Pawel330

[URSUS C-330] - zwarcie przy odpalaniu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mariuszd93    559

nie powinno robić zwarcia . Wyłącznik ma przebicie chyba . Normalnie pod pedał sprężynka powinna być do zawleczki


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale żeby fabrikfeler? Nie wiem. Na razie działa. Instalacja na razie tylko na pojedynczych kabelkach bo potrzebuję to na szybko a i tak będą poprawki. Potem się pomyśli na gotowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

 

Jest tak.

Zasilanie do stacyjki (15), wyjście (54 ze stacyjki) na bezpiecznik, włącznik świateł stop, kostka połączeniowa na błotniku, rozejście do dwóch żaróweczek światła stop. Bezpiecznik 8A.

Za każdym razem, gdy włożę kluczyk i wcisnę pedały hamulców bezpiecznik robi cyk i wkładam nowy. No i po trzecim bezpieczniku nie dałoby się mnie słuchać.

 

Zasilanie czego masz podłączone do 15? Jeżeli jest tak jak piszesz to masz gdzieś zwarcie, chociaż obstawiam, że masz źle podłączone. Z drugiej strony to nie jest Case Puma, żeby były problemy z połączeniem tak prostej instalacji. Do sprawdzenia po kolei: lampy, kostka na błotniku, przewody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gz330    1

Wymieniłem niedawno włącznik stop, lecz zauważyłem, że to nic nie dało. Poszukałem przyczyny i znalazłem spalone dwa ostanie bezpieczniki. Wymieniłem i wszystko grało. Wczoraj po wjeździe do garaży po naciśnięciu hamulca zauważyłem, że oprócz świateł stop włączają mi się przednie światła. Czy ktoś może wie czemu tak się dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak, wszyscy wiemy dlaczego tak się dzieje: źle podłączone przewody, lub zwarcie w wiązce, ewentualnie w skrzynce połączeniowej na lewym błotniku, skrzynce bezpieczników, lub gnieździe przyczepy. I żeby od razu uprzedzić Twoje pytanie gdzie jest to zwarcie, odpowiadam: to już musisz znaleźć sam. Przedzwoń przewody i już wszystko będziesz wiedział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

Jeśli włączają Ci się tylko pozycyjne z przodu to może źle włożyłeś żarówkę z tyłu (stop+ pozycja) ,oczywiście pod warunkiem że masz tam dwuwłóknową.I też może Ci robić taki mostek że wciskasz stop a świeci pozycja lub odwrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Racja. Może też być tak, że włożył zwykłą żarówkę i wtedy też będzie mostkować stop z pozycyjnymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gz330    1

Tylko że mi włączają się światła drogowe. Dzisiaj rano sprawdziłem czy dalej tak jest to raz włączały się światła raz nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to w takim razie do sprawdzenia wiązki przy skrzynce bezpieczników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

Cześć :D do znawców instalacji w trzydziechach mam pytanko - jaki regulator jeśli mam - na masę, wersja C czy M ? Z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Wiem że regulator RG-15D jest z minusem na masę.Aczkolwiek nie dam sobie ręki uciąć że jak podłączysz któryś z tych twoich to też może działać...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

z D to jeszcze się nie spotkałem ale że C i M jest na pewno bo na allegro takie są i z tego co widzę to ten D jest do C360 więc nie wiem za bardzo dalej :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

Do zamknięcia - dziękuję #locke że chciał pomóc ale kupiłem wersję M z minusem na mase więc powinno mi działac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

u mnie było ostatnio tak że jak nacisnąłem stop to świeciła się kontrolka od oleju na dwuwskaźniku ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

I co w związku z tym? :huh:

Mi kiedyś spaliła się żarówka. :D

Naprawiłeś to się pochwal co było, jak naprawiłeś, komuś się przyda. Bo tak to post bez sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2124

Mi kiedyś spaliła się żarówka. :D

Patrz mi tez :D :D

 

 

Za każdy następny post nie na temat posypią się ostrzeżenia.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

@mtracz było jakieś zwarcie ale nie wiem dokładnie gdzie ale miałem dokładnie dziś taki problem jak kolega @gz330 i naprawiłem to takim sposobem a mianowicie w tylnej prawej lampie zamieniłem miejscami kable od "stopu" i świateł normalnych i problem z zapalającymi się drogowymi razem ze "stopem" znikł

 

mam nadzieję że ten post "komuś się przyda"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie.

