Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po odpaleniu pracuje ladnie ale jak go zgasze to po chwili znów mam problem z odpaleniem

Mialem podobnie. Tylko, ze po pierwszym uruchomieniu potrafil nawet zgasnac, i trzeba bylo reczna pompka napompowac mu paliwa zeby ponownie zaskoczyl. Tak bylo do czasu az w ogole nie chcial odpalic. Wymienilem pompe paliwowa i problem znikl. Nawet po 2 tygodniach postoju pali na kopa. Ale moze najpierw sprawdz droznosc przewodow paliwowych wyczysc ostojnik i moze przydalaby sie wymiana filtrow(u mnie w pol roku powymianie filtrow byly juz "powciagane")

Opublikowano

wtryski warto sprawdzić zgadza się ale to chyba nie one są problemem ale cofające się z pompy paliwo , nie ma nigdzie przecieków żeby zasysało powietrze? może pompa ma już lata świetności za sobą i domaga się remontu?

Opublikowano

Wymienilem filtry paliwa wyczyscilem odstojnik i założyłem nowy rozrusznik ale teraz slabo kreci czym to może być spowodowane uprzedze że akumulator ma 2 lata i jest dobrze naładowany.

Opublikowano

Moim zdaniem to tak jak mówił kolega wcześniej ropa ci się cofa...

Albo masz gdzieś przypchaną rurkę od paliwa u mnie tak było tej zimy i ciężko miał zapalić i nie miał siły...

Opublikowano

A sprobuj pompowac paliwo i jednoczesnie go odpalac, u mnie to pomagalo jakis czas, ale odkad wymienilem cala pompe zawsze wystarczy jeden obrot silnika zeby odpalil bez niczego. Jakby to byla wina pompy to raczej nie oplaca sie jej regenerowac, lepiej kupic nowa.Regenerowana dlugo Ci nie potrzyma (u mnie rok). Jakbys kupowal to dam Ci namiary na sklep gdzie ja kupuje czesci do wladka, maja tam tansze czesci niz w Agromie, i prowadza sprzedaz wysylkowa, mozna sie nawet z nimi potargowac o cene.

Opublikowano

Witam panowie!!!Ja też mam t-25 i mi też nie chce teraz palić ale nie wie czemu.Robiłem pompe wtryskowa i wtryski i nie chce palić,odzywa się i gaśnie.Wymieniłem pompke zasilającą i nic nie dało,filtry też zmieniłem i wszystko powyczyszczałem,ale jak mu dam ognia do kolektora sącego to łapie za pierwszym razem i chodzi wtedy zapowietrzony ale jak go odpowietrze za pompą z tyłu to przez chwile dobrze chodzi ale jak mu po puszcze gazu i za chwile dam prawie na fulla to dalej chodzi zapowietrzony.Panowie bardzo proszę o pomoc jak najszybciej i odpiszcie jaka może być przyczyna że nie pali.

Opublikowano

Witam.Posprawdzałem jeszcze raz wszystko i była przecięta uszczelka od filtra ta gumowa i można powiedzieć że już chodzi normalnie ale dalej nie zle pali odzywa się i gaśnie.A jak bym mu zrobił dolne zasilanie z baku dało by to coś???

Opublikowano

A jest taka możliwość że jest złe rozruch ustawiony,bo on już mam od nowego trudności z paleniem????proszę o szybka odpowiedz.

Opublikowano

Ja mam problem z C-330M jak na jesieni przyjdą pierwsze przymrozki to na 1 tłoku pali przez 1 minute, od nowego tak jest 22lat. Latem nie ma problemu.

boro musisz wszystko posprawdzać.

Opublikowano

Witam.Ale ja już wszystko sprawdziłem i jest wina rozruchu on już tak nowości cięszko pali trzeba ruszyć pompa ale jak w którą strone???????panowie pomuszcie.

Opublikowano

Słuchaj boro nie wiem jak w rusaku jest, bo w C-330 na przeciw pompy dekielek odkręcasz i jest tryb na trzy śruby luzujesz ich, trybem przesuwasz bo on ma podłużne otwory do regulacji.

