Skocz do zawartości

Od czego ta kontrolka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi sie tak raz zrobilo ze wszystko bylo ok, zajechalem na pole, zalaczylem na N (neutral) wysiadlem cos chwile gadalem ze znajomym, wsiadam a on nie reaguje w ogole ani przod ani tyl :o nie powiem ze nie bo troche spanikowałem. Ale pomyslalem ze zgasze i odpale. I oddało mu. i juz nigdy wiecej zadnych problemow nie mialem. to był jedyny jaki mialem w posiadaniu reni :)

Opublikowano

Panowie na 3 stronie jest kontrolka oznaczona cyfrą 1 co ona oznacza??? Widzę że jest tutaj spore grono osób które według własnego widzimisię udzielają odpowiedzi z czego to wnioskuję??Niech każdy z was zdejmie kabel z czujnika przy filtrze oleju a odkryjecie że popularna kontrolka od cisnienia oleju i właśnie ta zoznaczona nr 1 są zależne od jednego czujnika..wg mnie jest to kontrolka która mówi nam że filtr oleju silnika jest zapchany. Obie kontrolki ,, sczytują '' inne parametry od niskiego ciśnienia oleju jedna a druga od wysokiego ciśnienia oleju w układzie( zapchany filtr powoduje wzrost ciśnienia przed filtrem) to jest moja teorja..chyba że mam cos z elektryką popaprane..Wytłumaczy ktoś kumaty?? Młodzieńcom o bujnej wyobraźni...dziękuję..

Opublikowano

U mnie nie występuje kontrolka przepustowości filtra powietrza,obydwie kontrolki podłączone są pod ten sam czujnik (oleju).PRZy wyższych obrotach zapala się ta niby kontrolka od filtra powietrza..od ciśnienia zachowuje się normalnie.Olej i filtr zmieniony niestety problem nie ustąpił

Opublikowano

Dobra sam sobie poradziłem z problemem,przyczyną okazał sie zepsuty czujnik ciśnienia oleju.Rozmawiałem z mechanikiem specjalizującym się w Renault i powiedział że kontrolka o której mowa w zależności od rocznika i wyposażenia obsługuje filtr powietrz,hydrauliki lub filtr oleju silnika..Ja mam model w ubogiej wersji wyposażenia więc wpieli mi sie pod czujnik ciśnienia oleju..

Opublikowano (edytowane)

witam mam taki problem ze nie mam wstecznego. do przodu na rewersie jedzie a do tył juz nie. czy wie ktos co moze byc przyczyna .A ijak wrzuce na rewersie wsteczny zaczyna mrogac i pipa kontrolka od recznego

Edytowane przez Hirtas
Opublikowano

Witam

Mam renault 103.14 . i Chciałbym się dowiedzieć od czego jest ta kontrola wykrzyknika w tych dwóch kółkach obok kontrolki akumulatora. kontrolka zapala się gdy wciskam sprzęgło.

Opublikowano

Może któryś z forumowiczów posiada taką instrukcję?

 

Powiedzcie mi jeszcze od czego jest 4 od prawej oraz przycisk start.

img0587p.jpg

mam trochę inny układ deski rozdzielczej, ale świeci mi się cały czas na pomarańczowo 6-ta od lewej kontrolka, ten niby trybik z kreską, co to, od czego to jest? :/

Opublikowano

Witam kolegów. Mam problem z odnalezieniem czujnika stopu w renault 85.14 czy mógłby mi ktoś powiedzieć w którym miejscu się on znajduję. 
Sorry że w tym temacie zapytałem ale nie znalazłem nic podobnego do mojego problemu. 

Opublikowano

czujnik stopu musi być gdzieś koło pedałów chyba? 

ja bym się podpiął, ale zadał podobne pytanie: czy jest jakaś kontrolka od ręcznego? Np gdy zapalam ciągnik i mam zaciągnięty ręczny, czy coś o tym informuje? Bo kurcze czasami się zapomni.. ;/

Opublikowano

Już znalazłem ale był fajnie schowany  :D. Zależy jaką masz tablicę z kontrolkami, ale jeśli jest na niej " ! " (wykrzyknik) podobnie oznaczony jak w samochodzie gdy jest zaciągnięty ręczny powinien się świecić na czerwono. 