 

Problem:

 

Akumulator naładowany do ok. 12.5V (2 letni), rozrusznik po regeneracji, nowa instalacja, a skurczybyk nie chce zapalić!

Podładuje go 10 minut odpali z odpężnika, ale z problemami. Naładuje go przez 8 godzin, pokazuje prawie 14V odpala bez problemu ok. 10-15 razy, potem kilka razy z odprężnika a potem gleba... W ogóle nie pali... Doprowadza mnie do szewskiej pasji!

 

Jakieś pomysły co do przyczyny? Podejrzewam akumulator, ale i tak nie mam kasy na nowy. Co myślicie o zakupie akumulatora o większej pojemności? Jakieś 160Ah.

 

Proszę o jak najszybszą pomoc! Coś czuję, że zostanę na polu.... :( :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba333    14

masz wogole ladowanie?? Moze byc ze aku u mnie jeszcze na gwarancji byl i siadl ale nie uznali bo powiedzieli ze aku rozladowany i opad masy czynnej :mellow: a jak bym dal naladowany to powiedzieli by ze dobry bo naladowany :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    142

Przeczyść wszystkie klemy i kołki akumulatorów + połączenie z rozrusznikiem masa itp. U mnie to pomogło po jakimś czasie zbiera sie taki biały nalot i słabo prąd przewodzi :D


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyściłem, ładowałem i nic... Przeczyszczę jeszcze raz i spróbuję. Dam znać jak chodzi (i czy w ogóle chodzi) Może zrobię film jak pali i pokażę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Po pierwsze sprawdź jakie masz ładowanie! Dopiero potem możemy coś pomóc, być może aleternator padł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam prądnicę. Ładowanie jest bo jak już zapali to po podłączeniu miernika do akumulatora napięcie powoli wzrasta. Rewelacji nie ma, ale napięcie rośnie. Jak na razie szlifuję i czyszczę styki na rozruszniku a akumulatorze. Zobaczymy co się stanie jak spróbuję go odpalić, ale przeczuwam, że nic to nie da :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gabrys05
      Cześć!
      Mam następujący problem. Ursus C 330 nie chce odpalać z przełącznika świec. Przekręcając go grzeje sie kabel od stacyjki do rozrusznika i zaczyna sie topic po kilku probach. Alternator sie nie rusza. Ostatnio stopilo przelacznik swiec i kabel od rozrusznika do stacyjki i  od stacyjki do przełącznika świec. Wymienilismy stacyjkę, bendiks z rozrusznika, przelącznik świec i stopione kabel i bez rezulatatu.
      Z góry dzięki!
      Pozdrawiam!
    • Przez ffox
      Witam,
       
      Planuję zmodyfikować nieco instalację w moim Ursusie C-330. Otóż chcę założyć rozrusznik szybkoobrotowy oraz alternator. Zmieniony byłby też akumulator. Jaki akumulator wystarcza do takiego rozrusznika? Czy to może być taki, jak w samochodach osobowych 55-65 Ah? A może potrzebny jest większy?
    • Przez PatrykDawid
      Macie jakoś osłonięte kable pod licznikami w C330? Porozwalane na wierzchu wyglądają trochę nieestetycznie 😅
    • Przez ENDURAK91
      Mam taki problem z radiem FM w ciagniku słabo odbiera, gubi zasięg szumi wymieniłem antene i nadal to samo odwrócę się ciągnikiem i już radio nie odbiera, co może być przyczyną?
    • Przez Gabrys05
      Cześć!
      Wiecie może czy instalacja od C 330M normalnie podejdzie do 30 czy będą jakieś problemy?
      Pytam z ciekawości
      Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj