Skocz do zawartości
lew908

Fahr M1000 - ustawienia

Polecane posty

lew908    208

Witam jestem początkującym użytkownikiem kombajnu zbożowego Fahr M1000 i wielu rzeczy nie wiem mimo że posiadam książkę od tego kombajnu (niestety w języku Francuskim) I dlatego chciałbym się dowiedzieć jaka powinna być dokładnie ustawiona szczelina omłotowa dla tego modelu.


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    227

W książce znajdziesz tabelę ustawień - Tłumacz Google i masz odpowiedź na swoje pytanie - szczelina omłotowa jest inna dla różnych zbóż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    208
(edytowany)

niestety tłumacz google można sobie wsadzić głęboko. Jak zaczynam tłumaczyć to mi wyskakuje z jakimiś perkusistami

 

 

ale jakoś sobie poradziłem

Edytowano przez lew908

"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

benio1967    129

ile wchodzi oleju do silnika 6 cyl deutz kombajn fahr 1200 i jaki polecacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lesne    4

Wyskakują ci perkusiści, bo BĘBEN młócący... nawet jest u nas taki żarcik "co łączy perkusistę z kombajnistą? bęben!"

 

 

niestety tłumacz google można sobie wsadzić głęboko. Jak zaczynam tłumaczyć to mi wyskakuje z jakimiś perkusistami


ale jakoś sobie poradziłem

 


Zakładamy Kooperatywę Producentów Ziół. Północna Polska. Więcej informacji? Napisz do mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ursus1997
      Witam, mam problem mianowicie gdy prasuje i na sterowniku pokazuje mi ze zawsze jest za duzo np siana z prawej strony na a problem wystepuje nawet jak nawet nic nie ma w prasie! Czego to moze byc wina, sterownika, czujników...? Moze ktos wie o co moze chodzic, moze ktos mial podobny problem. Na obrazku pokazałem jak to mniej wiecej wyglada. Pozdrawiam

    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
    • Przez Bartekh
      Mam problem z rozrusznikiem w m1080, a mianowicie bendix nie zawsze chce wskoczyć w wieniec, który jest na kole zamachowym, tzn. dochodzi do wieńca i się opiera o zęby. Przy przekręceniu kluczyka słychać takie stuknięcie kiedy właśnie bendix uderza w zęby wieńca. Czasami silnik uda się uruchomić po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka, wtedy rozrusznik się zazębi, a czasami nie, wtedy musze przekręcić wał silnika żeby zęby zmieniły położenie. Co może byc przyczyną? Silnik w m1080 to pięciocylindrowy deutz.
    • Przez machony
      witam mam pytanie jak ustawić szczelinę po między klepiskiem a cepem dodam że interesuje mnie regulacja   śrubami  po obu stronach   kombajnu claas dominator 76
    • Przez cichy5540
      Witam kolegów ! Mam Problem z pracą klimatyzacji w Deutz k110 mianowicie: ciągnik ma 11 lat , skończyły sie wiatraczki od nawiewu klimatyzacji (te na tylnej górnej części kabiny), zamówiłem nowe, i przy okazji również osuszacz, w servisie klimatyzacji podłączyli ciągnik pod maszyne , sprawdzili szczelnoś itd wszystko ok. zzadzwoniłem do delera zapytałem o iloś czynnika i oleju  (1600g czynnika + 210 g oleju), klimatyzacja została nabita, ciągnik został odpalony i ....nastąpił problem bo zaczeła się grzac chłodnica i osuszacz , ciśnienie ciśnienie klimatyzacji zaczeło wzrastac na wolnych obrotach do ponad 30 bar, i nawet nie rozłanczało sprężarki a w  kabinie ledwo co chłodziło, Zaczeliśmy sprawdzac z mniejszą ilością czynnika ,czujniki też są sprawne i nic  .... czy ktoś miał taką przypadłoś? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.