Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam inny problem z licznikiem w Case. Nie działają mi przyciski, to jest coś jak w pilocie do telewizora. Podniosłem folię i na liczniku jest czarny nadruk, a do foli jest przyklejona blaszka. Psikłem sprajem kontakt do instalacji, działało z dzień, potem jeden przestał znowu popsikałem ale już nie zadziałał. Czym to potraktować żeby działało i nie było problemu już.

Opublikowano

Szukaj błędu w lampach może łapka od żarówki dotyka oprawki.Stop w originale działa bez kluczyka wraz z sygnałem dźwiękowym więc jeśli podłączone prawidłowo jeszcze stacyjka pozostaje.

Opublikowano

Odnawiam instalację w C330, zastanawiam się jak rozprowadzić przewody na prawym błotniku, żeby działało jak trzeba. Chodzi mi o to czy dać puszkę i osobno wyprowadzić przewody na lampę i do gniazda przyczepy, czy gniazdo podłączyć prosto pod lampę?

Opublikowano (edytowane)

Ja mam gniazdo osobnym kablem przeciągnięte do tej puszki z lewej strony i nie musialem nic przy lampie kombinować. A przecież o ile dobrze Cię rozumiem to prawa lampa jest podłączona też do tej kostki z lewej strony więc po co dawać 2 ? Co do gniazda nie pamiętam jak było oryginalnie bo u mnie zwyczajnie kabla nie było ale ja jak reanimowałem to to puściłem kabel właśnie do puszki bo tak wydawało mi się najlepiej.

Edytowane przez Ursus-23
Opublikowano

U mnie pojawiło się dziś takie pstykanie po przekręceniu zapłonu. Za którymś razem załapie i odpali, ale co chwilę jest problem z tym. Na krótko zapala od dotyku i nie wiem czy to cewka czy coś jest nie tak z rozrusznikiem?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zamiast pisać na forum oddaj rozrusznik komuś, kto Ci powie co jest nie tak.

Opublikowano

Witam, 

Mam problem z odpaleniem ciągnika. Po zgaszeniu, nie mogę go odpalić.

Klucz w stacyjne w pozycji 0, kontrolka się świeci. Po przekręceniu na 1, czy 2 kontrolka gaśnie, nie ma również świateł długich. Światła postojowe są. 

Przy przekręcaniu startera automatycznie kontrolka gaśnie, po puszczeniu startera kontrolka znów się zaświeca. 

Stacyjna nowa, rozrusznik nowy, klepy sprawdzone, akumulator też. 

Wygląda mi to na jakieś zwarcie, ale nie wiem gdzie szukać. 

Opublikowano

Od jak dawna masz ten ciągnik? Czy to zdarzyło się poraz pierwszy? Czy coś grzebałeś w instalacji elektrycznej, szczególnie przy przewodach pod kierownicą? Sprawdzałeś wszystkie połączenia, styki? W jakim stanie jest stacyjka, ile ma lat? Czy kluczyk nie jest czasem wytarty? Czy wszystkie przewody w stacyjce są podłączone poprawnie i w dobrym stanie? Czy sprawdziłeś dokładnie bezpieczniki?

 

Czy sprawdzałeś bendiks w rozruszniku? Czy lekko chodzi? W jakim stanie jest krótki przewód łączący bendiks z rozrusznikiem?

 

Czy któryś ze styków elektrycznych począwszy od aku (także masa) do rozrusznika grzeje się? Czy są jakieś dźwięki, syczenie?

Czy pojawia się napięcie na rozruszniku, bendiksie?

Czy bendiks załącza (kliknięcie)?

 

Sprawdź dokładnie wszytkie połączenia elektryczne i przewody - w razie konieczności popraw, przeczyść lub wymień przewody.

Sprawdź stacyjkę i prawidłowe podłączenie przewodów.

Wymień stacyjkę.

Opublikowano

czyszczenie klem aku na bateriach-nie wiemy czy 2x6 czy 12V  jesli 2x6V (łacznik -pod podnosnikiem -podmiana innego) - kabel + do rozrusznika -sprawdzić łaczówkę- wymiana

 jak się okazuje problem nbardzo czesty w mocowaniu na klemach kabla do rozrusznika

Opublikowano

Witam, od pewnego czasu moja c330 nie odpala, silnik jest dobry, z zaciągu po zimie po 20 m odpaliła, a teraz normalnie 3 dymki puści i silnik pracuje, rozrusznik wymieniłem na nowy, zaczyna kręcić ale ustaje, tak jakby akumulatory słabe były ale ładowałem i też nie odpala, ma prądnice na której zawsze paliła. Akumulatory mają 2 lata, ale c330 jest 5 ciągnikiem w gospodarstwie sadowniczym i zrobiła od tego momentu 200h. Co może być przyczyną, na odprężniku nawet na ciepło nie załapie i tez tylko kręci rozrusznik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v