Skocz do zawartości
andrejus

Od czego ta kontrolka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrejus    157

od czego ona jest?

Wcześniej migała 4 od prawej, jak sie nie myle od stanu oleju przekładniowego. Teraz świeci wykrzyknik i czasem dołączaja do niego kontrolki stopu z sygnałem dżwiękowym.

Stan oleju sięga dolnej kreski (min) na bagnecie.

renokontrolki.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karl    0

Tak to napewno jest od ręcznego

Sprawdź czujnik od ręcznego czy napewno się rozłacza czy może tam coś sie nie wyrobiło...

 

Prosze o zdjęcia reni :rolleyes:

Czy już wszystko złożone i silnik chodzi ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    483

tez mialem problem z kontrolka od recznego,

po lewej stroniena skrzyni powinien byc czyjnik, mniej wiecej nad zwolnica,

tam jest taka dzwigienka i do niej przyspawany taki plaskownik ktory wciska czyjnik, ja na ten plaskownik zalozylem kawalek przewodu gumowego aby lepiej dociskal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

tez mialem problem z kontrolka od recznego,

po lewej stroniena skrzyni powinien byc czyjnik, mniej wiecej nad zwolnica,

tam jest taka dzwigienka i do niej przyspawany taki plaskownik ktory wciska czyjnik, ja na ten plaskownik zalozylem kawalek przewodu gumowego aby lepiej dociskal

 

A od czego jest ta kontrolka 4 od prawej?

Wydawało mi sie że stan oleju więc dolałem ale po zalaniu zaświeciła się jeszcze 2 razy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

to chyba nie jest od stanu oleju

 

Chyba???

 

Zauważyłem że ten wykrzyknik zaświeca się równo z kontrolką 4 od prawej.

oglądałem ten czujnik i wydaaje mi sie że działa jak powinien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

Macie może instrukcje obsługi do jakiegoś modelu renualt?

Edytowano przez andrejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

ta kontrolka i dzwiek alarmują gdy np trzymasz za długo noge na półsprzegle" gdy jedziesz na za wysokim biegu na małych obrotach i sie dusi, gdy słabnie ładowanie wtedy zaswieci sie razem z tym akumulatorem a gdy piszczy i mruga razem z tą kontrolką z trybikiem i kropelką w srodku oznacza zbyt niskie cisnienie w hydraulice, to tyle z tego co pamietam i zauwazylem, jesli ktos wie wiecej niech pisze ;) aha i od recznego jest akurat u mnie kontrolka (P)razem z innymi od swiatel itp. w tym panelu gdzie ty masz stan paliwa temp silnika etc . górny panel kontrolek mam taki sam

Edytowano przez piciaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483
Ta kontrolka chyba jest od niskiego ciśnienia powietrza w pneumatyce.

i tu pojawia sie problem, w reni nie byly montowane instalacje pneumatyczne :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

instrukcją do reni to jest problem nigdzie jej nie można dostać mam myśli elektrykę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

Może któryś z forumowiczów posiada taką instrukcję?

 

Powiedzcie mi jeszcze od czego jest 4 od prawej oraz przycisk start.

img0587p.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

zupelnie inny mam ten panel niz Ty, na 90% to będzie czujnik zapchania filtra czy przepustowości , jak kto woli, jesli musisz pompe wymienic hydrauliczna, to koszt tej pompy to 2980zł oryginał dzis po tka ową jadę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

Moja renia jest z 95 roku. 155.54 TZ

Czym różni sie twój panel od mojego?

Co się stało że kupujesz nowa pomnpę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

no moja tez jest 95r,a bym musial zrobic zdjecie i wstawic ale to przy czasie.. a pompe juz wlozylem nową , u mnie bardzo ciezko sie krecilo jak zlapal temp w orce, rewers szarpał to takie glowniejsze objawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

Koledzy co może być że ta kontrolka z wykrzyknikiem cały czas mruga. Założyłem nowy wyłącznik świateł stopu pod kabina (co prawda

nie originał ale zadanie powinien spełnić).

A od czego są te dwie kontrolki z napisem STOP, bo mam taką samą sytuację jak autor postu

Może ktoś z kolegów dysponuje opisem wszystkich kontrolek w języku polskim

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

Tak jak pisali wyżej. Prawdopodobnie pompa hydr nie domaga i masz małe ciś. Masz u siebie rewers elektrohydrauliczny? Jeśli szarpie ci czasem to wina lezy po stronie pompy lub tez filtrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

Pompa podobno nowa.Mam rewers elektrohydrauliczny. Olej podobno zmieniony , filtr przelotowy też.Ale są jeszcze inne filtry od hydrauliki.Pytanie gdzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

są 2 filtry przelotowe. Jak się nie myle jest jeszcze jeden przy silniku obok pompy.

Na rozgrzanym siliniku-oleju dobrze podnosi tuz? oczywiście pod obciążeniem.

kierownica chodzi lekko?

Jeśli nie to niestety pompa.

Edytowano przez andrejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    6

Kierownica chodzi ok. Jak jest prawa strona silnika , nad rozrusznikiem są takie jakby dwa filtry. Nie wiesz co to jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel89    2

Może któryś z forumowiczów posiada taką instrukcję?

 

Powiedzcie mi jeszcze od czego jest 4 od prawej oraz przycisk start.

img0587p.jpg

 

kolego to jest kontrolka filtra powietrza :blink: należy wyczyścić filtr jak i kontrolkę... i odłączyć na kilka chwil w celu tak jakby resetu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertszejk    1

d o t y c z y z d j ę c i a z p i e r w s z e j s t r o n y czwarta od prawej jest od ciśnienia oleju w skrzyni biegów , a pierwsza od prawej informuje o błędach elektroniki (prawdopodobnie w tym przypadku elektrozaworów skrzyni, gdyż dostają zbyt niskie ciśnienie oleju ), a przycisk START podaje paliwo na świece płomieniową

Edytowano przez robertszejk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
×