Zaloguj się, aby obserwować  
lbartnik

głowica 1224

Polecane posty

lbartnik    0

hej

zwracam sie z prośbą o udzielenie informacji na temat dokręcania głowicy w 1224, tzn jaka kolejność dokręcania śrub i jak sie numeruje cylindry, tzn licząc od chłodnicy w stronę kabiny czy tez odwrotnie

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

22 14 06 04 12 20

 

26 18 10 02 08 16 24

 

23 15 07 01 09 17 25

 

19 11 03 05 13 21

 

Dokręcaj momentem 170 Nm biorąc za pierwszy cylinder ten od chłodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Głowice dokręca się rozpoczynając od środka czyli pomiędzy 3 a 4 cylindrem dokręcając kolejno nakrętki po kolei od środka w obie strony silnika. Dokręcanie należy rozłożyć na 3 tury kończąc na 170 Nm jak napisał (zts). Potem silnik powinien popracować około 50 moto godzin po czym należy przeprowadzić ponownie dokręcanie śrub głowicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lbartnik    0

hej

wielkie dzięki za info

mam jeszcze pytanie odnośnie tych numerów szpilek(zakładam zts że te liczby to numery szpilek)tzn jak są numerowane te szpilki.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Te numery to widok z góry i każda liczba to jedna szpilka, zaczynasz od środka jak wczesniej pisał kolega. Rozrysuj sobie szpilki na kartce A4 i na każda nanieś numer według schematu który podałem, będzie mógł szybciej to skręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopek22    3

jaki jest moment w u 1224 dokręcenia stop korbowodów, jaki stop wału korbowego,

 

prosze o szybka odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ursusikc330m
      Witam jakie są różnice silników 16 pomiędzy 19? Może ktoś wie gdzie kupić części silnika do 19
    • Przez ceston
      Witam jaki może być problem ze wentylator haczy o obudowę chłodnicy gdy ciągnik się przechyla nawet lekko w prawo? Jakby maska nie szła razem z ciągnikiem.
    • Przez armin089
      Witam, remontuje 914 i dokładam do niej turbo. Mam pytanie w którym miejscu podpiąć się żeby turbo miało smarowanie? Punkt A na zdjęciu to jest podłączony manometr a punkt B to jest prawdopodobnie kanał olejowy i bym musiał w nim otwór zrobić. Pytanie gdzie będzie lepiej się podpiąć ?

    • Przez Zieleniak
      Witam. Ciagnik c 385 po obróconej panewce. Wał po szlifie, wymienione tuleje korbowodow oraz tlokow, pompa wyryskowa i wtryski po regeneracji. Pierscienie i tuleje tez. Glowica sprawdzona, wymienione sprężyny zaworowe i laski popychaczy. Odpala od strzala, nie dymi, nie kopci.
      Problem to slychac jakby zawor wydechowy uderzal w tlok, lub inaczej, jakby dmuchal w komin. Im dalej odejdziesz od ciagnika tym glosniej i wyrazniej to slychac. 
      Rozrzad ustawiany na znaki, odpala naprawde ladnie. Czy moze byc przyczyna zle wybity znak na kole od walka rozrzadu? Bo nie wiem czy szukac przyczyny gdzie indziej. 
      Lub inaczej. Na ktorym zebie liczac od klina powinien byc pierwszy znak na kole od walka rozrzadu. Nie mam porownania bo na starym bylo kilka znakow. 
      Jakas sugestia? 
    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj