kpiotr

brak wspomagania renault 106.14

Polecane posty

kpiotr    16

witam. wystapił problem w ciągniku odnośnie wspomagania kierownicy. Dokładnie to nie moge skrecić kół stojąc w miejscu.....przyjezdzał mechanik obstawialismy zze to orbitrol kupiłen nowy i bez zmian( mam go do sprzedania za 300zl Firmy D&G 100), potem rozebralismy siłownik i uszczelnilismy go i rowniez bez zmian. ostatni podejrzany to pompa ale jak skrecam to przewody widac ze sie napinaja wiec olej idzie i dodam ze zarowno na wolnych obrotach i na wysokich problem jest ten sam wiec to troche mowi o tym ze to nie pompa. przynajmniej tak mi sie zdaje. prosze o pomoc. pozdrawiam


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

może gdzieś jest zapchane i olej nie idzie albo stanu oleju nie masz


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

filtr przeplywowy nowka tylko glowny stary bo zly kupilem, nowy olej i stan jest napewno.


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

To stało się nagle czy stopniowo?Kierownica obraca się a koła nic, czy stawia opór,podnieś przód i skręcaj bez obciażenia moze faktycznie cos przytkało, pompa raczej nie powinna wysiasć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

jak zimny to skreca sie jakos, kierownica sie kreci ale ciezko..jak sie rozgrzeje i np kola stoja na miekkiej roli to pol obrotu tylko moge krecici w kazda strone potem kierownica stoi jak zamurowana i ani drgnie, dzis podnioslem wlasnie przod i skreca sie idealnie lekko


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

to sprawdz poziom oleju i stan filtra oraz jak ten olej wygląda bo może trzeba wymienić albo dolać a twojego opisu wynika jakby ten olej był zanieczyszczony i po rozgrzaniu blokują zanieczyszczenia swobodny przepływ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

olej nowy. agrol firmy lotos co prawda powinno byc 60l a jest 40l zalane ale nie mysle zeby to byla przyczyna. filtr przeplywowy nowy , głowny jest stary ale tylko do jutra...dzis wyjalemmgo i probowalem bez filtra i to samo takze to tez nie jego wina


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Jak długo masz zalany ten olej i czy hydraulika główna działa poprawnie ?Wg. mnie ten olej zniszczył pompę wspomagania i nie tylko to nie jest olej do RENI.Przerabiałem to-obym się mylił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

Obawiam się że olej jest do bani,mam nadzieje że prócz pompy do wymiany nic innego nie będzie,sądząc po tym że rozebrałeś cały układ wspomagania i sprawdziłeś i nic nie pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Spróbuj podpiąć jakąś ciężką maszyne i podnieść ją Zwróć uwagę na szybkość podnoszenia i obroty silnika, na których zaczyna podnosić jeśli szybkość jest mała przy wysokich obrotach to pewnie wina pompy oleju Co do oleju to ja mam w swojej zalany agrol utto i nic niepokojącego sie przez 2 lata nie stało więc może spróbuj wymienić

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

olej jest od niedawna zalany ..kupywałem w serwisie claasa i zetora mowili ze taki sam zalewaja w nowe zetory w fabryce. dodam ze problem wystepowal przed wymiana oleju rowniez takze to chyba nie jest jego wina , a podnośnik działa poprawnie i zmian nie zauwazylem. ale czy gdyby pompa byla zla to przy dodawaniu gazu kieorwnica nie powinna lzej chodzic??? a u mnie nie ma roznicy...


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas17d    0

witam, może ktos mi pomoże bo w mojej reni wspomaganie działa jak chce raz chodzi lekko jak w samochodzie a raz cięzko że za kierownice trzeba tarpać :blink: Może ktos spotkał sie z czymś takim? proszę o pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janusz18    0

Olej do tej renówki musi być agrol UTTO o paramentach 10W/30.bo agrol U jest

15W/80 i zniszczy pompę bo jest za gęśty. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

witam. był mnie serwisant z classa i pomierzył cisnienia na pompie hdraulicznej, i tak: na wyjściu z tyłu ciągnika daje 180bar a wspomagająca 120bar. Podobno te 120 bar powinno wstarczyć żeby skręcic kołami. I owszem skrecam na równym płaskim terenie ale w roli nie skręce. orbitrol jest dobry bo drugi zakładalismy który jest napewno dobry. Jak dodam gazu to troszke lżej się skręca.... Co o tym myslicie panowie??pompa do wymiany???pozdrawiam


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kermit154    0

witam. był mnie serwisant z classa i pomierzył cisnienia na pompie hdraulicznej, i tak: na wyjściu z tyłu ciągnika daje 180bar a wspomagająca 120bar. Podobno te 120 bar powinno wstarczyć żeby skręcic kołami. I owszem skrecam na równym płaskim terenie ale w roli nie skręce. orbitrol jest dobry bo drugi zakładalismy który jest napewno dobry. Jak dodam gazu to troszke lżej się skręca.... Co o tym myslicie panowie??pompa do wymiany???pozdrawiam

 

Witam.

 

Ciśnienie ciśnieniem ale duże znaczenie przy prawidłowym badaniu pompy ma badanie polegające na pomiarze wydajności pompy względem zmian ciśnienia.

 

A zawór redukcyjny (przelewowy) ktoś sprawdzał bo taki na pewno się gdzieś w układzie znajduje.

 

Sprawdzał ktoś czy pomimo wymiany uszczelniaczy w siłownika skrętu siłownik nie przelewa na tłoku? Bo zapewne jest to siłownik dwustronnego działania.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edi75    0

witam. był mnie serwisant z classa i pomierzył cisnienia na pompie hdraulicznej, i tak: na wyjściu z tyłu ciągnika daje 180bar a wspomagająca 120bar. Podobno te 120 bar powinno wstarczyć żeby skręcic kołami. I owszem skrecam na równym płaskim terenie ale w roli nie skręce. orbitrol jest dobry bo drugi zakładalismy który jest napewno dobry. Jak dodam gazu to troszke lżej się skręca.... Co o tym myslicie panowie??pompa do wymiany???pozdrawiam

Ja mierzylem cisnienie w 106.14 na wyjsciu wywrotu bylo 175 atm w Same laser 150km mial 180 atm wiec pewnie tak maja ustawione zawory. Tez walczylem z hydraulika, zajechalem 2 nowe pompy i 1 uzywke od modelu 133.14 zanim doszedlem do przyczyny. Ciagnik pracowal z plugiem kverneland 4 skib obracany na kolkach waga 980kg, zaoral 45ha i cisnienie w hydraulice bez zmian, zaczepilem agregat grudziadzki 3m na walkach strunowych waga 750kg zczepiony z siewnikiem poznaniak on jakies 350kg plus 200 kg pszenicy w zbiorniku. Po zasianiu 1.5ha cisnienie spadlo do 110 atm a po nastepnym hektarze juz nie moglem oderwac agregatu do ziemi bo siadla pompa... :( Wspomaganie kierownicy wtedy na zwyklej pompie bylo do kitu, w miejscu nie dalo sie wykrecic a na tej wydajniejszej od 133.14 dzialalo bez problemu, jednym palcem w miejscu przy 60 atm na wyjsciu hydrauliki. Problemy z pompami skonczyly sie gdy zalozylem drugi silownik wspomagajacy podnosnika.. :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj