedy patrz czy będzie ci wywalał:)

Edytowano przez bogus56

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil0012    2

24 tysie ;) cena niezla ale za to trzeba troche dolozyc bo nie wiem co z ta skrzynia jest ze tak glosno chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez odyniec
      Jestem ciekawy czy do T25 dało by się założyć jakieś najmniejsze turbo a jak tak to czy by wytrzymał silnik. Mi sie zdaje że trzeba by było wymienić wał tłoki itd na jakieś mocniejsze jak wy myslicie o tym
    • Przez Chudy44
      witam! mam pytanie chciałbym przerobic mojego MF 3080 rok 1986 typ sil:A6.354 na turbo:D
      co musze zmieniac w silniku?? tłoki korbowody walek rozrządu moze cos z głowiaca? wał korbowy?
      czy moze bez niczego turbo zalozyc??
      prosze o jakies wskazówki:P
      dzieki mam 20 ha
    • Przez wojtas00
      Witam wszystkich użytkowników agrofoto jak widzicie w temacie mam taki problem-Nie mogę wyłączyć  przodu i włączyć  wzmacniacza.
      pomóżcie mi albo doradźcie co to moze być?????? 
    • Przez henryBe
      Witam, czytałem o tym problemie na forum jednak wszyscy mają problem z rozłączeniem napędu. U mnie nie mogę go nawet włączyć. Cewka jest w porządku. Jaka może być tego przyczyna?
    • Przez karolas123
      Witam, jak w temacie, przymierzam sie do kupna ciagnika około 100km i stoje przed wyborem czy 6 wolnossaca, czy 4 cyl turbo. Proszę o merytoryczne wypowiedzi. Proszę brać pod uwagę, że mam na myśli ciągniki 15-20 letnie.
×