kpiotr

brak wspomagania renault 106.14

Polecane posty

kpiotr    16

witam. wystapił problem w ciągniku odnośnie wspomagania kierownicy. Dokładnie to nie moge skrecić kół stojąc w miejscu.....przyjezdzał mechanik obstawialismy zze to orbitrol kupiłen nowy i bez zmian( mam go do sprzedania za 300zl Firmy D&G 100), potem rozebralismy siłownik i uszczelnilismy go i rowniez bez zmian. ostatni podejrzany to pompa ale jak skrecam to przewody widac ze sie napinaja wiec olej idzie i dodam ze zarowno na wolnych obrotach i na wysokich problem jest ten sam wiec to troche mowi o tym ze to nie pompa. przynajmniej tak mi sie zdaje. prosze o pomoc. pozdrawiam


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    292

może gdzieś jest zapchane i olej nie idzie albo stanu oleju nie masz


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kpiotr    16

filtr przeplywowy nowka tylko glowny stary bo zly kupilem, nowy olej i stan jest napewno.


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

To stało się nagle czy stopniowo?Kierownica obraca się a koła nic, czy stawia opór,podnieś przód i skręcaj bez obciażenia moze faktycznie cos przytkało, pompa raczej nie powinna wysiasć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

jak zimny to skreca sie jakos, kierownica sie kreci ale ciezko..jak sie rozgrzeje i np kola stoja na miekkiej roli to pol obrotu tylko moge krecici w kazda strone potem kierownica stoi jak zamurowana i ani drgnie, dzis podnioslem wlasnie przod i skreca sie idealnie lekko


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    14

to sprawdz poziom oleju i stan filtra oraz jak ten olej wygląda bo może trzeba wymienić albo dolać a twojego opisu wynika jakby ten olej był zanieczyszczony i po rozgrzaniu blokują zanieczyszczenia swobodny przepływ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

olej nowy. agrol firmy lotos co prawda powinno byc 60l a jest 40l zalane ale nie mysle zeby to byla przyczyna. filtr przeplywowy nowy , głowny jest stary ale tylko do jutra...dzis wyjalemmgo i probowalem bez filtra i to samo takze to tez nie jego wina


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Jak długo masz zalany ten olej i czy hydraulika główna działa poprawnie ?Wg. mnie ten olej zniszczył pompę wspomagania i nie tylko to nie jest olej do RENI.Przerabiałem to-obym się mylił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

Obawiam się że olej jest do bani,mam nadzieje że prócz pompy do wymiany nic innego nie będzie,sądząc po tym że rozebrałeś cały układ wspomagania i sprawdziłeś i nic nie pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    63

Spróbuj podpiąć jakąś ciężką maszyne i podnieść ją Zwróć uwagę na szybkość podnoszenia i obroty silnika, na których zaczyna podnosić jeśli szybkość jest mała przy wysokich obrotach to pewnie wina pompy oleju Co do oleju to ja mam w swojej zalany agrol utto i nic niepokojącego sie przez 2 lata nie stało więc może spróbuj wymienić

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

olej jest od niedawna zalany ..kupywałem w serwisie claasa i zetora mowili ze taki sam zalewaja w nowe zetory w fabryce. dodam ze problem wystepowal przed wymiana oleju rowniez takze to chyba nie jest jego wina , a podnośnik działa poprawnie i zmian nie zauwazylem. ale czy gdyby pompa byla zla to przy dodawaniu gazu kieorwnica nie powinna lzej chodzic??? a u mnie nie ma roznicy...


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas17d    0

witam, może ktos mi pomoże bo w mojej reni wspomaganie działa jak chce raz chodzi lekko jak w samochodzie a raz cięzko że za kierownice trzeba tarpać :blink: Może ktos spotkał sie z czymś takim? proszę o pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janusz18    0

Olej do tej renówki musi być agrol UTTO o paramentach 10W/30.bo agrol U jest

15W/80 i zniszczy pompę bo jest za gęśty. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kpiotr    16

witam. był mnie serwisant z classa i pomierzył cisnienia na pompie hdraulicznej, i tak: na wyjściu z tyłu ciągnika daje 180bar a wspomagająca 120bar. Podobno te 120 bar powinno wstarczyć żeby skręcic kołami. I owszem skrecam na równym płaskim terenie ale w roli nie skręce. orbitrol jest dobry bo drugi zakładalismy który jest napewno dobry. Jak dodam gazu to troszke lżej się skręca.... Co o tym myslicie panowie??pompa do wymiany???pozdrawiam


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kermit154    0

witam. był mnie serwisant z classa i pomierzył cisnienia na pompie hdraulicznej, i tak: na wyjściu z tyłu ciągnika daje 180bar a wspomagająca 120bar. Podobno te 120 bar powinno wstarczyć żeby skręcic kołami. I owszem skrecam na równym płaskim terenie ale w roli nie skręce. orbitrol jest dobry bo drugi zakładalismy który jest napewno dobry. Jak dodam gazu to troszke lżej się skręca.... Co o tym myslicie panowie??pompa do wymiany???pozdrawiam

 

Witam.