Opublikowano

Raczej nie sadze zeby mozna bylo zalac wladka. Sprawdzales czy masz dobrze ustawiony punkt wtrysku paliwa? Z prawej strony silnika obok kola pasowego masz przykrecona taka wygieta blaszke z nacieciem, a na kole pasowym masz znaki. Odkrec przewod wysokiego cisnienia (najlepiej przy pompie) i powoli obracaj walem. W momencie kiedy pompa zaczyna podawac paliwo na wtryskiwacz to dwie kreski na kole pasowym powinny sie zgrywac z nacieciem na tej blaszce. Jesli sie nie zgadza ustawiasz to pompa odchylajac do albo od silnika.

Opublikowano

Witam.Zrobiłem wladka i chodzi jak żyleta ma jad i ma dużo siły.Przyczyna był zle wtrysk ustawiony i był zle rozrzad ustawiony a teraz pali na dyk za pierwszym razem. ;)

Opublikowano

Witam.Ale ja już wszystko sprawdziłem i jest wina rozruchu on już tak nowości cięszko pali trzeba ruszyć pompa ale jak w którą strone???????panowie pomuszcie.

 

Witam

 

Odpowiadając, kąt wtrysku aby przyspieszyć należy przesunąć pompą wtryskową przeciwnie do obrotów silnika. Zaznacz aktualną pozycję (aby zawsze można było do nie powrócić) i przesuń pompą około 1 mm i zobacz czy jest zmiana.

 

Ja jednak spróbowałbym wziąć pięciolitrową bańkę paliwa i podłączyć ją do pompki zasilającej (tam gdzie jest dopływ) omijając zbiornik i filtry. Spływ paliwa także należy wstawić do bańki. Przewody powinny być przeźroczyste aby widać było czy paliwo schodzi. Jeżeli będzie schodziło , np, po kilku godzinach to usterki należy poszukiwać w szczelności pompy (np. uszkodzony zawór powrotny), pompki zasilającej (np. zaworki lub nieszczelne gniazda zaworków). Jeżeli będzie dobrze to można najpierw dołączyć do tego tymczasowego układu filtry, a potem dopiero uruchomić na zbiornikach. Ta metoda chwilkę trwa ale jest skuteczna.

 

Jeżeli będą nadal kłopoty to można się kontaktować z firmą www.hoffman.auto.pl ponieważ od wielu lat naprawiamy pompy wtryskowe i sądzę że tutaj także poradzimy.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrzej2110
      Witam
       
      Mam problem z 3512. Gdy chce go odpalić z komina leci czarny dym a silnik nie chce załapać. na hol zapala. Co zrobić żeby palił z rozrusznika?? Dodam ze wtryski ma wymienione i zawory były regulowane.
    • Przez hanomag
      Mam problem z ciągnikiem CASE 956XL.
       
      Zimny silnik nie chce odpalić z rozrusznika, "na pych" odpala lekko. Gdy silnik jest rozgrzany, można go uruchomić rozrusznikiem, lecz kilka godzin później znowu nie można uruchomić z rozrusznika. Akumulator jest zdrowy.
       
      Proszę o wskazówki gdzie może leżeć problem.
    • Przez stefan312
      Witam
      Mam problem z john deere 2140, otóż gdy jest rozgrzany i go zgasze to on nie chcę zapalić. Jak przekręcam włącznik to słychać pyknięcie u góry w kabinie. Byłem już u dwóch mechaników i nic nie poradzili.
    • Przez bartas19
      Witam jak w temacie. Jechałem z prasą rolującą ciągnik zdechł i d*pa blada. elektryka ok. Pompa wtryskowa ok. Pompka zasilająca nowa a ten gnój nie chce odpalić. Jakieś pomysły????
    • Przez lordrolnik
      witam wszystkich mam problem z zetorem 5718. Problem jest taki wszystko było dobrze palił na dotyk po przywiezieniu go na lawecie zaczęły się problemy kiedy zjechałem to poszedł olej przez kolektor i teraz długo kręci i nie może odpalić proszę o pomoc .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v