Opublikowano

Kolego Rafii w renówce są zazwyczaj dwa filtry od hydrauliki jeden przelotowy na przewodzie od skrzyni do pompy, drugi to wkład znajduje się on obok rozdzielacza hydraulicznego, prawa strona ciągnika mniej więcej nad skrzynką akumulatora, taka metalowa puszka którą odkręca się zwykłym kluczem hydraulicznym

Opublikowano

mam i tak myślałem, że to to, ale nie nie świeci jeśli chodzi o ręczny.. gdzie tutaj jakiś czujnik znaleźć? pod kabiną?

po pierwsze to sprawdź żarówkę czy nie spalona przy kontrolce a co do czujnika to Ci jutro dokładnie powiem gdzie się znajduje. 

Opublikowano

Panowie mam 155.54 TZ z rewersem elektro-hydraulicznym. Mryga mi delikatnie kontrolka z wykrzyknikiem i po chwili zapala sie stop i ciagnik staje. Przechadzi dosłownie na luz.Ponadto jest problem z odpaleniem ze stacyjki-na krotko jest ok.Biegi ciezko wchodza i szarpie przy ruszaniu z rewersu.

Przerabiał ktoś taki motyw?

Opublikowano

ja tez dopiero się uczę w swojej 120.54, ale miałem właśnie tak, że ciągnik mi nie chciał odpalić, cisza.. wyrzuciłem wszystko na luz, spoko, odpalił. Ale już wiem jaka przyczyna, mało oleju w skrzyni, i nie mam pojęcia którędy mi ucieka bo od wiosny dolałem z 20l (ale pracuje również z turem).. 

 

filtry sprawdź, bądź wymień od hydrauliki i od skrzyni, ewentualnie olej też? Bo może jakiś za gęsty jest? 

 

Sprawdź stan oleju, a nalej nawet do maksimum, jak to nie pomoże to zastanowiłbym się nad pompą hydrauliczną? 

Opublikowano

też o tym myślałem, ale w silniku nie przybywa, a jak zmieniłem na jesieni i nalałem przed orkami, siewami na max, to po jakimś czasie się obniżyło. Tzn nie, że jest sucho na 100%, są drobne wycieki, jak postoi w jednym miejscu to są małe plamki, może podczas eksploatacji jak jest rozgrzany troszkę więcej ubywa.. wiesz, kupiłem np agregat upr siewny z hydropakiem, to tam w siłowniki też troszkę poszło..

Opublikowano

Sprawdz kolego na rozgrzanym odpalonym postaw gdzies gdzie bedzie widac czy nie cieknie pod obciązeniem powłączaj naped hydraulikę sprawdz hamownie hydrauliczną przyczep. Może być ze ubywa podczas pracy a przy zgaszonym nie.

Opublikowano

witam mam taki problem ze nie mam wstecznego. do przodu na rewersie jedzie a do tył juz nie. czy wie ktos co moze byc przyczyna .A ijak wrzuce na rewersie wsteczny zaczyna mrogac i pipa kontrolka od recznego

 

Witam, jak został rozwiązany problem. Co było przyczyną, mamy ten sam problem z Renault 155-54.

Opublikowano (edytowane)

image.png.3c6c95b4998312762a83ea1734b4428d.png

witam. mój ciągnik to reno120.54 tz 96 rok i tu pytanko od czego jest ten czujnik ten po niżej lewa strona skrzyni biegów poniżej czujnika walka wom, jak go sprawdzić i jakie napięcie ma na wejściu i kiedy.

I gdzie znajduje sie elektrozawór wstecznego bo  rewers ( elektrohydrauliczny  )nie działa przód ok do tylu brak:( wiem ze na wyspiesa elektrozawory ale konkretnie ktory? moze zdjecie ?

image.png.b161b1bf1753973c819225798e3d9126.png

i ostatnie gdzie biegnie przewod od czujnika predkosci bo u mnie jest urwany a nie widać gdzie była  lub jest reszta podpięta.

jak rozpoznac czy to Necra czy zwykla

Edytowane przez armando763
błąd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v