Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Piotrek1985

DF M35.80 Ustawienia kłosownika

Polecane posty

Piotrek1985    4

witam,
interesuja mnie klepki w kłosownikach, do czego one służa i ich rodzaje oraz jak ustawiacie swoje deutz-fahry aby dobrze czyściły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    194

witam,

interesuja mnie klepki w kłosownikach, do czego one służa i ich rodzaje oraz jak ustawiacie swoje deutz-fahry aby dobrze czyściły

Witam. Powiem szczerze że nie wiem co i jak do końca. Niby instrukcja mówi jaka ta blacha (klapka) do czego ma być lub po co stosować. Jest informacja że jeśli nie domłaca w zbożach to założyć tą jak tarka, a jak ok to płaska blacha. Ale w praktyce to trochę inaczej to wygląda. Zmieniam z jednej na drugą i różnicy nie widać za bardzo. Trochę czyściej w zbiorniku przy tej tarce ale nie tak aby mnie to zadowoliło. Może mam za mało te łopaty napawane, bo naprawiałem je ze względu na wybicia tylko czy możliwe jest żeby one się aż tak wytarły to szczerze wątpię. Zaspawałem tylko wybicia i obszlifowałem. Może ktoś wie jaka powinna być ta szczelina na kłosowniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez robert983
      witam wszystkich uzytkownikow forum intersuje mnie wszystko na temat kombajnu fahr m900 kupilem taki mam problem z rozdzielaczami nie dzialaja za dobrze cos jest nie tak heder chodzi a przyspieszacz i motowidla nie jak sie lekko przytrzyma dzwignie od hedra to inne dzialaja co moze byc nie tak z gory dzieki mial bym prosbe jak ustawic wiatr i klepisko ps to moj pierwszy kombajbn mam jeszcze jedno pytanie do posiadaczy tego modelu lub podobnych czy ta maszyna bardzo sie trzesie z wloczona maszyna i trzesie na miejscu kierowcy chodzi mi o to czy porusza sie do przodu i do tylu a tyl kombajnu podskakuje do gury i w dul na polowie obrotuw jest to bardziej nasilone na pelnych mnierj trzesie i zbiornik od zborza drzy nie wiem czy to normalne
    • Przez oczkomac
      witam szanownych kolegów jestem posiadaczem nowego jd 1470 i mam prośbe odnośnie ustawień podczas koszenia w poszczególnych zbożach jeczmienia , pszenicy ,żyta, pszenżyta i rzepaku. instrukcja obsługi jest troche nie dokładna.
       
      z góry dziekuję
    • Przez domguralesku
      Witam serdecznie.Zakupiłem rozsiewacz jak wyżej w temacie i nie wiem jak go ustawic zeby mi wysiał 200 kg saletry na ha? na ile ustawić podziałkę? dodam tez ze bedzie rozsiewane ursusem 360 wiec jakim biegiem jechac i jakimi obrotami zeby to wszystko wyszło tak jak powinno?
    • Przez grzesiek1098
      Witam. Pytanie do właścicieli w/w kombajnu. Jak macie ustawione dźwignie klepiska, chodzi mi na którą "dziurę" mała wajcha i duża. Coś mi pszenicy nie domłaca, próbowałem różnych ustawień i lipa.
    • Przez waldus11
      Panowie proszę o radę jak ustawić kombajn na owies, bo przy moich ustawieniach dużo ziarna idzie spowrotem na domłacanie, tak, że nawet potrafi zatrzymać przenośnik?
      Proszę o radę
×