 

Ciśnienie ciśnieniem ale duże znaczenie przy prawidłowym badaniu pompy ma badanie polegające na pomiarze wydajności pompy względem zmian ciśnienia.

 

A zawór redukcyjny (przelewowy) ktoś sprawdzał bo taki na pewno się gdzieś w układzie znajduje.

 

Sprawdzał ktoś czy pomimo wymiany uszczelniaczy w siłownika skrętu siłownik nie przelewa na tłoku? Bo zapewne jest to siłownik dwustronnego działania.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edi75    0

witam. był mnie serwisant z classa i pomierzył cisnienia na pompie hdraulicznej, i tak: na wyjściu z tyłu ciągnika daje 180bar a wspomagająca 120bar. Podobno te 120 bar powinno wstarczyć żeby skręcic kołami. I owszem skrecam na równym płaskim terenie ale w roli nie skręce. orbitrol jest dobry bo drugi zakładalismy który jest napewno dobry. Jak dodam gazu to troszke lżej się skręca.... Co o tym myslicie panowie??pompa do wymiany???pozdrawiam

Ja mierzylem cisnienie w 106.14 na wyjsciu wywrotu bylo 175 atm w Same laser 150km mial 180 atm wiec pewnie tak maja ustawione zawory. Tez walczylem z hydraulika, zajechalem 2 nowe pompy i 1 uzywke od modelu 133.14 zanim doszedlem do przyczyny. Ciagnik pracowal z plugiem kverneland 4 skib obracany na kolkach waga 980kg, zaoral 45ha i cisnienie w hydraulice bez zmian, zaczepilem agregat grudziadzki 3m na walkach strunowych waga 750kg zczepiony z siewnikiem poznaniak on jakies 350kg plus 200 kg pszenicy w zbiorniku. Po zasianiu 1.5ha cisnienie spadlo do 110 atm a po nastepnym hektarze juz nie moglem oderwac agregatu do ziemi bo siadla pompa... :( Wspomaganie kierownicy wtedy na zwyklej pompie bylo do kitu, w miejscu nie dalo sie wykrecic a na tej wydajniejszej od 133.14 dzialalo bez problemu, jednym palcem w miejscu przy 60 atm na wyjsciu hydrauliki. Problemy z pompami skonczyly sie gdy zalozylem drugi silownik wspomagajacy podnosnika.. :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez grzeskw75
      Cześć, zauważyłem że po dobrym rozgrzaniu słychać z tyłu ciągnika takie dziwne pukanie, terkotanie ale jeżeli na chwilę załączę tą wajchę (sprzęgło) którą zatrzymuje się na chwilę wałek odbioru mocy to pukanie ustaje. Po puszczeniu pukanie jest z powrotem. Co to może być?
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez renaultceltis
      Kupiłem nie dawno Celtisa 456 rc jest mały problem z odpalaniem trzeba kręcić i kręcić aby odpalił, ale jak już odpali to później odpala normalnie.
    • Przez Maciek2830
      Renault celtis 456 skaczacy podnosnik. Podnosnik opada i co chwile podnosi zapewne to wina rozdzielacza. Moje pytanie jak podnieść kabinę żeby się do niego dostać i czy wystarczy odkręcić i wyjąć sam rozdzielacz czy trzeba wyjąć cały podnośnik? Można zregenerować go samemu czy lepiej oddać do regeneracji?
    • Przez ksjan68
      WITAM MAM PROBLEM MOZE KTOS Z WAS ROBIL LUB DAWAŁ GDZIES DO SPRAWDZENIA LUB REGENERACJI ROZDZIELACZ PODNOSNIKA OD RENI.PODNOSNIK JEST B.MAŁY MNIEJSZY NIŻ W 60- TCE!NIE WIEM CO ROBIĆ BO MAM OBJAWY ZE PODNIESIE ZA PIERWSZYM RAZEM OPUSCI ALE JUZ ZA DRUGIM RAZEM CORAZ GORZEJ OPUSCI AZ WCALE?OD PODNOSZENIA I OPUSZCZANIA TYLKO ON JEST CHYBA ZA TO ODPOWIEDZIALNY.MOZE KTOS MIALJUZ TAKIE PROBLEMY?
       
      Nie piszemy caps lockiem!
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj