Skocz do zawartości
pawel46

Przeciek oleju spod koła pasowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Koła
pawel46    0

Witam.

W ciągniku Same Explorer 95 DT pojawił się dość znaczny przeciek oleju z uszczelniacza przy kole pasowym.

Traktor prawie nowy bo 2005 rok no i 1900 mtg.

serwis mówi że trzeba odjechać przodkiem żeby naprawić no i cena razem około 700-800 zł. Na razie dolewam oleju.

Może ktoś miał podobny problem ,chętnie wysłucham rady.

Ten ciągnik ma silnik produkowany w Trewiglio we Włoszech, typ 1000.4 W10 T.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio8    0

pewnie bedzie podobnie jak u mnie w lampku.trzeba bedzie wymienic uszczelniacz i tulejke. za ten zestaw zaplacilem u dilera cos okolo 300zl. sam zakladalem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel46    0

pewnie bedzie podobnie jak u mnie w lampku.trzeba bedzie wymienic uszczelniacz i tulejke. za ten zestaw zaplacilem u dilera cos okolo 300zl. sam zakladalem.

Witam.

Na stronce www.trattore.com są doskonałe katalogi ciągników , ale trudno mi ocenić czy w moim przypadku mogę sam podjąć się wymiany uszczelniacza .Tym bardziej że serwis chciałby jak najwięcej zarobić.No i nie wiem co z tym przodkiem.Teraz muszę dolewać około ćwiartkę na cały dzień pracy .Ale w końcu trzeba będzie naprawić.

Napisz czy jest to skomplikowane.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

antonio8    0

a u ciebie jest chlodzony juz ciecza??mowiac o przodku masz na mysli naped? u mnie jest chlodzony powietrzem no i zeby sie dostac do uszczelniacza to nie musialem rozkrecac napedu.wystarczylo tylko z przodu odkrecic filtr powietrza sprezarke no i oslone. i byl dobry dostep do uszczelniacza. wydaje mi sie ze u ciebie powinno byc podobnie.zajrzyj do ciagnika i ocen co musialbys odkrecic aby sie tam dostac. zadanie nie jest skomplikowane. najpierw odkrecasz kolo pasowe pozniej sciagasz tuleje i na koniec sciagaczem uszczelniacz tylko trzeba uwazac przy sciaganiu aby nie polamac plastiku w uszczelniaczu podczas sciagania bo kawalki moga wpasc do srodka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel46    0

a u ciebie jest chlodzony juz ciecza??mowiac o przodku masz na mysli naped? u mnie jest chlodzony powietrzem no i zeby sie dostac do uszczelniacza to nie musialem rozkrecac napedu.wystarczylo tylko z przodu odkrecic filtr powietrza sprezarke no i oslone. i byl dobry dostep do uszczelniacza. wydaje mi sie ze u ciebie powinno byc podobnie.zajrzyj do ciagnika i ocen co musialbys odkrecic aby sie tam dostac. zadanie nie jest skomplikowane. najpierw odkrecasz kolo pasowe pozniej sciagasz tuleje i na koniec sciagaczem uszczelniacz tylko trzeba uwazac przy sciaganiu aby nie polamac plastiku w uszczelniaczu podczas sciagania bo kawalki moga wpasc do srodka.

Witam.

Tak ten silnik jest chłodzony cieczą.Rok prod. 2005.To była krótka seria Classic kompletowana w Polsce pod lublinem potem zastąpiona przez Explorera 3 z silnikiem Deutza.Faktycznie serwis mówił o odkręcaniu przedniego napędu (pewnie chcąc więcej zarobić), ale słusznie zauważyłeś, że w Twoim ciągniku nie było to potrzebne.

Ja myślę podobnie , tym bardziej ,że na stronie trattore.com znalazłem katalog tego Explorera no i z moich oględzin też wynika, że trzeba tylko zdemontować filtr powietrza i chłodnicę , jak piszesz.

Swoją drogą trochę dziwne ,że uszczelniacz padł po 1900 mtg.Dziękuję za radę.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio8    0

u mnie uszczelniacz dwa razy wymieniali na gwarancji. pierwszy raz wymienili sam uszczelniacz ktory po pol roku ponownie zaczal cieknac.dopiero jak wymienili tulejke i uszczelniacz to wytrzymal do 3000mtg. a teraz sam wymienialem i po 300mtg nie widac zadnych przeciekow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrmyslowski6
      witam.czy wie ktos co oznacza błąd 004 w Same Rubin i gdzie szukac przyczyny?
    • Przez zimrex
      Witam serdecznie zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 85  na 15ha 
      Prace jakie by wykonywał to orka, siew, belowania, itp. 
      Interesują mnie awarie, spalanie, opinie 
      Tu macie link https://www.olx.pl/i2/rolnictwo/ciagniki/q-deutz-fahr-agrotron-85/?view=gallery   może ktoś zna tego handlarza 
      Z góry dziękuje za odp.
    • Przez macius11157
      witam posiadam pierwsza zime deutza dx 4.50 i strasznie opornie pali kreci w miare szybko dym leci ale nie lapie a jak juz zlapie to odrazu ladnie wchodzi na obroty czy one tak pala czy po prostu cos jest nie tak ? zas jak jest cieply to pali od strzala
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.
    • Przez andrzej80j
      Witam mam problem z półbiegami szarpie ciągnikiem i nieczuc zmiany przełączanie pomiędzy "L" i "M" tylko czasami nieraz chodzi wszystko dodam że na "H" ciągnik jedzie ok nic nie szarpie . Dzięki zgóry za podpowieć
       
×