Skocz do zawartości
grzesiekwr4

Ustawienia pompy wtryskowej w fendt 509

Polecane posty


grzesiekwr4    0

Witam widzialem podobny temat ale za duzo sie z niego nie dowiedzialem, otoz mam taki problem dymi mi strasznie ciagnik nawet na wolnych obrotach na czarno, wykluczam wtryski, filtr paliwa, glowice, wsztko bylo sprawdzane i regenerowane byl robiony kapitalny remont, Przed remontem oczywiscie nie dymil ale mial przedmuchy dlatego byl robiony, dzwonilem do serwisu i powiedzieli mi ze mam za grube uszczelki pod glowicami a w powiedzieli tez ze w fendtcie 509 byly montowane dwa silniki ale przed wymiana uszczelek chce sprawdzic ustawienie pompy bo po powrocie z warsztatu widac bylo zerwana farbe na laczeniu pompy z silnikiem z czego mechanicy nie przyznawali sie ze ja wogole ruszali, z gory dzieki za kazda wskazowke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zoch    4

Jeśli dymiłby biało/niebiesko to byloby coś związane z paliwem i pompą,ale u ciebie dymi na czarno to raczej spala Ci olej.Ile godzin przepracowałeś nim od remontu?Poziom oleju jest w normie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


grzesiekwr4    0

wyrobione jest 10mth, oleju nie bierze tego jestem pewien a tymi uszczelkami pod glowica bylem zdumiony, nie wiem moze i komora spalania sie zwieksza pojecia nie mam, mam jeszcze zamiar sprawdzic te pompe tylko co z tymi znakami? jesli chodzi o palenie pali bez najmniejszego problemu i spalanie rowniez w normie wiec co to moze byc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maxer    1

Ja w swoim 510 miałem też problemy z pompą po rozbieraniu silnika zawiozłem ją do serwisu boscha i tam mi ustawili ją według parametrów pompy mówili że mam za wysoką dawkę paliwa ale po wsadzeniu do ciągnika nie miał mocy więc sam ustawiłem dawkę paliwa być może u ciebie jest też za wysoka dawka paliwa,a pompa posiada plomby na śrubach regulacyjnych? a co do ustawienia pompy względem obudowy to zakłady które robią popy blokują je że jak wsadzisz do ciągnika to ona ma tak być a jak ci mechanicy zrobili tego nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

balcerek1    91

A jakie tłoki założyłeś takie same jak były chodzi o wielkość komory spalania i głębokość a może jakiś czubek na tłoku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzesiekwr4    0

Tłoki,pierscienie, tuleje,uszczelniacze, zawory, panewki sa na 100% dobre. Silniczek bardzo ladnie pracuje ciagnik ma sile ale nurtuje mnie te dymienie co do pompy dziwie sie ze ja wcale ruszali skoro ciagnik przed remontem palil dobrze i mial dobre spalanie jesli chodzi o plomby sa nieruszane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach





Zoch    4

Ja bym pokombinował z zaworami tak jak kolega up.Mogą być nie szczelne gniazda zaworowe,ale skoro przed naprawą było wszystko ok to i teraz nie powinno być z tym problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzesiekwr4    0

zawory sa nowe nie ma opcji ze sa nieszczelne gniazda, wiec mam zagadke.... orka czeka a wstyd w pole wyjechac takim ciagnikiem po remoncie ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

balcerek1    91

Tak jak ci pisze sprawdź tłoki czy nie mają innej komorę spalania.Silnikach 3p też tak jest wystarczy że założysz tłok z dzióbkiem i kopci jak lokomotywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

danielj001    0

Tak jak ci pisze sprawdź tłoki czy nie mają innej komorę spalania.Silnikach 3p też tak jest wystarczy że założysz tłok z dzióbkiem i kopci jak lokomotywa.

