Skocz do zawartości
lew908

Fahr M1000 - ustawienia

Polecane posty

lew908    208

Witam jestem początkującym użytkownikiem kombajnu zbożowego Fahr M1000 i wielu rzeczy nie wiem mimo że posiadam książkę od tego kombajnu (niestety w języku Francuskim) I dlatego chciałbym się dowiedzieć jaka powinna być dokładnie ustawiona szczelina omłotowa dla tego modelu.

"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

akmaly    227

W książce znajdziesz tabelę ustawień - Tłumacz Google i masz odpowiedź na swoje pytanie - szczelina omłotowa jest inna dla różnych zbóż.

lew908    208
(edytowany)

niestety tłumacz google można sobie wsadzić głęboko. Jak zaczynam tłumaczyć to mi wyskakuje z jakimiś perkusistami

ale jakoś sobie poradziłem

Edytowano przez lew908

"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Wiadomość z agroFakt.pl

benio1967    129

ile wchodzi oleju do silnika 6 cyl deutz kombajn fahr 1200 i jaki polecacie.

lesne    4

Wyskakują ci perkusiści, bo BĘBEN młócący... nawet jest u nas taki żarcik "co łączy perkusistę z kombajnistą? bęben!"

niestety tłumacz google można sobie wsadzić głęboko. Jak zaczynam tłumaczyć to mi wyskakuje z jakimiś perkusistami

ale jakoś sobie poradziłem

Zakładamy Kooperatywę Producentów Ziół. Północna Polska. Więcej informacji? Napisz do mnie.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez ursus1997