\

potwierdzam zla komora spalania i silnik będzie dymił. jezeli dymi na czarno to ma za duzo paliwa w stosunku do powietrza, czyli jezeli nie dławi nigdzie dolotu to pompa musi mieć zle wyregulowaną dawkę. najlepsza metoda zawieść pompę do pompiarza do wydawkowania, jezeli jesteś pewien na szczelność zaworów prawidlowo złozony uklad rozrzadu, prawidlowe zestawy naprawcze czyli te komory spalania w tłokach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z fendt 515 czy kto udzieli mi pomocy. Problem jest nastepujacy : po zapaleniu kopci na niebiesko, pozniej jak juz jest zagrzany po dodawaniu gaza kopci na biało i podnosi się poziom oleju w misce . Sprawdzałem już wtryski i nie leje.Wina nie leży po stronie wtrysków, bo sprawdzałem i prawidłowo rozpylają. jaka może być przyczyna??/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Turbomatiq    4

To,że na zimnym zaraz po odpaleniu kopci na niebiesko to norma.Z tym poziomem oleju w misce to może Ci woda do oleju idzie,tzn, dolne o-ringi na tulejach do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest rocznik 1998 na liczniku jest 10.000 a jaki jest faktyczny nie wiem bo kupiłem go pół roku temu
Woda napewno nie,bo olej nie zmienił barwy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zenek_19    4

to napewno masz  tam silnik mwm td 226.6.b jak nie jestes pewny co do przebiegu bo faktycznie 10tys to nie jest duzo jesli jest orginalny i na czas zmieniany olej i filtry ja bym na twoim miejscu sprawdzil walek rozrzadu i popychacze bo przy wiekszych przebiegach i nie serwisowaniu ciagnika na czas moze byc przyczyna takiej usterki po prostu wytarly sie krzywki na walku pisze bo przerabialismy podobny przypadek do twojego tylko przebieg byl cos ok 16ty pozd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JANCZAK1176    39

witam mam problem z fendt 515 czy kto udzieli mi pomocy. Problem jest nastepujacy : po zapaleniu kopci na niebiesko, pozniej jak juz jest zagrzany po dodawaniu gaza kopci na biało i podnosi się poziom oleju w misce . Sprawdzałem już wtryski i nie leje.Wina nie leży po stronie wtrysków, bo sprawdzałem i prawidłowo rozpylają. jaka może być przyczyna??/

 

Pompka paliwowa do wymiany na nową ,problemy znikną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


JANCZAK1176    39

Tak pęknięta membrana pompki  ON przedostaje się do silnika przybywa oleju w silniku

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta pompka paliwowa za mało podaje paliwa i w nieodpowiednim momencie wtryskiwacze puszczają paliwo?
To jutro sprawdzę te pompkę a jak sprawdzić wałek rozrządu czy nie jest wytarty bo ktoś mi też podsunął taka myśl?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Pronarek82a
      Chce zalożyc do swego Pronara wiekszą pompe olejową! I chcę sie dowiedźiec ile kosztuje? Może ktoś u siebie założyl?
    • Przez Piotrek1985
      witam,
      interesuja mnie klepki w kłosownikach, do czego one służa i ich rodzaje oraz jak ustawiacie swoje deutz-fahry aby dobrze czyściły
    • Przez valtera
      Witam.
      Czytałem w poprzednich postach o serwisach VALTRY. post Jaka Valtra
      Ponieważ jestem z województwa lubelskiego i mam problem z N111 polegajacy na tym, ze coś sie porobiło z pompą wtryskową i została zdemontowana przez mojego znajomego mechanika.
      Po sprawdzeniu próbowaliśmy ją założyc i niestety są problemy z odpaleniem.
      Otrzymałem informację jak toi zrobić i przekladamy ale nic.
      Czytałem o mechaniku- elektroniku i cos słyszalem, ze jest z Lublina i bardzo dobrze zna sie na silnikach co mi potwierdzono..Ma na imię Robert.
      Czy ktoś ma na niego namiary. Czytałem ze pracował w Hajnówce ale nie mogę nic znaleśc zadnych namiarów.
      Bardzo prosze o pomoc.
      Pisałem do kolegów z forum ale zaden mi nie odpisał.
    • Przez zbyszek64
      Siemka! Mam problem, a mianowicie czy pompa wtryskowa w kombajnie fahr m900 jest smarowana olejem, i w którym miejscu znajduje się spust oleju? pzdr.
    • Przez Denis1997
      Witam. Koledzy pomóżcie mi !
      Mama problem, a dokładnie  nie mam pojęcia jak rozebrać zwrotnice. A bliżej przytaczając problem to jak zdemontować seger widoczny na zdjęciu ?
       


×